Testaa mikä koira olet!

73 posts, 4 pages, 34,179 views

mia-ow

Posts: 387

#41 • • mia-ow Mörrimöykky
Puudeli. *tirsk*
*Jonne*

Posts: 220

#42 • • *Jonne* rataprinssi
Terrieri...*hymy* vaikka toi testi olikin naisille, kai tästä jotain osviittaa saa...*hih*

--
se mikä ei tapa vahvistaa......

Katzcu

Posts: 215

#43 • • Katzcu
"Olet kuin Saksanpaimenkoira!

Olet siis aina valmiina kaikkeen! Ruumiillisetkaan ponnistukset eivät estä sinua. Kaikenlainen sporttailu on juuri sinua. Saksanpaimenkoiran luonne onkin rohkea ja taistelutahtoinen, tasapainoinen ja itsevarma.

Saksanpaimenkoiralta löytyy myös miellyttämishalua. Olet siis oiva tiimipelaaja, joka ottaa myös muiden toiveet huomioon. Yhteenvetona: olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen!"

Tää oli kolmas kerta kun oon tuon tehny ja aina sama tulos, eli kaipa se jostain kertoo *nauru*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Sallakat

Posts: 2,220

#44 • • Sallakat jungle, baby !
hihih terrieri olen *nauru*
alphamagic

Posts: 3,628

#45 • • alphamagic
Terrieri täälläkin...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Doughnuts & Prozac

Posts: 133

#46 • • Doughnuts & Prozac
Nyt lentävät ärräpäät! Tehokkaat terrierit ovat erittäin itsepäisiä, mutta älykkäitä koiria. Niiltä ei useinkaan löydy juuri miellyttämisehalua, vaan terrierit tekevät elämässä juuri niin kuin itse tahtovat. Toisaalta voimakas oma tahto on hyvä juttu, mutta se voi tuoda elämään myös riita- ja ongelmatilanteita, kun terrierin tahto ei mene yksiin muiden perheenjäsenten kanssa.

Territ ovat kuitenkin myös harvinaisen iloisia koiria. Ulkonäöltään terrierejä kuvaillaan usein luonnollisen näköisiksi ja kokoisiksi koiriksi. Terrierinainenkaan ei siis ole hysteerinen ulkonäkönsä hoitamisesta.


I have no choice but to agree.
Nasutin

Posts: 265

#47 • • Nasutin
Jeii... Olen terrieri! :D

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

coolcat82

Posts: 771

#48 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Terrieri *nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

kiu^^

Posts: 43

#49 • • kiu^^ fööni
Terrieriksi väitti.. Tunnistin kyllä itseni kuvauksesta! *nauru*
Janisa

Posts: 2,226

#50 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Olet kuin saksanpaimenkoira!

Olet siis aina valmiina kaikkeen! Ruummiillisetkaan ponnistukset eivät estä sinua. Kaikenlainen sporttailu on juuri sinua. Saksanpaimenkoiran luonne onkin rohkea ja taistelutahtoinen, tasapainoinen ja itsevarma.

Saksanpaimenkoiralta löytyy myös miellyttämishalua. Olet siis oiva tiimipelaaja, joka ottaa myös muiden toiveet huomioon. Yhteenvetona: olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen!

Vuh!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

pyllyjumala

Posts: 469

#51 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Saksanpaimenkoira *vink*
Taitaa tulla aika monelle tuo

--
*känni*hölökyn kölökyn!

itis

Posts: 2,518

#52 • • itis Morning Star
Hankala testi kun se oli naisille, mutta yritin parhaani ja tietenkin olin Terrieri. Arvasin jo ennen kuin tein ton.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#53 • • lilhiz Guest
Puudeli *hymy*
Mary-Jane

Posts: 127

#54 • • Mary-Jane Team Vink Vink
Olin terrieri.. *nauru*

--
Mikä on terveydelle riittävästi, on nautinnolle liian vähän.. -Pyhä Augustinus-

Nex

Posts: 83

#55 • • Nex
Terrieri *lmao**pepsodent*
Avatar
#56 • • REivaaja Guest

Doughnuts & Prozac, 26.11.2007 11:34:
Nyt lentävät ärräpäät! Tehokkaat terrierit ovat erittäin itsepäisiä, mutta älykkäitä koiria. Niiltä ei useinkaan löydy juuri miellyttämisehalua, vaan terrierit tekevät elämässä juuri niin kuin itse tahtovat. Toisaalta voimakas oma tahto on hyvä juttu, mutta se voi tuoda elämään myös riita- ja ongelmatilanteita, kun terrierin tahto ei mene yksiin muiden perheenjäsenten kanssa.

Territ ovat kuitenkin myös harvinaisen iloisia koiria. Ulkonäöltään terrierejä kuvaillaan usein luonnollisen näköisiksi ja kokoisiksi koiriksi. Terrierinainenkaan ei siis ole hysteerinen ulkonäkönsä hoitamisesta.


I have no choice but to agree.

Agreed
Jimmyfi

Posts: 904

#57 • • Jimmyfi
Mopsi FFS! >_<

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Mönnä

Posts: 190

#59 • • Mönnä
Minäki olen tuon mukaan saksanpaimenkoira. Sattu sopivasti ku tässä vähän haaveillu ja miettinykin laittavani sakemannin jossain vaiheessa, kunhan aikaa oikeesti koiralle riittää ja kun asun jossain muualla ku kerrostalossa.

"Olet siis aina valmiina kaikkeen! Ruummiillisetkaan ponnistukset eivät estä sinua. Kaikenlainen sporttailu on juuri sinua. Saksanpaimenkoiran luonne onkin rohkea ja taistelutahtoinen, tasapainoinen ja itsevarma.

Saksanpaimenkoiralta löytyy myös miellyttämishalua. Olet siis oiva tiimipelaaja, joka ottaa myös muiden toiveet huomioon. Yhteenvetona: olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen!"

Tuosta miellyttämisen halusta ja säyseästä en vaan menis ihan takuuseen :D Mut jaahas, taidankin lähteä tästä salille *nalle*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Avernian

Posts: 7,451

#60 • • Avernian Kerettiläinen

olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen!



*hih*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*