Chantola, 9.12.2007 19:11:
---
mikke, 9.12.2007 18:02:
---
Chantola, 9.12.2007 17:31:
Niin..Ihan rauhallisesti... tässä ollu tarkutus mitään suuria tunteita kuohuttaa. se oli vaan rehellinen mielipiteeni. en tiiä teidän budjeteista sen enempää mutta ku siihen lämähtää viel se narikka 2e...ni se onkin 12e mikä on mun mielestä aivan vitun liikaa...kai se on toi yleinen hinnan nousu...
---
Voi luoja Oletko koskaan sattunut käymään jossain tasokkaammissa yökerhoissa, joissa on esim joku tuikituntematon bändi soittamassa ? Itse muistelen ainakin Kouvolassa käyneeni jossain normiräkälässä, jossa oli soittamassa joku kahden markan rautalankacovermikäliebändi, ja kiltisti sai sisään maksaa 12e+narikka 2e, vaikkei ollu ees mitään vaatteita siihen laitettavaksi. Se vitutti. Bileisiin ei oo koskaan vituttanut maksaa, ainakaan mitään vähä toista kymppiä, koska yleensä sen rahan eteen saa todella jotakin (= ohjelmaa koko illaksi, valot, savut, jne jne.). Em. paikassa sai jonku puolentoista tunnin kännisen rautalankasetin (ja loppuillaksi ei siis mitään ohjelmaa enää, jukeboksia lukuunottamatta, ei mitään valoja tms.) ja kännisiä neljäkymppisiä naisia ympärille pörräämään. Ja kannattaa myöskin muistaa että Orkidea on Suomen tunnetuimpia (ellei tunnetuin) dj:tä, joka ei nykyään ilmaiseksi varmaan minnekään lähde soittelemaan. Siinä olis mulle bileisiin tohon kympin hintaan vetonaulaa ihan riittävästi. Et jotain suhteellisuudentajua, kiitooos.
---
Riittääkö esim maailman suurin klubi Ibizalla (PRIVILEGE)??? sinne makso 20e sisään. Mauro Picotto, Claudio Coccoluto yms. soittamassa. Omapahan on ongelmas jos maksat jostain takahikiän rokkibändikeikast 12+2. Kyse oli vaan siitä että odotukseni ton suhteen ei täyttynyt...maksan vittu vaikka 22 e jos saan rahoilleni vastinetta. Kiitos.
Oletetaan että paikka on puolillaan:
Klubi (kapasiteetti n. 1000 hlöä) 500 hlöä x lippu 12 = 6000 (ja tästä vähennetään KAIKKI kustannukset, esim työntekijä 8 h, perustuntiliksa 10 [la puolenyön jälkeen x2], maksaa järjestäjälle yli 250 . + tila, laitteet KAIKKI tilpehööri), hyvä jos jää jotain käteen..
PRIVILEGE (kapasiteetti 10 000) 5000 hlöä x 20 = 100 000 (Laitteet omat, maksettu. Baarin tuotto itselle: Jos jokainen ostaa 5 eurolla = 25 000) Eli yht. 125 000
Luvut ovat hatusta heitettyjä, mutta pointti varmaan selvis.
Eroa lipun hinnassa 8 , paitsi jos on Suomesta, niin eroa tulee melkein 450 (menopaluu Helsinki Ibiza 450).
Kun puhutaan alle 30 lipuista, on mun mielestäni aivan turhaa parkua. Eihän kukaan paru RMJ:n hinnoista, vaikka viime vuonna 3 pv oli 85 ..
Edit. Sori OT..