kokosbollar, 6.12.2007 18:47:
Oot näköjään onnistunu nappaamaan meikäläisestäkin kuvan, heh..
Mitäs väriä edustat noista kuvista?
74 posts, 4 pages, 9,845 views
kokosbollar, 6.12.2007 18:47:
Oot näköjään onnistunu nappaamaan meikäläisestäkin kuvan, heh..
dOrKA, 6.12.2007 23:14:
---
zZz, 6.12.2007 23:00:
Ja vaikka ei pitäisi paikkaansa, niin kyllä sinne kuitenkin aika runsain mitoin porukkaa ilmaiseksi päästettiin ainakin sen 10 min mittaan, mitä itse jonossa viivyin..
---
...ja jos musat loppu kesken kaiken niin, kuin se loppu mut ylläolevilla syillä niin todennäköisesti järkkäti (taas) jätti DJ:lle keikan maksamatta - mut varmaan selviää jos järkkärit jotain infoa asiasta laittaa.
sapeli, 7.12.2007 09:26:
Jos toiset huhut pitävät paikkansa niin taisi olla juuri järjestäjä itse jonka setti jäi kesken.
_nua, 7.12.2007 10:20:
mulle henkilökohtasesti lakkiasporukat aiheutti melkeenpä pelkästään hyvä naurut, niitten muutamilla heitoilla. esim. "siis mä en kestä tätä kiksua!!" ja toinen tyttö naisten vessassa hätääntyneen näkösenä "siis apua onks tääl jotkut reivit?!" :D
Syce, 6.12.2007 16:06:
Jooh....mitähän tähän nyt sanois*nauru* musiikki mitä loistokkaampaa mut kaikki muu... siinä paikassa ei TOIMI MIKÄÄN! ei edes vessat.... jos lähetää pilkkua nuolemaan niin miks ei yhdessäkään miesten vessan saippualootassa ole saippuaa??? miksi se paikka on muutenkin pitkin vitt*a? anteeksi avautuminen....mut täysin väärä paikka tälle*piis*
edit. ymmärrän kyllä järjestäjiä.... rahat kotiin ;)
[reiv:], 7.12.2007 18:48:
Jos jotain nyt kiinnostaa niin yllämainitun takia klubimme otti tappiota kevyet kolmisen tonnia tuosta illasta...