[reiv:] Itsenäisyspäivän aatto - Andy Moor (UK), Orkidea, Ness, Milla Lehto 5.12.2007 @ Den Kungliga

74 posts, 4 pages, 9,851 views

#61 • • Dorka Guest

kokosbollar, 6.12.2007 18:47:
Oot näköjään onnistunu nappaamaan meikäläisestäkin kuvan, heh.. *hymy*

Mitäs väriä edustat noista kuvista? *hymy*
Aune-mummo

#62 • • Edited Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Aika yllättävää et joutuu jonottamaan itsenäisyyspäivän aattona , kun veronpalautukset on tullu, kaikki mummot ja vaaritkin on lähteny bailaamaan *nauru**nauru*
TAXIN sai varmaan tosi nopeesti , ihan sormea heilauttamalla*tirsk*
-Kerttu-

#63 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä kyllä viihdyin, musa oli tosi hyvää *tanssittel*.. Joskin se tungos pisti välillä hatuttamaan, mut jotankin osasin sitä odottaa.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Casper-

#64 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
joo must oli kans hubaa, vaikka svenssoni junnut ois voinu jäädäkin himaan mut odotettavissahan se oli, ja thanx kaikille jotka saapuvat ajoissa. Saatiin nyrkit kattoon jo klo 22 *jiihaa*
Mark

#65 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Joopa..

Musa oli pääsalissa just sitä mitä odotinkin, koko ilta *super* herkkuu, namnam! Se väkimäärä ja lakkiaisjengi kyl osaltaan latisti tunnelmaa *igor* Ens kerral kymppi lisää hintaa ni jää ylimääräset himaan.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

sapeli

#66 • • sapeli jokukukamikä?

dOrKA, 6.12.2007 23:14:
---
zZz, 6.12.2007 23:00:
Ja vaikka ei pitäisi paikkaansa, niin kyllä sinne kuitenkin aika runsain mitoin porukkaa ilmaiseksi päästettiin ainakin sen 10 min mittaan, mitä itse jonossa viivyin..
---
...ja jos musat loppu kesken kaiken niin, kuin se loppu mut ylläolevilla syillä niin todennäköisesti järkkäti (taas) jätti DJ:lle keikan maksamatta - mut varmaan selviää jos järkkärit jotain infoa asiasta laittaa.

Jos toiset huhut pitävät paikkansa niin taisi olla juuri järjestäjä itse jonka setti jäi kesken. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#67 • • Dorka Guest

sapeli, 7.12.2007 09:26:
Jos toiset huhut pitävät paikkansa niin taisi olla juuri järjestäjä itse jonka setti jäi kesken. *hih*

Okei *lmao* ...ja huhumylly jatkuu *nauru*
-marjo-

#68 • • -marjo-
mulle henkilökohtasesti lakkiasporukat aiheutti melkeenpä pelkästään hyvä naurut, niitten muutamilla heitoilla. esim. "siis mä en kestä tätä kiksua!!" ja toinen tyttö naisten vessassa hätääntyneen näkösenä "siis apua onks tääl jotkut reivit?!" :D
irrrma

#69 • • irrrma huumori narikassa

_nua, 7.12.2007 10:20:
mulle henkilökohtasesti lakkiasporukat aiheutti melkeenpä pelkästään hyvä naurut, niitten muutamilla heitoilla. esim. "siis mä en kestä tätä kiksua!!" ja toinen tyttö naisten vessassa hätääntyneen näkösenä "siis apua onks tääl jotkut reivit?!" :D

Teknoreivit..aahaaaa...*tirsk**super**tirsk*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

AdonisHercules

#70 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Musiikki oli aivan loistavaa ja tuli pitkästä aikaa vietettyä ilta melkein kokonaan tehdessä sitä olennaista, eli liekittämisen merkeissä *hihu*
Paikalla oli kieltämttä aika paljon taviksia niissä oikeni hienoissa valkoisissa lakeissa, mutta kyllä sieltä löytyi aina joku paikka tanssia.
Iso käsi Casperille kun sai mut ja muut kanssajuhliat tanssimaan jo heti alkuillasta hyvällä setillään *aplodit*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

[reiv:]

#71 • • Edited [reiv:]
Moikka kaikki!

Ikäväksemme jouduimme jälleen (viimeksi taiteiden yönä) tilanteeseen jossa asiat eivät menneet sisääntulon osalta juuri niin kuin niiden piti mennä, vaikkakin sovittu oli toista... ja iso osa omasta yleisöstämme ei päässyt sisään. Kyse oli kuitenkin melko isosta määrästä ihmisiä. Tästä suuresti pahoittelumme kaikille [reivaajille:]tm. Selvitämme asiaa viikonlopun aikana ja mikäli tarvetta on, asiasta lisää sitten ensi viikolla.

Syce, 6.12.2007 16:06:
Jooh....mitähän tähän nyt sanois*nauru* musiikki mitä loistokkaampaa mut kaikki muu...*dissaa* siinä paikassa ei TOIMI MIKÄÄN! ei edes vessat.... jos lähetää pilkkua nuolemaan niin miks ei yhdessäkään miesten vessan saippualootassa ole saippuaa??? miksi se paikka on muutenkin pitkin vitt*a? anteeksi avautuminen....mut täysin väärä paikka tälle*piis*

edit. ymmärrän kyllä järjestäjiä.... rahat kotiin ;)

Jos jotain nyt kiinnostaa niin yllämainitun takia klubimme otti tappiota kevyet kolmisen tonnia tuosta illasta...

Seuraavassa isommassa erikoistapahtumassamme tällaista ei pääse enää todellakaan tapahtumaan. Asiasta ollaan jo puhuttu Studio51:n kanssa ja he ovat täysin yhtä mieltä kanssamme ja asia on sovittu kirjallisena kolmella kielellä ;). Lisäksi lääniä riittää bailaajille tarpeeksi. Sisäänkäynti kyseisessä paikassa on ollut erittäin hyvin hoidettu toistaiseksi.

Se miksi musiikki loppui toisella puolella kahden jälkeen, johtui yksinkertaisesti siitä että talossa vaan eivät riittäneet sähköt. Ensimmäistä kertaa sille puolelle laitettiin mitään ylimääräistä tekniikkaa. Ja vaikka onkin hieman vaikeampi soittaa ilman sähköä, niin jos joku ystävällinen reivaaja olisi supportoinut vaikkapa balalaikan niin dj olisi voinut silläkin pistää menemään, sen verran hyvissä fiiliksissä tuntui pikkupuoli olevan:). Mutta tosiaan, erittäin ikävää myöskin että näin kävi:( Mutta tuolle ei siinä tilanteessa olisi taitanut mahtaa kukaan mitään kun sähköä ei vaan ole riittävästi eikä asiasta tarpeeksi tietäviä enää paikalla tai mitään varakeinoa tällaisen varalle. Loppuillasta sitten homma sutjaantui talon omalla mixaus cd:llä hiljaisella voluumilla... Oppia ikä kaikki.

Seuraava erikoisiltamme onkin sitten uusitussa Studio51:ssä jonne saapuu erittäin paljon uudestaan toivottu housemusiikin kummisetä, itse Farley "Jackmaster" Funk suoraan Chicagosta. Ne jotka kokivat Farleyn keikan vajaa pari vuotta takaperin [reiv:]n 2-vuotis synttäreillä Studiossa, muistelevat takuulla lämmöllä kyseistä iltaa. Karismaattinen legenda ja suomen house/tech ym. laadukkaan musan soittajakerma iskevät kahdella tanssipuolella. Lisää infoa tapahtumasta:

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=13283

Do not miss!

Sitä odotellessa kannattaa tsekata uudet sivustomme: www.reiv.fi
Laura

#72 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
Parhaat Kunkku bileet oli kyl*tanssittel*
tomii

#73 • • tomii kallion herttua

[reiv:], 7.12.2007 18:48:

Jos jotain nyt kiinnostaa niin yllämainitun takia klubimme otti tappiota kevyet kolmisen tonnia tuosta illasta...

No huh... lievän nilkkiä toimintaa ollut sit vaihteeksi. *uuh* Olen kyllä muutamassa nimeltä mainitsemattomassa paikassa havainnut pokeilta aivan samanlaista toimintaa, että se yleisö, joka selkeästi tulee illan klubia varten paikalle, jää vähän sorsituksi ja kantikset vievät voiton siinä jonotuspolitiikassa. No... tietty nehän sen rahan sinne roudaa joka vkloppu jne, mutta kyllä pitäisi työntekijöillä olla vähän kunnioitusta kolmannen osapuolen järjestelyjäkin kohtaan. Aika harmillista kyllä :/

--
reivaan kunnes kuolen

ElNiño

#74 • • Edited ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
- Kiitos, kun sain jonottaa sisään 1h, 17min.

- Kiitos, kun sain maksaa Ville Vallattomastani (siinä tais olla ehkä 1,5dl sitä juomaa) 7,4.

- Kiitos, kun sain tanssia lasinsirpaletaivaassa

- Kiitos sille pikkupissislissulle (olitko kenties täyttänyt jo 16?), kun kaadoit drinkkisi uusille housuilleni ja pudotit lasin suoraan kengilleni (hajosi tuhannen p___ päreiksi).
Harvoin katson ketään tuimasti, mutta kun niin tein, niin kiitos kun aloit repiä vielä kaiken tän jälkeen niin, että bilelasini tippuivat lattialle ja joku läski astui niitten päälle. Maksoivat vaivaiset 59.

Kiitos ihanasta illasta teille rakkaat ihmiset, jotka edesautoitte iltani epäonnistumista. Olen tyytyväinen, aina positiivinen, en valita mistään. *justjoo*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä