P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 272,573 views

sheDevil

Posts: 30

#761 • • sheDevil
Pettymys. Laimeeta.
Odotukset tais olla liian korkealla, mutta pääaltaalla oleva musiikki oli aika tasaisen tappavaa.
Vika tunti tais olla se paras. Vika veto, Renegade Master, ihan ok, porukka villinä, mutta se viisu tuli jo toistamiseen. Eikö tosiaankaan löynynyt mitäään muuta??
Tuli mieleen toissakertainen Pasifique. Ihan sama juttu.
Viime kerta oli taas loistava. Musiikki oli paljon enemmän mukaansa tempaavaa ja yläkerrasta ei meinannut malttaa lähteä mihinkään muualle.
Mielestäni rahoille ei saanut vastinetta isolla altaalla. Luolassa oli taaskin kaikista paras musiikki.
Varmaan ekakertalaisille uuuh- kokemus, mutta ehkäpä tämä on minulle nyt niin nähty juttu.

Oli muuten aika tiukka savu siinä tupakkakopin luona. Silmiä kirvelsi vielä pitkään siitä ohi käveltyään.*sars*

Ja Snow oli ihan jees, oli ainakin mukana jutussa, mitä se olisi ollut Smithin kanssa, epäilen ettei yhtä suurella sydämellä.

Kitikitivalivali....mut tällä kertaa näin.
MRC

Posts: 1,346

#762 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

sts, 11.2.2008 12:34:
---
Avangion, 11.2.2008 12:20:
-clips-

---


Konemusiikkia se Housekin on.



Miks pitää tunkee tota Housea tai sit progea joka vitun bileisiin? Ite en juuri siihen musaan kiinnittäny huomioita ku tajusin et pelkkää housea tule soimaan koko illan ajan. Mesta oli hieno. Ja oli kiva vaan chillaa altaas ja ottaa rennosti.

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

kullannuppu

Posts: 259

#763 • • kullannuppu
Oli kivaa, kiitos kaikille <3

Olis ollut kivaa saada kuljettaa vesipulloa mukana, vähän kurjaa kun tanssiessa tuli koko ajan jano ja piti jatkuvasti käydä vessassa juomassa.

Keltainen uusi liuku oli aika hieno ja hurja! Pelotti juuri sillein turvallisella tavalla, ei sillä tavoin niinkuin siinä vanhassa vihreässä liussa, jossa oikeasti pelkäsi että menee henki.. :D

Saunat voisi olla unisex-tiloja, ei siellä kukaan ilman uikkareita ole ja kuitenkin miehet karkaa naisten puolelle ja naiset miesten puolelle kun on tuollainen väliseinä. Olis ollut hauskaa saunoa oman kullan kainalossa.

En oikein ole tottunut kappaleiden/ artistien välispiikkeihin, vähän vei tunnelmaa kun juttua riitti eikä siinä oikein tuntunut olevan mitään päätä eikä häntää. Jos pakko spiikata, niin voisi tehdä sen hyvin lyhyesti ja ytimekkäästi että pääsis sitten taas pian tanssimaan! :)

Pidin vihreistä valomadoista, joita kiemurteli katossa. Tulet oli myös aikas pop!

Illan mukaansatempaavinta settiä veti kyllä Infekto, kiitos!

--
^_^

Individual

Posts: 10,942

#764 • • Edited Individual HYPNO!
No luojan kiitos siellä ei soinut mikään hardstyle (no offence, sami *hali*) pääareenalla ja toivon mukaan näin on jatkossakin. Minun mielestäni, vaikka itsekin tietyin varauksin paukkeesta tykkäänkin, sille musalle on omat aikansa ja paikkansa. Ei sillä, ettenkö olisi itse toivonut viimeiselle reilulle tunnille vaikka ihkuja tranceklasareita tms. , mutta kelpas noinkin.

bastian|, 11.2.2008 14:52:
Miks pitää tunkee tota Housea tai sit progea joka vitun bileisiin?



Väitätkös sinä nyt ihan tosissas, ettei tuolle hardimmalle kamalle pyhittettyjä kemuja ole Suomessa?

edit2: Missähän muissa massakemuissa Suomessa yleensäkään pääareenalla juhlii house, eikä kiksu tai polkka? Kauhean montaa ei ainakaan mulle heti tule mieleen.
AlexS

Posts: 1,389

#765 • • AlexS kummasetä

sheDevil, 11.2.2008 14:48:
Varmaan ekakertalaisille uuuh- kokemus, mutta ehkäpä tämä on minulle nyt niin nähty juttu.

Oli muuten aika tiukka savu siinä tupakkakopin luona. Silmiä kirvelsi vielä pitkään siitä ohi käveltyään.*sars*


Neljäs kerta ja todella iso UUUH & UGH! taas kerran :)

Ite en tuota röökikopin savua edes huomannut vaikka aika monta kertaa hiihdin siitä ohi :o
Vai tarkoitatko sitä käyttämätöntä röökikoppia siellä ylhäällä? :D

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Jake

Posts: 792

#766 • • Jake saloUG

golem, 10.2.2008 05:29:
Sairauden ja duunin takia olin kahden vaiheilla, et tuunko tänne, mutta tulin kuitenkin käväisemään.

Jotkut DJ:t kyl sietäisi saada koulutusta, (en muista kuka siel yläkerrassa), että siinä on syynsä, miksi mikserin äänentasoindikaattorin ylimmät ledit on väriltään punaisia, oli ihan hirveetä kuunnella musaa, ku volat on kaikki kaakossa, päätteet ei kestä ja musa tulee överisäröllä ja rätinöillä kajareista.

Eli niille ketkä eivät sitä tiedä niin jos haluaa säilyttää hyvän äänenlaadun, niin kaikissa mikserin indikaattoreissa (sekä kanavat että master) kannattaa olla 1-3 punaista palkkia basariniskun aikana. Tai ainakin jos säätää Gainit niin, että basariniskun kohdalla vain yksi punainen ledi syttyy, niin voi olla varma ettei äänenlaatu kärsi.



äänentoistoketjun heikoin lenkki? = Dj *pus*
MRC

Posts: 1,346

#767 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Individual, 11.2.2008 14:59:
No luojan kiitos siellä ei soinut mikään hardstyle (no offence, sami *hali*) pääareenalla ja toivon mukaan näin on jatkossakin. Minun mielestäni, vaikka itsekin tietyin varauksin paukkeesta tykkäänkin, sille musalle on omat aikansa ja paikkansa. Ei sillä, ettenkö olisi itse toivonut viimeiselle reilulle tunnille vaikka ihkuja tranceklasareita tms. , mutta kelpas noinkin.


---
bastian|, 11.2.2008 14:52:
Miks pitää tunkee tota Housea tai sit progea joka vitun bileisiin?

---


Väitätkös sinä nyt ihan tosissas, ettei tuolle hardimmalle kamalle pyhittettyjä kemuja ole Suomessa?

edit2: Missähän muissa massakemuissa Suomessa yleensäkään pääareenalla juhlii house, eikä kiksu tai polkka? Kauhean montaa ei ainakaan mulle heti tule mieleen.



En mä nyt välttämättä Hardstyleä päälavalle ois halunnu mut ees kunnon kiksua jos ois saanu :(

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Individual

Posts: 10,942

#768 • • Edited Individual HYPNO!
Se, että pääareenan baareista ei saanut kuin parista paikasta kortilla juomaa oli ilmeisesti ajansäästökysymys? ko kö? Tai sitten niitä kortinlukijoita ei pystytty virittämään ihan joka paikkaan. Hyvinhän ne setelitkin kyllä säilyi ehjänä pikkukukkarossa kaulalla vaikka polskikin koko ajan ja sai sitä juomaakin, kun vähän jaksoi venaa.
Miksan

Posts: 1,464

#769 • • Miksan

bastian|, 11.2.2008 14:52:
Miks pitää tunkee tota Housea tai sit progea joka vitun bileisiin? Ite en juuri siihen musaan kiinnittäny huomioita ku tajusin et pelkkää housea tule soimaan koko illan ajan. Mesta oli hieno. Ja oli kiva vaan chillaa altaas ja ottaa rennosti.


Sen takia ku se on aikalailla suositumpaa (erityisesti suuremman yleisön joukossa), ku hardimpi tavara.
Niinku Individual tossa jo mainitsiki ni sille musiikkille on tässä massa kuitenki ihan hyvä tarjonta.
Jos lähtee tällasiin "mainstream" bileisiin se oletus päällä et päälavalla sois pauke ni voi vähän miettiä uudestaan, suurin osa ihmisistä, jotka nyt viihty päälavalla ois varmasti ollu aika pihalla jos soittajina ois Orkidean ja Danceteria possen tilalla ollu esim. Proteus/Sasha F
Individual

Posts: 10,942

#770 • • Individual HYPNO!

bastian|, 11.2.2008 15:11:
---
Individual, 11.2.2008 14:59:
No luojan kiitos siellä ei soinut mikään hardstyle (no offence, sami *hali*) pääareenalla ja toivon mukaan näin on jatkossakin. Minun mielestäni, vaikka itsekin tietyin varauksin paukkeesta tykkäänkin, sille musalle on omat aikansa ja paikkansa. Ei sillä, ettenkö olisi itse toivonut viimeiselle reilulle tunnille vaikka ihkuja tranceklasareita tms. , mutta kelpas noinkin.


---
bastian|, 11.2.2008 14:52:
Miks pitää tunkee tota Housea tai sit progea joka vitun bileisiin?

---


Väitätkös sinä nyt ihan tosissas, ettei tuolle hardimmalle kamalle pyhittettyjä kemuja ole Suomessa?

edit2: Missähän muissa massakemuissa Suomessa yleensäkään pääareenalla juhlii house, eikä kiksu tai polkka? Kauhean montaa ei ainakaan mulle heti tule mieleen.

---


En mä nyt välttämättä Hardstyleä päälavalle ois halunnu mut ees kunnon kiksua jos ois saanu :(


No siinä ollaan samaa mieltä kyllä, että siihen vikalle tunnille olisi mulle ainakin trance kelvannut.
MRC

Posts: 1,346

#771 • • Edited MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Väitätkös sinä nyt ihan tosissas, ettei tuolle hardimmalle kamalle pyhittettyjä kemuja ole Suomessa?

edit2: Missähän muissa massakemuissa Suomessa yleensäkään pääareenalla juhlii house, eikä kiksu tai polkka? Kauhean montaa ei ainakaan mulle heti tule mieleen.
[/quote]

No housea ei kuule niin usein ku tota progea joka on kans aivan hirveetä skeidaa. Jos tietoni pitävät paikkaansa Trance legenda Gielenki soitti Progee ku oli suomes :S. Ja suomes hard= hirveetä freeform paskaa. Ja yleensä nois "hard" bileissä on samat naamat soittamas eli neon proteus friik ja triton. Mikään ei niistä ei oikeen iske

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#772 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

bastian|, 11.2.2008 14:52:
Miks pitää tunkee tota Housea tai sit progea joka vitun bileisiin? Ite en juuri siihen musaan kiinnittäny huomioita ku tajusin et pelkkää housea tule soimaan koko illan ajan.



Bileissä kannattaa varmaan soittaa kuitenkin enemmän sitä musiikkia mitä valtaosa kuuntelee...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Tapi

Posts: 1,437

#773 • • Tapi Dreamstate
Laitetaan hardia musaa ens vuonna, niin altaasta löytyvät ainoastaan nimimerkit "bastian|" ja "-Loyal-".
MRC

Posts: 1,346

#774 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Steven Hoaks, 11.2.2008 15:19:
---
bastian|, 11.2.2008 14:52:
Miks pitää tunkee tota Housea tai sit progea joka vitun bileisiin? Ite en juuri siihen musaan kiinnittäny huomioita ku tajusin et pelkkää housea tule soimaan koko illan ajan.

---


Bileissä kannattaa varmaan soittaa kuitenkin enemmän sitä musiikkia mitä valtaosa kuuntelee...



Jotenki musta on alkanu tuntua et suomes porukka kuuntelee sitä mitä soitetaan. Ihan sama mitä sielt sit tulee.Ja osa näistä isoista nimistä soittaa ihan ihme sontaa suomes esim vuoden takainen Tieston keikka. Hirveetä sillisalaattia. Kaikkee sekasin progee ja sit pari hittii päälle ja taas progee. Kaikista pahin oli A&B keikka muutama vuos sit kaapelitehtaal progee progee ja jotain? Sit hitti ja taas jotain paskaa perään. Sit tää Johan Gielen-In trance we trust ja progee tulee :S yöks. Mikä siinä progessa on ku sitä on pakko tuputtaa`?

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

MRC

Posts: 1,346

#775 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Tapi, 11.2.2008 15:26:
Laitetaan hardia musaa ens vuonna, niin altaasta löytyvät ainoastaan nimimerkit "bastian|" ja "-Loyal-".



No mut musta lähtee ainaki ääntä sit noiden muidenki puolesta :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#776 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

bastian|, 11.2.2008 15:29:
---
Steven Hoaks, 11.2.2008 15:19:
---
bastian|, 11.2.2008 14:52:
Miks pitää tunkee tota Housea tai sit progea joka vitun bileisiin? Ite en juuri siihen musaan kiinnittäny huomioita ku tajusin et pelkkää housea tule soimaan koko illan ajan.

---

Bileissä kannattaa varmaan soittaa kuitenkin enemmän sitä musiikkia mitä valtaosa kuuntelee...

---

Jotenki musta on alkanu tuntua et suomes porukka kuuntelee sitä mitä soitetaan. Ihan sama mitä sielt sit tulee.Ja osa näistä isoista nimistä soittaa ihan ihme sontaa suomes esim vuoden takainen Tieston keikka. Hirveetä sillisalaattia. Kaikkee sekasin progee ja sit pari hittii päälle ja taas progee. Kaikista pahin oli A&B keikka muutama vuos sit kaapelitehtaal progee progee ja jotain? Sit hitti ja taas jotain paskaa perään. Sit tää Johan Gielen-In trance we trust ja progee tulee :S yöks. Mikä siinä progessa on ku sitä on pakko tuputtaa`?



Mä en progesta niin tiiä... Mä sanoin vaan housen puolesta *pepsodent*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

MRC

Posts: 1,346

#777 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Steven Hoaks, 11.2.2008 15:36:
---
bastian|, 11.2.2008 15:29:
---
Steven Hoaks, 11.2.2008 15:19:
---
bastian|, 11.2.2008 14:52:
Miks pitää tunkee tota Housea tai sit progea joka vitun bileisiin? Ite en juuri siihen musaan kiinnittäny huomioita ku tajusin et pelkkää housea tule soimaan koko illan ajan.

---

Bileissä kannattaa varmaan soittaa kuitenkin enemmän sitä musiikkia mitä valtaosa kuuntelee...

---

Jotenki musta on alkanu tuntua et suomes porukka kuuntelee sitä mitä soitetaan. Ihan sama mitä sielt sit tulee.Ja osa näistä isoista nimistä soittaa ihan ihme sontaa suomes esim vuoden takainen Tieston keikka. Hirveetä sillisalaattia. Kaikkee sekasin progee ja sit pari hittii päälle ja taas progee. Kaikista pahin oli A&B keikka muutama vuos sit kaapelitehtaal progee progee ja jotain? Sit hitti ja taas jotain paskaa perään. Sit tää Johan Gielen-In trance we trust ja progee tulee :S yöks. Mikä siinä progessa on ku sitä on pakko tuputtaa`?

---


Mä en progesta niin tiiä... Mä sanoin vaan housen puolesta *pepsodent*





No House menee viel jos on pakko mut progee en voi sietää. Meinaa aina tulla uni simmuun ku sitä joutuu kuunteleen. Ois noloo lentää sen takii ulos bileistä. Ei poke en mä oo kännis. Se on tää musa minkä takia nukun :P

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

domi

Posts: 7,069

#779 • • domi Työn sankari.

bastian|, 11.2.2008 15:30:
---
Tapi, 11.2.2008 15:26:
Laitetaan hardia musaa ens vuonna, niin altaasta löytyvät ainoastaan nimimerkit "bastian|" ja "-Loyal-".

---


No mut musta lähtee ainaki ääntä sit noiden muidenki puolesta :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P


Et tainnut tajuta sarkasmia. Se tosin ei ole mikään yllätys.
MRC

Posts: 1,346

#780 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Sellasta sattuu :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!