Testaa mikä koira olet!

73 posts, 4 pages, 34,177 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#21 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mä kans terrieri

--
pinkki on pop!!!

ludde

Posts: 148

#22 • • ludde Anna
Terrieri. Miten mä arvasin? *nauru*
shine

Posts: 221

#23 • • shine
saksanpaimenkoira*ding*

--
you don't know me, i don't know you........but i do miss u.

sapeli

Posts: 11,768

#24 • • sapeli jokukukamikä?
Terrieri? *nalle*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Crazybattery

Posts: 782

#25 • • Crazybattery Fruor ergo sum
Nyt lentävät ärräpäät! Tehokkaat terrierit ovat erittäin itsepäisiä, mutta älykkäitä koiria. Niiltä ei useinkaan löydy juuri miellyttämisehalua, vaan terrierit tekevät elämässä juuri niin kuin itse tahtovat. Toisaalta voimakas oma tahto on hyvä juttu, mutta se voi tuoda elämään myös riita- ja ongelmatilanteita, kun terrierin tahto ei mene yksiin muiden perheenjäsenten kanssa.

Territ ovat kuitenkin myös harvinaisen iloisia koiria. Ulkonäöltään terrierejä kuvaillaan usein luonnollisen näköisiksi ja kokoisiksi koiriksi. Terrierinainenkaan ei siis ole hysteerinen ulkonäkönsä hoitamisesta.

Jotkut kysymykset olivat ihantyhmiä ja joudun valitamaan vähitäin paha.*hymy*
Avatar
#26 • • Elwira Guest
Saksanpaimenkoira. Pitää paikkaansa *hymy*
Tiikerriii

Posts: 1,113

#27 • • Tiikerriii Tj
tewwiewwi =)

--
RÄYH!!!!

katjastina

Posts: 398

#28 • • Edited katjastina magnets and miracles
Olisin kuin terrieri o_O terrieri on ainoa koira mitä olen koskaan pelännyt, kun se räksyttää, mut ehkis jotain samaa meissä löytyy*ding*
Avatar
#29 • • Fuzzy Guest
Terrieri
"Nyt lentävät ärräpäät! Tehokkaat terrierit ovat erittäin itsepäisiä, mutta älykkäitä koiria. Niiltä ei useinkaan löydy juuri miellyttämisehalua, vaan terrierit tekevät elämässä juuri niin kuin itse tahtovat. Toisaalta voimakas oma tahto on hyvä juttu, mutta se voi tuoda elämään myös riita- ja ongelmatilanteita, kun terrierin tahto ei mene yksiin muiden perheenjäsenten kanssa.

Territ ovat kuitenkin myös harvinaisen iloisia koiria. Ulkonäöltään terrierejä kuvaillaan usein luonnollisen näköisiksi ja kokoisiksi koiriksi. Terrierinainenkaan ei siis ole hysteerinen ulkonäkönsä hoitamisesta."

Joo natsaa kyl iha hyvin!
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#30 • • Edited Aurinkoneiti
saksanpaimenkoira. Niin pittääkin olla.*hymy* Muuten oli hölmö testi.
spoinkel

Posts: 398

#31 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Mopsi.

Jossain vaiheessa tuli mieleen, että tää testi tais olla tehty naisen näkökulmasta.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

anis

Posts: 2,451

#32 • • anis
Puudeli :D

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

MaSari

Posts: 1,986

#33 • • MaSari space jammer
Jään näihin nalkkiin :P Mä oon terrieri!

"Nyt lentävät ärräpäät! Tehokkaat terrierit ovat erittäin itsepäisiä, mutta älykkäitä koiria. Niiltä ei useinkaan löydy juuri miellyttämisehalua, vaan terrierit tekevät elämässä juuri niin kuin itse tahtovat. Toisaalta voimakas oma tahto on hyvä juttu, mutta se voi tuoda elämään myös riita- ja ongelmatilanteita, kun terrierin tahto ei mene yksiin muiden perheenjäsenten kanssa.

Territ ovat kuitenkin myös harvinaisen iloisia koiria. Ulkonäöltään terrierejä kuvaillaan usein luonnollisen näköisiksi ja kokoisiksi koiriksi. Terrierinainenkaan ei siis ole hysteerinen ulkonäkönsä hoitamisesta."

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Nitta

Posts: 5,021

#34 • • Nitta Sateenkaaren päässä

MaSari, 20.11.2007 11:15:
Jään näihin nalkkiin :P Mä oon terrieri!

"Nyt lentävät ärräpäät! Tehokkaat terrierit ovat erittäin itsepäisiä, mutta älykkäitä koiria. Niiltä ei useinkaan löydy juuri miellyttämisehalua, vaan terrierit tekevät elämässä juuri niin kuin itse tahtovat. Toisaalta voimakas oma tahto on hyvä juttu, mutta se voi tuoda elämään myös riita- ja ongelmatilanteita, kun terrierin tahto ei mene yksiin muiden perheenjäsenten kanssa.

Territ ovat kuitenkin myös harvinaisen iloisia koiria. Ulkonäöltään terrierejä kuvaillaan usein luonnollisen näköisiksi ja kokoisiksi koiriksi. Terrierinainenkaan ei siis ole hysteerinen ulkonäkönsä hoitamisesta."



Mee too :)
Avatar
#35 • • Muussika Guest

Sand3, 19.11.2007 12:14:
Saksanpaimenkoira

Olet siis aina valmiina kaikkeen! Ruummiillisetkaan ponnistukset eivät estä sinua. Kaikenlainen sporttailu on juuri sinua. Saksanpaimenkoiran luonne onkin rohkea ja taistelutahtoinen, tasapainoinen ja itsevarma.

Saksanpaimenkoiralta löytyy myös miellyttämishalua. Olet siis oiva tiimipelaaja, joka ottaa myös muiden toiveet huomioon. Yhteenvetona: olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen!




Meiksi on kans tämmöi! *joo*
^Petunia

Posts: 888

#36 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

pirpeli, 19.11.2007 12:13:
Olen terrieri*justjoo*

Nyt lentävät ärräpäät! Tehokkaat terrierit ovat erittäin itsepäisiä, mutta älykkäitä koiria. Niiltä ei useinkaan löydy juuri miellyttämisehalua, vaan terrierit tekevät elämässä juuri niin kuin itse tahtovat. Toisaalta voimakas oma tahto on hyvä juttu, mutta se voi tuoda elämään myös riita- ja ongelmatilanteita, kun terrierin tahto ei mene yksiin muiden perheenjäsenten kanssa.

Territ ovat kuitenkin myös harvinaisen iloisia koiria. Ulkonäöltään terrierejä kuvaillaan usein luonnollisen näköisiksi ja kokoisiksi koiriksi. Terrierinainenkaan ei siis ole hysteerinen ulkonäkönsä hoitamisesta.


Hah! Ihme että mulle tuli sama! *nauru*
Synchronicity

Posts: 41

#37 • • Synchronicity Nunc est bibendum!
Terrieri täälläkin.

Jos saisin valita niin Jack Russell, kiitos *nauru*

--
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

plink

Posts: 1,405

#39 • • plink team paska
saksanpaimenkoira, heh. ainoita koiria jonka itellenikin voisin harkita ottavani:)


ps: Yhteenvetona: olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

sadesola

Posts: 409

#40 • • sadesola Kettu mikä kettu
Olen Rin Tin Tin!

"Olet siis aina valmiina kaikkeen!
Ruummiillisetkaan ponnistukset eivät estä sinua.
Kaikenlainen sporttailu on juuri sinua.
Saksanpaimenkoiran luonne onkin rohkea
ja taistelutahtoinen, tasapainoinen ja itsevarma."

Egobuusti! *jiihaa*

--
KABOOM!