Uus Pioneerin cd-soitin?

153 posts, 8 pages, 46,120 views

dj upi

Posts: 1,835

#81 • • dj upi

Jaques, 14.1.2008 17:32:
Pari 400 tilattu!!! Ja ihan hyvään hintaan. Pieni weppiselailu palkittiin.*jiihaa*



Mistäpä ostit ja paljon makso? Itsellä taitaa olla seuraavana jonossa tuo soitin...
Jaques

Posts: 1,390

#82 • • Edited Jaques HUGC / So Nice!

dj upi, 22.1.2008 01:23:
---
Jaques, 14.1.2008 17:32:
Pari 400 tilattu!!! Ja ihan hyvään hintaan. Pieni weppiselailu palkittiin.*jiihaa*

---


Mistäpä ostit ja paljon makso? Itsellä taitaa olla seuraavana jonossa tuo soitin...



www.recess.nl

Hinta täl hetkel 489e (alv 0%)
Hollannin alv on 19% joten hinta olis 582e
DHL kuljetus kahdelle Suomeen on 18e

Pitäs tulla heille varastoon tän viikon lopulla.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

dj upi

Posts: 1,835

#83 • • dj upi

Jaques, 22.1.2008 09:41:
---
dj upi, 22.1.2008 01:23:
---
Jaques, 14.1.2008 17:32:
Pari 400 tilattu!!! Ja ihan hyvään hintaan. Pieni weppiselailu palkittiin.*jiihaa*

---


Mistäpä ostit ja paljon makso? Itsellä taitaa olla seuraavana jonossa tuo soitin...

---


www.recess.nl

Hinta täl hetkel 489e (alv 0%)
Hollannin alv on 19% joten hinta olis 582e
DHL kuljetus kahdelle Suomeen on 18e

Pitäs tulla heille varastoon tän viikon lopulla.




Thanks man! Eiköhän mulla mene yksittäinen kappale tos kuunvaihteessa tilaukseen :)
m1kk3

Posts: 5,560

#84 • • m1kk3 no-life

Jaques, 22.1.2008 09:41:
www.recess.nl

Hinta täl hetkel 489e (alv 0%)
Hollannin alv on 19% joten hinta olis 582e
DHL kuljetus kahdelle Suomeen on 18e


=600e, eli tuoko on sitte hinta Suomeen kuskattuna ? T-kaupassa näky olleen 611 euroa, ja toimituskulut kakskymppiä siihen päälle, et toi tossa nyt niin hirvee säästö ollu kuitenkaan :) Mut toki kaikkihan on kotiapäin.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jaques

Posts: 1,390

#85 • • Edited Jaques HUGC / So Nice!

mikke, 24.1.2008 06:13:
---
Jaques, 22.1.2008 09:41:
www.recess.nl

Hinta täl hetkel 489e (alv 0%)
Hollannin alv on 19% joten hinta olis 582e
DHL kuljetus kahdelle Suomeen on 18e

---

=600e, eli tuoko on sitte hinta Suomeen kuskattuna ? T-kaupassa näky olleen 611 euroa, ja toimituskulut kakskymppiä siihen päälle, et toi tossa nyt niin hirvee säästö ollu kuitenkaan :) Mut toki kaikkihan on kotiapäin.



No kun ajattelee et hankin 2 niin säästöä tulee noin 60e joka tarkoittaa ihan kivaa läjää uusia biisejä Beatportista!!! Pienellä vaivalla pienikin säästö on ihan jees.

PS. Nyt pitää vaan odotella sillä cdj 400 näyttäis olevan loppu melkein kaikkialta. Kun Recess ilmottaa heillä olevan varastossa postaan tänne jos joku nyt haluaa tilata sieltä.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Duukkis

Posts: 627

#86 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Homegrove, 30.12.2007 12:31:
Olen jokusen tunnin soitellut niiden kanssa käyttäen sekä muistitikkua että cd:eitä musiikin lähteenä.


Tuolla suositellaan käytettäväksi nopeaa muistikorttia (tai muistitikkua). Onko sulla toiminut biisien kelaaminen ja kaikki toiminta yhtä nopeasti muistitikulla kuin cd:llä (vrt. myös audio cd / mp3-cd)? Olen pohtinut, että onko muistitikun / muistikortin + muistikortin lukijan nopeudella hyvinkin suuri merkitys, vai onko suurin osa markkinoilla olevista tikuista tai korteista niin nopeita, että nopeampaa ei soitteluun tarvitse, vaikka olisi kuinka kiire kelata kappaletta tai jotain.

Viime Tietokone-lehdessä oli muistikorttitesti, ja siinä oli ainakin nopeita kortteja, mutta monien suurinta nopeutta ei saatu selville, koska lukija oli liian hidas. Jos lukunopeudella on suuri merkitys (eli suuresta nopeudesta saa hyötyä), mahtaako muistikortti vai muistitikku olla nopein väline ja kumpi tulee halvemmaksi?
Homegrove

Posts: 2,102

#87 • • Homegrove Further
Mulla on ikiaikainen muistitikku (200 megatavun koko kertoo varmaan kaiken) ja sillä kelaaminen on kyllä melko hidasta.

--
Forward thinking house music

Duukkis

Posts: 627

#88 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Homegrove, 26.1.2008 17:24:
Mulla on ikiaikainen muistitikku (200 megatavun koko kertoo varmaan kaiken) ja sillä kelaaminen on kyllä melko hidasta.


Kiitos tiedosta. Eiköhän vähintään keskinkertaisen nopeuksinen tikku tai kortti ole suotava, ainakin mulle ku tykkään hardcorea miksata. *hymy* Sit pitäis vaan jatkaa säästämistä itse soittimeen.
Jaques

Posts: 1,390

#89 • • Jaques HUGC / So Nice!
JEEEEES!! Ens viikolla soittimet saapuvat!!!*jiihaa* Piiiiiiiitkä odotus palkitaan.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Jaques

Posts: 1,390

#90 • • Edited Jaques HUGC / So Nice!
400 paukahtivat postista ja parin minsan hiplailulla voi jo sanoo et on kyl melkoiset vehkeet. Täytyy syventyä niiden saloihin viikonloppuna ja sit pistää palautetta.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Duukkis

Posts: 627

#91 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Jaques, 14.3.2008 12:12:
400 paukahtivat postista ja parin minsan hiplailulla voi jo sanoo et on kyl melkoiset vehkeet. Täytyy syventyä niiden saloihin viikonloppuna ja sit pistää palautetta.


Minä viikonloppuna ajattelit syventyä? *tähti* Tarkoitus olis munkin ostaa yks tollanen soitin vielä tänä vuonna.
lank

Posts: 2,164

#94 • • lank www.djlank.com
Tarvii kyl päästä kokeilemaan noita 400:sia...itsellä on sen verran kookas räpylä että toi jogwheelin pieni koko vähän mietityttää......tai sit vaan odotellaan tonnisten seuraavaa mallia joka varmasti sisältää ton usbi paikankin....joko jollaan on inside tietoa koskas olis tulossa? *vink*
antti83

Posts: 206

#97 • • antti83
Pari päivää sitten tuli postissa uudet CDJ-400-soittimet. Tilasin laitteet Discolandin kautta, vain reilun viikon kesti toimitus. Parin päivän jälkeen on kyllä todettava että on sitten parhaat laitteet millä olen ikinä soittanut. Näitä soittimia en kyllä enää vaihda mihinkään. Soittotuntuma on aivan loistava ja kertakaikkiaan laadukkailta laitteilta tuntuu. Verrattuna vaikkapa CDJ-100:seen kiekko on kyllä todella hyvän tuntuinen. Näillä on kyllä ilo soitella :)
Peter Beckhill

Posts: 7

#98 • • Peter Beckhill
Tilasin myös Discolandin kautta pari 400:sta kotikäyttöön, DJM-400:n kanssa melko toimiva paketti. Tällä viikolla voi jo olla laitteisto perillä. BTW yritin aikaisemmin tilata DSC:n kautta laitteita (2xcd-soittimet ja mikserin). Ilmeisesti herroja ei kiinnostanut parintonnin paketin myyminen kun eivät koskaan ollu yhteydessä muhun vaikka lupasivat, eivät ilmoittaneet laitteista, hinnat vaihtelivat ja lopulta 2,5kk:n tietämättömyyden ja odottamisen jälkeen peruin tilauksen. Erikoista yrittäjätoimintaa...Nyt kuitenkin hymyilyttää koko episodi kun uudet kamat on tilattu :O)

--
Adiós, Pekka