85 posts, 5 pages, 18,157 views
Flügel, 6.12.2007 12:24:
Soittoaikatauluja?
Ja mitenkäs on memberien ilmaisen sisäänpääsyn laita, siis pääseekö varmasti sisälle, vaikka ei ennakkolippua tule hankittua kyseisen edun takia...?
JussiS, 7.12.2007 21:41:
---
Sampson, 7.12.2007 21:33:
Kotka massive support!!!
---
Komiaa!
Ottakaahan auto täyteen tuttuja naamoja!
Chantola, 9.12.2007 16:07:
PS. Lipun hintaan näden olisi odottanut jotain hieman erikoisempaa. Niin ja mihin hävisi aina välillä grafiikat?
Chantola, 9.12.2007 17:31:
Niin..Ihan rauhallisesti... tässä ollu tarkutus mitään suuria tunteita kuohuttaa. se oli vaan rehellinen mielipiteeni. en tiiä teidän budjeteista sen enempää mutta ku siihen lämähtää viel se narikka 2e...ni se onkin 12e mikä on mun mielestä aivan vitun liikaa...kai se on toi yleinen hinnan nousu...
ni se onkin 12e mikä on mun mielestä aivan vitun liikaa...kai se on toi yleinen hinnan nousu...pieni kokis on 2.40 et sinäänsä kaikki on suhteellista.
mikke, 9.12.2007 18:02:
---
Niin..Ihan rauhallisesti... tässä ollu tarkutus mitään suuria tunteita kuohuttaa. se oli vaan rehellinen mielipiteeni. en tiiä teidän budjeteista sen enempää mutta ku siihen lämähtää viel se narikka 2e...ni se onkin 12e mikä on mun mielestä aivan vitun liikaa...kai se on toi yleinen hinnan nousu...
---
Voi luoja Oletko koskaan sattunut käymään jossain tasokkaammissa yökerhoissa, joissa on esim joku tuikituntematon bändi soittamassa ? Itse muistelen ainakin Kouvolassa käyneeni jossain normiräkälässä, jossa oli soittamassa joku kahden markan rautalankacovermikäliebändi, ja kiltisti sai sisään maksaa 12e+narikka 2e, vaikkei ollu ees mitään vaatteita siihen laitettavaksi. Se vitutti. Bileisiin ei oo koskaan vituttanut maksaa, ainakaan mitään vähä toista kymppiä, koska yleensä sen rahan eteen saa todella jotakin (= ohjelmaa koko illaksi, valot, savut, jne jne.). Em. paikassa sai jonku puolentoista tunnin kännisen rautalankasetin (ja loppuillaksi ei siis mitään ohjelmaa enää, jukeboksia lukuunottamatta, ei mitään valoja tms.) ja kännisiä neljäkymppisiä naisia ympärille pörräämään. Ja kannattaa myöskin muistaa että Orkidea on Suomen tunnetuimpia (ellei tunnetuin) dj:tä, joka ei nykyään ilmaiseksi varmaan minnekään lähde soittelemaan. Siinä olis mulle bileisiin tohon kympin hintaan vetonaulaa ihan riittävästi. Et jotain suhteellisuudentajua, kiitooos.