449 posts, 23 pages, 98,963 views
GurPizza, 17.2.2008 04:44:
Mutta mun illan kyllä kruunas se kun joku vitun taliaivo oksens mun päälle.
koopa, 17.2.2008 13:06:
---
GurPizza, 17.2.2008 04:44:
Mutta mun illan kyllä kruunas se kun joku vitun taliaivo oksens mun päälle.
---
Mitä helvettiä
Olis nyt edes vetänyt vielä perään turpaan.
tomii, 17.2.2008 13:17:
---
Ihan loistava palauteketju taas. Aina ihan tasan samat narinat näistä Colorsin rahastusbileistä Studiolla ja jengin saa silti ukotettuu noihin bileisiin kerta toisensa jälkeen ja vielä samoilla artisteilla. :D Arminit ja Tiestot vaan pyyhkii persettä viiskybäsillä seteleillä ja nauraa pepet nokassa. :D L O L L O T I L O O ! ! ! Lisää!!!
tomii
Ihan loistava palauteketju taas. Aina ihan tasan samat narinat näistä Colorsin rahastusbileistä Studiolla ja jengin saa silti ukotettuu noihin bileisiin kerta toisensa jälkeen ja vielä samoilla artisteilla. :D Arminit ja Tiestot vaan pyyhkii persettä viiskybäsillä seteleillä ja nauraa pepet nokassa. :D L O L L O T I L O O ! ! ! Lisää!!!
remotion, 17.2.2008 13:46:
ehkä ne 2050 muuta bilettäjää ei olekaan tosikot.org jäseniä ja tulee bileisiin kerta toisensa jälkeen bilettämään eikä laskee lasinsiruja.
koopa, 17.2.2008 13:20:
Jep. Vuodesta toiseen samat narinat.
Kuten joku sanoikin että parhaat Buurenit lenkillä
mp3-soittimesta.
Equalizer, 17.2.2008 14:32:
Missä kuvat*pepsodent*
tomii, 17.2.2008 13:17: