Uus Pioneerin cd-soitin?

153 posts, 8 pages, 46,167 views

Daniel Braun

Posts: 1,626

#41 • • Daniel Braun wednesday?

Keba, 16.11.2007 12:13:
Pahasti veikkaan, että tästä tulee uus väliinputoajatuote dmp-555:n tapaan, tosin cdj-400 myydään varmasti enemmän nykysuunnan takia, oikeaan käyttöön tulee tuskin tulemaan.


Miten sä tuon perustelet?
Jos cdj-200 on myynyt kohtuuhyvin, siihen kohderyhmään mihin se on tarkoitettu, en ihmettelisi yhtään etteikö tämäkin myisi.
Baareihin/klubikäyttöön ei vältsist kyl yleisty, kuitenkin on pioneerilta ns. kotikäyttöön suunnattu verme.
Koko on ton soittimen ehdottomasti paras puoli, kuitenkin monella himassa ei o tilaa isolle soittopöydälle.
Beliar

Posts: 1,361

#42 • • Beliar

Loopy, 16.11.2007 12:17:
---
Keba, 16.11.2007 12:13:
Ainakin cdj-800mk2 on hyvin samanlainen soittotatsiltaan, kuin cdj-1000mk2, muutamat pienet ja turhat ominaisuudet vain puuttuvat kasisatkusta.

---

En sanoisi Hot Cuea turhaksi ominaisuudeksi. Tosin ymmärrän hyvin ettei kaikki halua käyttää niitä hyödykseen.



Saatikka muistikorttia! Muutama vuosi siinä meni, että vaivautui opettelemaan (no siinäkö sitten muka oli tosi iso vaiva?) muistikortti-featuret, mutta voi pillu, son oikeesti niiiiin kätevä feature! *joo*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Keba

Posts: 194

#43 • • Edited Keba



Miten sä tuon perustelet?
Jos cdj-200 on myynyt kohtuuhyvin, siihen kohderyhmään mihin se on tarkoitettu, en ihmettelisi yhtään etteikö tämäkin myisi.
Baareihin/klubikäyttöön ei vältsist kyl yleisty, kuitenkin on pioneerilta ns. kotikäyttöön suunnattu verme.
Koko on ton soittimen ehdottomasti paras puoli, kuitenkin monella himassa ei o tilaa isolle soittopöydälle.



En mä nyt tota osaa kummemmin muulla, kun hinnalla ja sillä, että mp3:n suhteen rivit eivät ole vielä kovin selvät. Ennemmin ostaa parin teknareita ja seraton, ei sillä cd-soitin ominaisuudella kuitenkaan tee mitään sen jälkeen, kun on mp3:set käytössä.

Ei se hot cue tai muistikortti turha ole, mutta itse en alkaisi maksamaan 500e:tä moisista featureista.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#44 • • Daniel Braun wednesday?

Keba, 16.11.2007 14:38:
---


Miten sä tuon perustelet?
Jos cdj-200 on myynyt kohtuuhyvin, siihen kohderyhmään mihin se on tarkoitettu, en ihmettelisi yhtään etteikö tämäkin myisi.
Baareihin/klubikäyttöön ei vältsist kyl yleisty, kuitenkin on pioneerilta ns. kotikäyttöön suunnattu verme.
Koko on ton soittimen ehdottomasti paras puoli, kuitenkin monella himassa ei o tilaa isolle soittopöydälle.

---


En mä nyt tota osaa kummemmin muulla, kun hinnalla ja sillä, että mp3:n suhteen rivit eivät ole vielä kovin selvät. Ennemmin ostaa parin teknareita ja seraton, ei sillä cd-soitin ominaisuudella kuitenkaan tee mitään sen jälkeen, kun on mp3:set käytössä.

Ei se hot cue tai muistikortti turha ole, mutta itse en alkaisi maksamaan 500e:tä moisista featureista.


Mä kokisin että cd-soittimet ovat tietyllätapaa joustavammat kuin serato+läppäri.
Ok, seraton/kaltaisten kanssa sulla kulkee helpommin mukana 1000+n biisiä, mutta myös "kalliimmin".
Mä en ainakaan uskalla raahata läppäriä kovinhelposti mukana, vaikka vakuutukset olis ni ei se silti herkulta tunnu jos hajoaa/katoaa.
Cd:t on vaan levyjä...
Homegrove

Posts: 2,102

#45 • • Homegrove Further
Tänään tuli kaksi moista himppeen. *sydän*

Pistän kommenttia kokemuksista heti kun niitä on saanut hankittua.

--
Forward thinking house music

Jaques

Posts: 1,390

#46 • • Jaques HUGC / So Nice!
Kohta lähtee täälläkin moiset tilaukseen. Kommenttia myöhemmin.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Syntse

Posts: 1,652

#48 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

N. Geselle, 30.12.2007 10:23:
---
Homegrove, 28.12.2007 18:47:


Pistän kommenttia kokemuksista heti kun niitä on saanut hankittua.

---


No nyt ne soittimet taitaa olla siellä kotona jo, et laitappa pikapuoliin kova arvostelu! Eniten kiinnosta millanen se kiekko siinä masiinassa on! :)



Ensi nälkään varmaan youtubea

A look at the Pioneer CDJ-400

The CDJ-400 AND CDJ-800 SIDE BY SIDE.

Using the Pioneer CDJ-400 with an iPod

Nuo videot on ihan dj:den tekemiä niin ettei pioneer ole pyytänyt mitään hienoa näytä kaikki featuret joten niin hyvät kuin huonotkin puolet mainitaan.
Niko Geselle

Posts: 683

#49 • • Niko Geselle

Syntse, 30.12.2007 11:45:
---
N. Geselle, 30.12.2007 10:23:
---
Homegrove, 28.12.2007 18:47:


Pistän kommenttia kokemuksista heti kun niitä on saanut hankittua.

---


No nyt ne soittimet taitaa olla siellä kotona jo, et laitappa pikapuoliin kova arvostelu! Eniten kiinnosta millanen se kiekko siinä masiinassa on! :)

---




Kaks ekaa katottu ja ohhoh... olihan se melko lelu!! :) Olis kiva päästä kokeilee luonnossa, miltä tollanen pienempi kiekko tuntuu tällasessa uudessa mallissa. Ite kyl tykkään tollasesta isommasta kiekosta mutmut... maku asioita!! Ittellä siis 100:nen kyl löytyy himasta.

Ja sit kolmas video! :)
Homegrove

Posts: 2,102

#50 • • Homegrove Further
Kiekko toimii ihan jeppis mun mielestä. Olen jokusen tunnin soitellut niiden kanssa käyttäen sekä muistitikkua että cd:eitä musiikin lähteenä. Pitch on tarkka ja kiekon herkkyys miellyttää mua mikä on onni koska säätömahdollisuutta ei ole. Pieni koko on kanssa mulle eduksi koska muuten olis mennyt pöytä uusiksi.

--
Forward thinking house music

Daniel Braun

Posts: 1,626

#51 • • Daniel Braun wednesday?

Homegrove, 30.12.2007 12:31:
Kiekko toimii ihan jeppis mun mielestä. Olen jokusen tunnin soitellut niiden kanssa käyttäen sekä muistitikkua että cd:eitä musiikin lähteenä. Pitch on tarkka ja kiekon herkkyys miellyttää mua mikä on onni koska säätömahdollisuutta ei ole. Pieni koko on kanssa mulle eduksi koska muuten olis mennyt pöytä uusiksi.


Kerro toki fiiliksistä verraten cdj-1000/800/.
Koko olis meikäläisen setupissa plussa, nyt on aivan liian ahdasta :(
Homegrove

Posts: 2,102

#52 • • Homegrove Further
Parempi kuin kasisatanen, paskempi kuin tonninen.

--
Forward thinking house music

Daniel Braun

Posts: 1,626

#54 • • Daniel Braun wednesday?

Homegrove, 30.12.2007 19:30:
Parempi kuin kasisatanen, paskempi kuin tonninen.


Hyvä.
Toi tieto melkein riittää :)

Mitäs ihan yleinen fiilis, esim 200 on todella heppoisen lelun oloinen, 1000 on jo "työkalun" tuntuinen.
Mites toi, onko jämäkkä ja vakuuttava soitin...?
Homegrove

Posts: 2,102

#55 • • Homegrove Further
Musta se on aika jämäkän oloinen, kaks-sataseen verrattuna tuhat kertaa parempi mutta mä nyt pidänkin satastakin parempana soittimena siihen verrattuna.

--
Forward thinking house music

sale

Posts: 1,235

#56 • • sale

Homegrove, 30.12.2007 20:05:
Musta se on aika jämäkän oloinen, kaks-sataseen verrattuna tuhat kertaa parempi mutta mä nyt pidänkin satastakin parempana soittimena siihen verrattuna.



Sama vika..Itelläni on 100:nen ja pääsin testaamaan noita 200:ia ja ainakaan niihin ei kiinnostanut vaihtaa kun toi tuntuma oli kyllä aivan surkea niissä..:( Jotkut soittimet kai tässä lähiaikoina pitää hankkia ja noi 200:set ne ei ainakaan tule olemaan :)
Daniel Braun

Posts: 1,626

#57 • • Daniel Braun wednesday?
Joo, 200 on kyl niin täys susi kun vaan voi olla, jos tuntumasta on kyse.
Kiekko tuntuu elävän ihan omaa elämäänsä, en kyl tykkää en sit millään.

Ehdottomasti 1000 on se paras, hyvänä kakkosena vanha ja vakuuttava cdj-500.
Ja ehdottomasti se pienempi versio :)

Cd/pari tarvis jossakinvälissä saada, toi 400 vois kyl olla se paras vaihtoehto.
thomas

Posts: 5,618

#58 • • thomas

Homegrove, 30.12.2007 20:05:
Musta se on aika jämäkän oloinen, kaks-sataseen verrattuna tuhat kertaa parempi mutta mä nyt pidänkin satastakin parempana soittimena siihen verrattuna.



ja oot siinä ihan oikeessa !
Keba

Posts: 194

#59 • • Keba

Homegrove, 30.12.2007 19:30:
Parempi kuin kasisatanen, paskempi kuin tonninen.



Perusteita millä tavalla? Ominaisuuksiltaan, tatsiltaan?
Homegrove

Posts: 2,102

#60 • • Homegrove Further
Tatsi aika sama kuin kasisatasessa, menee riman yli tarkemmalla pitchillään. Pienempi koko ehkä voisi muuten haitata mutta usb vetää riman yli.

Tonniselle häviää kyllä tatsissa ja soittomukavuudessa, ominaisuuksista en osaa sanoa kun en ole tonnisia käyttänyt kuin keikoilla jolloin en ole alkanut kikkailemaan niillä pikkujutuilla.

--
Forward thinking house music