choon! - frozen | orkidea | 8.12.2007 | klubi, turku

85 posts, 5 pages, 16,683 views

Flügel

Posts: 212

#41 • • Flügel Leicht begeistert
Soittoaikatauluja?
Ja mitenkäs on memberien ilmaisen sisäänpääsyn laita, siis pääseekö varmasti sisälle, vaikka ei ennakkolippua tule hankittua kyseisen edun takia...?

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

choon!

Posts: 270

#42 • • choon!
[iso]SOITTOAJAT 8.12.2007[/iso]

22.00 - 24.00 Homegrove (Further)
24.00 - 02.00 Orkidea (Unity)
02.00 - 03.30 Jussi Soro (Resident)

--
#1 club in Turku

choon!

Posts: 270

#43 • • choon!

Flügel, 6.12.2007 12:24:
Soittoaikatauluja?
Ja mitenkäs on memberien ilmaisen sisäänpääsyn laita, siis pääseekö varmasti sisälle, vaikka ei ennakkolippua tule hankittua kyseisen edun takia...?


Soittoajat lisätty edelliseen postaukseen.

Memberit pääsevät ilmaiseksi kuten on luvattu. Muistattehan ottaa memberkorttinne mukaan ja varautua tarvittaessa todistamaan henkilöllisyytenne.

--
#1 club in Turku

choon!

Posts: 270

#44 • • choon!
[iso]Suosittelemme tulemaan ajoissa paikalle![/iso]

Huomio! Muistattehan tulla ajoissa paikalle, jotta varmistatte sisäänpääsynne. Pikkujouluaika, uudistettu Klubi ja Orkidea ovat yhdistelmä, jonka ansiosta tilaisuus saattaa olla loppuunmyyty! Myös ennakkolippujen kauppa on käynyt kiivaana.

Huomaathan, että choonin member-kortilla tai ennakkolipulla pääset kätevästi jonon ohi.

--
#1 club in Turku

Sampson

Posts: 634

#45 • • Sampson Bujashaka
Kotka massive support!!! Eli tänään käytiin kasiraidasta hakemassa ennakkoliput tapahtumaan. Kiva kuulla pitkästä aikaa Tapsan setti. Yritetään tässä emännän (emäntä ei muuten tykkää siitä, että sitä kutsutaan emännäksi *plur*) kanssa värvätä jengiä bileisiin. Mutta INNOLLA odotan huomista. Kiva nähdä miten hommat täällä Turuuussa sujuupi.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Sampson

Posts: 634

#47 • • Sampson Bujashaka

JussiS, 7.12.2007 21:41:
---
Sampson, 7.12.2007 21:33:
Kotka massive support!!!

---

Komiaa!

Ottakaahan auto täyteen tuttuja naamoja!



Ollaan jo Turussa, joten Kotkan vieraat rajoittuu muhun ja mun siskoon. Mutta eiköhän me muutama paikallinen meidän lisäksi saada :) Sii juu huomen siis!

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Homegrove

Posts: 2,102

#48 • • Homegrove Further
Kohta nokka kohti Turkua. Levylaukku pakattu melko lailla munakkaalla jynkyllä.

Voi olla ihan jeppis bileet illalla.

--
Forward thinking house music

Jussi Soro

Posts: 6,385

#50 • • Jussi Soro choon!
Hyvältä alkaa näyttään!

Kaikki vaan mestoille!
josh

Posts: 733

#51 • • josh
*känni*

Kohta..
tattistus

Posts: 278

#52 • • tattistus Xperience Nights
Olipas taas muksaa... Orkidea veti kyö pirun kovan setin ja olinkin joraamassa aikas lailla. Pieni univaje alkoi vaikuttamaan samanaikaisesti kun kossuredbullit alko herättää, oli vähän sekava olo. Univajeella mennään taas töissä. mutta kyllä kannatti (vai kannattiko?)

nonnih, töihis siitä prkl!
kuulemisiin!*haukottel*
Josba

Posts: 322

#54 • • Josba Anjunadiggari
Aivan mahtavat bileet taas kerran! Killan soidessa tuli mieleen Tapsan edellinen Choon-vierailu... Silloinkin yhtä kova setti. Kyllä se äijä vaan on paras! Jussi soitti loppuun vielä sellaisen kiksumyräkän, ettei paremmasta väliä. Harmi vaan, että porukkaa tuntui lähtevän aika paljon heti Orkidean lopetettua.

Kiitokset järjestäjille, seuraavia Chooneja odotellessa... =) Nyt pitäisi keräillä itseään kuntoon Tiëstoa varten.

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

Chantola

Posts: 769

#55 • • Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai
Tulin paikalle vähän yhdentoista jälkeen...Homegrove oli liekeissä heti alkuun...tuli niin häröjä raitoja kyllä että! mahtavaa. kunnon tech house-techno meininkiä...Orkkis alotteli sopivasti jatkaen samantyylistä meininkiä...todella maukasta settiä ensimmäiset 40 minsaa kunnes musa alko menee mulla ohi sektoriin...no kaikin puolin hyvät kemut?! valitettavasti jussin settiä en kuullut, koska joutu lähtee melko aikasin. Rave on...


PS. Lipun hintaan näden olisi odottanut jotain hieman erikoisempaa. Niin ja mihin hävisi aina välillä grafiikat? *haukottel*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#56 • • Jussi Soro choon!

Chantola, 9.12.2007 16:07:
PS. Lipun hintaan näden olisi odottanut jotain hieman erikoisempaa. Niin ja mihin hävisi aina välillä grafiikat? *haukottel*


8e ennakkoon ja 10e ovelta. Halvemmalla jos haluaa bilettää, kantsii käydä jossain muualla. Vaikka me järjestäjät tätä tehdäänkin ilmaiseksi ja ihan teidän bilettäjien iloksi, niin mm. artisteille, laitevuokrajille ja visualisteille täytyy maksaa palkkaa, tämän lisäksi mm. mainostus, dekot ja muu oheistilpehööri maksaa ihan riittävästi. Voitte ihan rauhassa arvailla meidän budjettia, mutta sanotaan näin että riskit joita me otetaan joka bileissä on ihan riittäviä.

Lumihiutaledekoja olisi ollut n. 5 kertaa enemmän, mutta niitä ei yksinkertaisesti ehditty laittamaan enempää, koska meistä riippumattomista syistä pääsimme aloittamaan rakentamisen n. 2 tuntia myöhässä, jonka jälkeen jouduimme metsästämään soittimia n. tunnin koska Eastwayn roudari päätti olla mahdollisimman yhteistyöhaluton.

Screeni toimi ymmärtääkseni koko bileiden ajan ihan niinkuin pitikin (ainakaan minulle ei ole tullut tietoon mitään ongelmaa laitteiden toimivuudesta). Noin iso screeni tuolla matkalla on aina ongelmallinen, koska savu ja vastavalo hukkaavat videotykin tehoa aika hillittömästi. Ensi kerralla todennäköisesti screenisysteemiin tullee muutoksia, jolloin näkyvyyden pitäisi parantua...

Mutta jottei asiat olisi näin negatiivisia, niin mun mielestä bileet oli ihan hemmetin hyvät, ja porukkaa paikalla runsaasti! Lisää palautetta roudaamisen jälkeen.
Chantola

Posts: 769

#57 • • Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai
Niin..Ihan rauhallisesti... tässä ollu tarkutus mitään suuria tunteita kuohuttaa. se oli vaan rehellinen mielipiteeni. en tiiä teidän budjeteista sen enempää mutta ku siihen lämähtää viel se narikka 2e...ni se onkin 12e mikä on mun mielestä aivan vitun liikaa...kai se on toi yleinen hinnan nousu...pieni kokis on 2.40 et sinäänsä kaikki on suhteellista.


oli hyvät bileet, sitä en kiellä.
m1kk3

Posts: 5,560

#58 • • m1kk3 no-life

Chantola, 9.12.2007 17:31:
Niin..Ihan rauhallisesti... tässä ollu tarkutus mitään suuria tunteita kuohuttaa. se oli vaan rehellinen mielipiteeni. en tiiä teidän budjeteista sen enempää mutta ku siihen lämähtää viel se narikka 2e...ni se onkin 12e mikä on mun mielestä aivan vitun liikaa...kai se on toi yleinen hinnan nousu...


Voi luoja *nauru* Oletko koskaan sattunut käymään jossain tasokkaammissa yökerhoissa, joissa on esim joku tuikituntematon bändi soittamassa ? Itse muistelen ainakin Kouvolassa käyneeni jossain normiräkälässä, jossa oli soittamassa joku kahden markan rautalankacovermikäliebändi, ja kiltisti sai sisään maksaa 12e+narikka 2e, vaikkei ollu ees mitään vaatteita siihen laitettavaksi. Se vitutti. Bileisiin ei oo koskaan vituttanut maksaa, ainakaan mitään vähä toista kymppiä, koska yleensä sen rahan eteen saa todella jotakin (= ohjelmaa koko illaksi, valot, savut, jne jne.). Em. paikassa sai jonku puolentoista tunnin kännisen rautalankasetin (ja loppuillaksi ei siis mitään ohjelmaa enää, jukeboksia lukuunottamatta, ei mitään valoja tms.) ja kännisiä neljäkymppisiä naisia ympärille pörräämään. Ja kannattaa myöskin muistaa että Orkidea on Suomen tunnetuimpia (ellei tunnetuin) dj:tä, joka ei nykyään ilmaiseksi varmaan minnekään lähde soittelemaan. Siinä olis mulle bileisiin tohon kympin hintaan vetonaulaa ihan riittävästi. Et jotain suhteellisuudentajua, kiitooos.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Bio

Posts: 4,429

#59 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

Chantola, 9.12.2007 17:31:
ni se onkin 12e mikä on mun mielestä aivan vitun liikaa...kai se on toi yleinen hinnan nousu...pieni kokis on 2.40 et sinäänsä kaikki on suhteellista.



Mä en tällä kertaa päässy paikalle, mut tiedän et 8/10e ei oo todellakaan paha lipun hinta tälläisistä kemuista ja lisäks melkein kaikkialla muuallakin on narikkamaksu noin 2e. Jos mun pitäis valita et maksanko 5/6e johonkin teinimestaan kuuntelee poppia tai sit maksan muutaman euron lisää ja saan laatusoundia sekä parempaa seuraa, niin valinta on aika helppo. Eli siis ainahan niitä muitakin paikkoja on jos lipun hinta on korkea.
Chantola

Posts: 769

#60 • • Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai

mikke, 9.12.2007 18:02:
---
Chantola, 9.12.2007 17:31:
Niin..Ihan rauhallisesti... tässä ollu tarkutus mitään suuria tunteita kuohuttaa. se oli vaan rehellinen mielipiteeni. en tiiä teidän budjeteista sen enempää mutta ku siihen lämähtää viel se narikka 2e...ni se onkin 12e mikä on mun mielestä aivan vitun liikaa...kai se on toi yleinen hinnan nousu...

---

Voi luoja *nauru* Oletko koskaan sattunut käymään jossain tasokkaammissa yökerhoissa, joissa on esim joku tuikituntematon bändi soittamassa ? Itse muistelen ainakin Kouvolassa käyneeni jossain normiräkälässä, jossa oli soittamassa joku kahden markan rautalankacovermikäliebändi, ja kiltisti sai sisään maksaa 12e+narikka 2e, vaikkei ollu ees mitään vaatteita siihen laitettavaksi. Se vitutti. Bileisiin ei oo koskaan vituttanut maksaa, ainakaan mitään vähä toista kymppiä, koska yleensä sen rahan eteen saa todella jotakin (= ohjelmaa koko illaksi, valot, savut, jne jne.). Em. paikassa sai jonku puolentoista tunnin kännisen rautalankasetin (ja loppuillaksi ei siis mitään ohjelmaa enää, jukeboksia lukuunottamatta, ei mitään valoja tms.) ja kännisiä neljäkymppisiä naisia ympärille pörräämään. Ja kannattaa myöskin muistaa että Orkidea on Suomen tunnetuimpia (ellei tunnetuin) dj:tä, joka ei nykyään ilmaiseksi varmaan minnekään lähde soittelemaan. Siinä olis mulle bileisiin tohon kympin hintaan vetonaulaa ihan riittävästi. Et jotain suhteellisuudentajua, kiitooos.



Riittääkö esim maailman suurin klubi Ibizalla (PRIVILEGE)??? sinne makso 20e sisään. Mauro Picotto, Claudio Coccoluto yms. soittamassa. Omapahan on ongelmas jos maksat jostain takahikiän rokkibändikeikast 12+2. Kyse oli vaan siitä että odotukseni ton suhteen ei täyttynyt...maksan vittu vaikka 22 e jos saan rahoilleni vastinetta. Kiitos.