P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 272,994 views

Mar6

Posts: 2,178

#341 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

-Santtu-, 1.2.2008 22:17:
---
Mar6, 1.2.2008 22:12:
Saan päänsärkyä jo pelkästä crocs sanasta, feikkicrocsit ei asiaa paranna myöskään *tirsk*

---


Älä mua syytä, vaan mun mutsia: toi ne mulle tuliaisiks Kreetalta..makso kuulemma 5..*nauru* Olen käyttäny lähinnä roskanviemis/röökitöppösinä...*nauru* Ihan sun kiusaks kyhään jonkun patentin et voin laittaa ne jalkaan Serenaan hähähäääää!


Haha :D Kiitos, voisitko viimeistellä kostyymin vielä asiaankuuluvilla kolmiraitaverkkareilla *tirsk*

--
-Where there is house there is a home-

Mar6

Posts: 2,178

#343 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

remotion, 1.2.2008 22:45:
taidan ite jättää nää väliin, ellen sitten löydä jostain kaupasta crocksei :DD



Oli kuulemma tikkurilan saiturinpörssissä loppuerä tarjoukses. *lmao*

--
-Where there is house there is a home-

[N4NN4]

Posts: 111

#345 • • [N4NN4]
Ostakaa joku mun lippu poiiiiis! Itse en pääsekkään paikalle *nyyh*
yoni k

Posts: 667

#346 • • yoni k disko
Tuli vaan mieleen, kun serena kumminkin on kyseessä, että onko vesiliukumäet, villivirta ja muut serenan perusvempeleet auki normaalisti koko bileiden ajan ? *hymy*
illusion

Posts: 1,061

#347 • • illusion team-sauna :D

yoni k, 3.2.2008 14:51:
Tuli vaan mieleen, kun serena kumminkin on kyseessä, että onko vesiliukumäet, villivirta ja muut serenan perusvempeleet auki normaalisti koko bileiden ajan ? *hymy*



JUU on*jiihaa**hihu* =)
Madda

Posts: 650

#348 • • Madda ice-angel
Minkä takia niitä ei voitu järjestää maaliskuussa niin kuin myös aikaisempina vuosina, ni oisin voinu tulla mukaan ku kk pääst tuun Suomeen?
Nyt en sit pääse mukaan ja ihan oikeesti: HARMITTAA IHAN PIRUSTI=(

-matkaleena-

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

tumpsi

Posts: 2,553

#349 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön
Postasin seuraavan tekstin tuonne kimppakyyti-osiossa sijaitsevalle tampere-pfq-tampere-bussikyytitopikkiin, ja ajattelin lisätä sen myös tänne saavuttaakseni asianomaisten huomion parhaalla mahdollisella tavalla :)
(Kyseinen keskustelu löytyy täältä: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=59704)


"Moi taas.

Jokaisen edellisen Pacifiquen kohdalla on bussi ollut täynnä viimeistään viikkoa ennen tapahtumaa.
Tänä vuonna paikkoja on jäljellä tänään sunnuntaina vielä yli 30. Mikäli suunta jatkuu samanlaisena, ei bussimatka tule toteutumaan. Mikäli joukossanne on vielä arpojia, tai tiedätte jonkun joka arpoo bussin ja muiden kuljetusmetodien välillä, pyytäkää heitä / itseänne mahdollisimman nopeaan päätöksentekoon.

Ilmoittelen tässä ketjussa vielä että mihin suuntaan tilanne kehittyy, ja tietysti myös mahdollisimman ajoissa mahdollisesta peruuntumisesta.


-tumpsi"

edit: lisättäköön vielä, että tapahtuma myy 110% varmuudella loppuun, mikä ihme teitä tamperelaisia vaivaa kun ei halpa kyyti kelpaa? *nauru*
Wolverine

Posts: 1,860

#350 • • Edited Wolverine
Ei voi ymmärtää ettei tonne tumpsin järkkäämälle matkalle löydy kiinnostuneita, hinta/laatu-suhde on aivan loistava jos pääsee 12e:llä edestakas. Varsinkin kun vertaa Tiketin pyytämään 10e/SUUNTA hintaan joka mielestäni on aivan vitun naurettavaa riistoa. Pyydän ystävällisesti; katsokaa peiliin ja tappakaa itsenne.

mod:
"Bus from Helsinki:
Shuttle bus transport drives from Kiasma to Serena 18.30 and 19.30 and back Serena to Kiasma 01.30 & 02.30. Bus tickets can be bought from Tiketti in Helsinki for price of 10."
johonki kannattaisi varmaan laittaa että kyseessä on ONE WAY-ticket ettei ihmiset saa väärää ajatusta. mutta lopuksi vielä: 43,70+10+10 (joihin varmaan tulee vielä joku käsittelymaksu?) = 63.70e tästä? Ei tällä kertaa.
Pacifique

Posts: 91

#351 • • Pacifique
Pahoittelemme mikäli Helsingin bussikyydin hinta on joidenkin mielestä korkea. Hinta on sama kuin aikaisempina vuosina ja laskettu niin että aikaisempien vuosien matkustajamäärillä bussit sekä niihin tarvittavan henkilökunnan kulut saadaan maksettua. Kyseessä on siis enemmänkin "palvelu" tapahtumaan tulijoille. Suosittelemme edelleenkin kimppakyytejä Serenan kaukaisen sijainnin vuoksi.

^ Pacifique Team
Kit^

Posts: 798

#354 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kohta *jiihaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

ville

Posts: 3,780

#355 • • ville olen oikeasti ujo

Individual, 4.2.2008 08:49:
Vähän jänskättää kyllä. Odotukset kun vähän seilailevat ja välillä ei tiedä mitä odottaa tai bileiltä haluaa. Noh, kaikki aistit avoinna ja mieli, niin kivaa tulee.



Ainutlaatuinen paikka - check
Vesiliukumäkiä koko alkuilta - check
Poreallas + kylmä siideri - check
Puolialastomia kauniita ihmisiä - check
Loistavaa musiikkia - check
Monta areenaa - check
Välipalaranskalaiset - check

ja tietysti:

tyhmä virne naamalla koko ajan kun on vaan niin pirun kivaa *plur*
AlexS

Posts: 1,389

#356 • • AlexS kummasetä
Fiilikset alkaa täälläkin nousta *piis* Saa nähdä mikä kuullaan tällä kertaa päälavan vikana biisinä. Saltwateria paremmaksi on kyllä paha pistää :)

Hoomio:
Pitää myös vähän spämmätä aiheeseen liittyvästi...eli yksi kappale Paciifique lippuja myynnissä pikkasen halvemmalla kuin alunperin: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=60150;pid=1083286#1083286

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

STE

Posts: 63

#357 • • STE
Mites juomien hinnat tuolla, onko simo kallista eli pää täyteen ennen tuloa vai mitä? Tuskinpa omia juomia saa mukaan? Ja ihan mielenkiinnosta pitääkö tuolla olla hakemassa ja viemässä lompakko edes takas kaapille vai miten toimii?

--
Good day

Fyrisch

Posts: 4,525

#358 • • Fyrisch

STE, 4.2.2008 21:01:
Ja ihan mielenkiinnosta pitääkö tuolla olla hakemassa ja viemässä lompakko edes takas kaapille vai miten toimii?


dry pak.
27223.gif
Fornarina

Posts: 283

#359 • • Fornarina

STE, 4.2.2008 21:01:
Mites juomien hinnat tuolla, onko simo kallista eli pää täyteen ennen tuloa vai mitä? Tuskinpa omia juomia saa mukaan? Ja ihan mielenkiinnosta pitääkö tuolla olla hakemassa ja viemässä lompakko edes takas kaapille vai miten toimii?



Normaalisti pullosta kaljaa vaaditaan 4, siideristä 4,5 ja sama lonkusta. En usko, että hintoja nostetaan.

Ja kyllä, maksu tapahtuu ihan käteisellä tai korteilla.
toni

Posts: 912

#360 • • toni

STE, 4.2.2008 21:01:
Ja ihan mielenkiinnosta pitääkö tuolla olla hakemassa ja viemässä lompakko edes takas kaapille vai miten toimii?


Mä oon parina vuotena porannu pankkikorttiin reiän ja ripustanu kaulaan killumaan. Pysyy mukana ja toimii jälkeenpäinkin. Nyt on taas uus kortti, et pitänee kaivaa pora esiin ja rei'ittää kolmas.