P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 273,258 views

aivastus

Posts: 499

#361 • • aivastus Ärsyttävä

Fornarina, 4.2.2008 21:13:
---
STE, 4.2.2008 21:01:
Mites juomien hinnat tuolla, onko simo kallista eli pää täyteen ennen tuloa vai mitä? Tuskinpa omia juomia saa mukaan? Ja ihan mielenkiinnosta pitääkö tuolla olla hakemassa ja viemässä lompakko edes takas kaapille vai miten toimii?

---


Normaalisti pullosta kaljaa vaaditaan 4, siideristä 4,5 ja sama lonkusta. En usko, että hintoja nostetaan.

Ja kyllä, maksu tapahtuu ihan käteisellä tai korteilla.

Saako juomat pistää pikkusiskon tai muun seuralaisen piikkiin vai pitääkö ne maksaa itse. Taidan kyllä noita seuralaisia juoksuttaa tarvittaessa hakemaan rahaa, maksoinhan sentään liput enkä ole vielä saanut rahoja takaisin *hih*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Fornarina

Posts: 283

#362 • • Fornarina

xcft, 4.2.2008 21:19:
Saako juomat pistää pikkusiskon tai muun seuralaisen piikkiin vai pitääkö ne maksaa itse. Taidan kyllä noita seuralaisia juoksuttaa tarvittaessa hakemaan rahaa, maksoinhan sentään liput enkä ole vielä saanut rahoja takaisin *hih*



Jätän rehdisti sun selvitettäväksi.
aivastus

Posts: 499

#363 • • aivastus Ärsyttävä

Fornarina, 4.2.2008 21:23:
---
xcft, 4.2.2008 21:19:
Saako juomat pistää pikkusiskon tai muun seuralaisen piikkiin vai pitääkö ne maksaa itse. Taidan kyllä noita seuralaisia juoksuttaa tarvittaessa hakemaan rahaa, maksoinhan sentään liput enkä ole vielä saanut rahoja takaisin *hih*

---


Jätän rehdisti sun selvitettäväksi.

Kummalliseksi mennyt tämä maailma kun kaikki pitää itse selvittää.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

an_asswipe

Posts: 43

#364 • • an_asswipe
joskus taisi olla vesiliukumäki pois päältä alkuillasta, lienee sammutettu vahingossa ja käynnistys kestää kuulemma joitain tunteja. Eli se vesiputous oli pois päältä, se oli perseestä koska on aika hieno.
Mitä dösämatkojen hintaan tulee, niin en mä ainakaan kovin halvalla tollasta reissua lähtis ajamaan, äkkiä dösät paskana ku jengi remuaa. Tosin, itse saavun kyllä muulla tapaa ku rahvaanomaisesti julkisilla:-)
Mitä asusteisiin tulee, arvaako joku kertoa, mistä saisi uimashortseja, en oikeen urheilukaupoista ole löytänyt, ei vissiin ole sesonki, vaikka pacifiquet onkin ajankohtaiset. Vai perus uimahousuissa vaan? yhtenä vuonna olis tavallisilla shortseilla, mutta ne ei oikeen sovellu kasteluun, painaa ~10kg kastuttuaan.
kokosbollar

Posts: 334

#365 • • kokosbollar franks and beans!
Nyt on liparit hommattuna! Ekalla dösällä mestoille ja vikalla päkkii (jos jalat kantaa) *jiihaa**tanssittel*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

serge

Posts: 252

#366 • • serge

toni, 4.2.2008 21:18:
Mä oon parina vuotena porannu pankkikorttiin reiän ja ripustanu kaulaan killumaan. Pysyy mukana ja toimii jälkeenpäinkin. Nyt on taas uus kortti, et pitänee kaivaa pora esiin ja rei'ittää kolmas.



Kas siinä vinkki myös normi-illalle.

--
Une fleur de bèton m'’inspire

Fyrisch

Posts: 4,525

#367 • • Fyrisch

serge, 4.2.2008 21:52:
---
toni, 4.2.2008 21:18:
Mä oon parina vuotena porannu pankkikorttiin reiän ja ripustanu kaulaan killumaan. Pysyy mukana ja toimii jälkeenpäinkin. Nyt on taas uus kortti, et pitänee kaivaa pora esiin ja rei'ittää kolmas.

---


Kas siinä vinkki myös normi-illalle.



:D
tumpsi

Posts: 2,553

#368 • • tumpsi rekisteröitymätön

serge, 4.2.2008 21:52:
---
toni, 4.2.2008 21:18:
Mä oon parina vuotena porannu pankkikorttiin reiän ja ripustanu kaulaan killumaan. Pysyy mukana ja toimii jälkeenpäinkin. Nyt on taas uus kortti, et pitänee kaivaa pora esiin ja rei'ittää kolmas.

---


Kas siinä vinkki myös normi-illalle.


mä oon pitäny mutsin vanhoi sukkahousui kaulas solmittuna, ja korttia siel. toimii!
STE

Posts: 63

#369 • • STE

an_asswipe, 4.2.2008 21:47
Mitä asusteisiin tulee, arvaako joku kertoa, mistä saisi uimashortseja, en oikeen urheilukaupoista ole löytänyt, ei vissiin ole sesonki, vaikka pacifiquet onkin ajankohtaiset. Vai perus uimahousuissa vaan? yhtenä vuonna olis tavallisilla shortseilla, mutta ne ei oikeen sovellu kasteluun, painaa ~10kg kastuttuaan.



Google antoi hakusanalla uimashortsit linkin netanttilaan mutta on kyllä aika hirveen näkösiä, toinen linkki on http://www.clobber37.com/verkkokauppa/products.php?p=bce609&PHPSESSID=ccebfe mutta eipä nuokaan kovin hienot ole. Itse ostin kesällä Dressmanista, oli tarjolla vaikka millaista hawaii kukkakuviota ja värejä, tosin tuskinpa nyt myyvät.

--
Good day

Aune-mummo

Posts: 543

#370 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

tumpsi, 4.2.2008 22:04:
---
serge, 4.2.2008 21:52:
---
toni, 4.2.2008 21:18:
Mä oon parina vuotena porannu pankkikorttiin reiän ja ripustanu kaulaan killumaan. Pysyy mukana ja toimii jälkeenpäinkin. Nyt on taas uus kortti, et pitänee kaivaa pora esiin ja rei'ittää kolmas.

---


Kas siinä vinkki myös normi-illalle.

---

mä oon pitäny mutsin vanhoi sukkahousui kaulas solmittuna, ja korttia siel. toimii!



no huh huh *tirsk**tirsk*
ville

Posts: 3,780

#372 • • ville olen oikeasti ujo

toni, 4.2.2008 21:18:
Mä oon parina vuotena porannu pankkikorttiin reiän ja ripustanu kaulaan killumaan. Pysyy mukana ja toimii jälkeenpäinkin. Nyt on taas uus kortti, et pitänee kaivaa pora esiin ja rei'ittää kolmas.



Kannattaa porata siitä mustasta kohdasta, jossa ei mitään kuvaa / tekstiä, niin säilyy kortti mahdollisimman hyvän näköisenä ;D


Voisi melkein sanoa, että pulipulilumetsuli, mut ei oo lunta joka voisi sulaa, joten sit vaan pulipuli 1611.gif
synkri

Posts: 5

#374 • • synkri
Mimmosen jalkineen on ihmiset ajatellu jalkoihin pistää?
Ite jotai släbäreit ajattelin, mut tamppaaminen ei niiden kans oikee mallikkaasti menis..
sapeli

Posts: 11,768

#375 • • sapeli jokukukamikä?

synkri, 5.2.2008 10:21:
Mimmosen jalkineen on ihmiset ajatellu jalkoihin pistää?
Ite jotai släbäreit ajattelin, mut tamppaaminen ei niiden kans oikee mallikkaasti menis..



Mul on yleensä ollu mukana sellaset rantaläpsykät, mut käytännössä ne ei toimi altaassa. Paljain jaloin olen taitanut aina päätyä seikkailemaan. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Displacer

Posts: 1,828

#376 • • Displacer

synkri, 5.2.2008 10:21:
Mimmosen jalkineen on ihmiset ajatellu jalkoihin pistää?
Ite jotai släbäreit ajattelin, mut tamppaaminen ei niiden kans oikee mallikkaasti menis..



Mä aattelin mennä ainakin ihan paljain jaloin.
ville

Posts: 3,780

#377 • • ville olen oikeasti ujo
släbärit on ihan jees muille kuin allasalueelle. Varsinkin tanssisaleissa lattiat on aika paskaisia ja siten jotkut jalkineet voi olla ihan mukavat. Altailla on varsin mukava tampata paljain jaloin :)
Individual

Posts: 10,942

#378 • • Edited Individual HYPNO!
Noi kusiluistimet pitää kyllä muistaa hankkia, sekä vois miettiä jotain kevyttä asukokonaisuutta loppuyölle, jos ei jaksa pullikoida koko aikaa altaassa, muttei kummiskaan viitsi kekkuloida niissä vaatteissa millä tuli tms...

edit: on kyllä olo ku lapsella jouluna. *iloinen*
sheDevil

Posts: 30

#379 • • sheDevil
*nauru*

Kyl on pojilla nyt kauheet ongelmat. Aikaisemmin tyttöset on kauhistelleet mitkä biksut, vaatteet, kengät, meikit, tukka jne.
Kerrankin näinpäin.*iloinen*

Mut tollaset perus-släbärit käy selän/jalkojen päälle kovalla alustalla, jos ei meinaa hirveesti polskia.
Sellaset jossa olis pohjaa vähän paksummin, on hyvät.

Ja pliiiiis, jättäkää ne vesipyssyt kotiin. Ihan turhaa kiusantekoa ihmisille...
Ei ne tytöt innostu ollenkaan jos saavat veden silmilleen..
Displacer

Posts: 1,828

#380 • • Displacer

sheDevil, 5.2.2008 11:29:
Ja pliiiiis, jättäkää ne vesipyssyt kotiin. Ihan turhaa kiusantekoa ihmisille...
Ei ne tytöt innostu ollenkaan jos saavat veden silmilleen..



Tästä asiasta mainitaan myös Pacifiquen sivuilla:

"Water pistols:
Please don't bring and use any water pistols due to electric safety."

Muita vesileluja kehoitetaan kuitenkin tuomaan.