Lighthouse 17.11.2007 @ Kotka

195 posts, 10 pages, 58,119 views

Dementation

Posts: 2,892

#161 • • Dementation wednesday?
Kiitos loistavista kemuista, aamulla sitten 10.00 töihin *ding*

Tarkempaa kiittelyä sitten joskus myöhemmin, nyt *nukkuu*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

soile

Posts: 138

#162 • • soile
Mä oon puolueellinen, en uskalla kirjottaa mitään.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#163 • • Daniel Braun wednesday?
Melko jees :)
Todella kivaa oli <3
Kiitos kovasti...

Syvällisempi analyysi sitten kun pää selkenee, kiitos siitä fisusnapsien.
Hitto...
Caro²

Posts: 5,301

#164 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

_Dj_Street_, 17.11.2007 20:36:
EDIt: Missäs on muutes soitto ajat?


Soittoajat oli pelipaikoilla :)

Tuumittiin, että mitä sitä suotta soittoaikatauluja sen enempää julkaisee. Jengi tulee kuitenkin paikalle kun on tullakseen. Vaikka soittoaikataulut olikin pelipaikalla printattuna useammassa paikassa, niin aikataulut muuttui silti illan kuluessa.

Noisekid otti ja sairastui melko tehokkaasti - eikä ehtinyt kovin montaa biisiä soittaa. Urmaz paikkasi onnistuneesti :)

Myöhemmin lisää. Nyt on kiire unille - aamulla herätys klo 09.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#165 • • Daniel Braun wednesday?

Caro², 18.11.2007 05:02:
---

Noisekid otti ja sairastui melko tehokkaasti - eikä ehtinyt kovin montaa biisiä soittaa. Urmaz paikkasi onnistuneesti :)


Joo.
Ja mä kännipäissäni tein yhden vaihdon :O
Juoksin hakemaan Hollen paikalle kun Noisekid valitteli huonoa oloaan, biisiä oli about 1 min jäljellä ja Holle & co pitivät "palaveria" joten allekirjoittanut vaihtoi nopeasti biisin... :D
NKID

Posts: 62

#167 • • NKID
Kiitos Urmakselle paikkauksesta ja Carolle kyydistä. Hieno fiilis. Nyt liki kolmeysi kuumetta.
jarkkis73

Posts: 1

#168 • • jarkkis73
Suuret kiitokset loistavasti järjestetystä klassisesta Lighthouse-bileestä.
Hollen setti iski kyllä täysillä, kun sieltä tuli niitä kunnon klassikoita. Sopi aiheeseen ja tapahtuman luonteeseen todella hyvin.

Tsemppiä Nikolle!!!
Arctos

Posts: 634

#170 • • Arctos Vitun Insinööri!!

Huggu, 18.11.2007 13:42:
Fuck me! Oliko paras ilta ikinä. Ensinäkin näki niiiiin paljon vanhoja ja TODELLA vanhoja tuttuja, että oksat pois. Helmee. *clip*

Itse ravintolakin oli todella siisti ja viihtyisä. Hinnatkaan ei päätä huimannut.

Äänentoistokin oli vimosen päälle ja muistin kyllä kehua ko. herraa kaiuttimistaan.



Näissä kohdin on ihan pakko kompata. Urmaksen paikkaussarja oli kyllä semmosta klassikkojen ilotulitusta että! Caro ja Kriss veti alkuillasta erittäin kovaa tavaraa.

Oli kivaa!

PS. Pekko, älä usko sanaakaan, mitä mä oon sulle eilen sanonu.

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Juge

Posts: 257

#171 • • Juge
Oli varsin mukiinmenevät kemut eilen, kiitokset.
Avatar
#172 • • *DanceR Guest
Kiitos ja kumarrus...! *pepsodent*
Holle

Posts: 793

#173 • • Holle Beach X Member

NKID, 18.11.2007 09:40:
Nyt liki kolmeysi kuumetta.

Toi sun setin väliinjääminen harmitti kyllä. Tiedän, että äijä oli latautunu hommaan ihan miljoonalla ja sit yht'äkkiä tuntuu, ettei jalat pidä alla. Pitää ottaa uusiksi jossain vaiheessa!
Caro²

Posts: 5,301

#174 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Noniin.

Oli ihan mielenkiintoine ilta kaikin puolin. Uskomattoman paljon tuli paikalle henkilöitä, joita ei o nähny aikoihin bileissä. Sen sijaan taas nuoremman sukupolven edustajia puuttui jonkun verran. Uusia naamojakin näkyi ihan mukavasti - toivottavasti myös seuraavalla kerralla :)

Järjestelyjen kannalta löytyi monta pullonkaulaa jotka pyritään mahdollisuuksien mukaan korjaamaan seuraavalle kerralle.

Krissin kanssa oli hauska veivata levyjä ja Urmaksen loppuillan klassikot putos kyllä vallan hyvin (paitsi se JayDee) - oli nasta nähdä myös ikivanhat parrat tanssilattialla *iloinen*
Sampson

Posts: 634

#175 • • Sampson Bujashaka

Holle, 18.11.2007 18:20:
---
NKID, 18.11.2007 09:40:
Nyt liki kolmeysi kuumetta.

---
Toi sun setin väliinjääminen harmitti kyllä. Tiedän, että äijä oli latautunu hommaan ihan miljoonalla ja sit yht'äkkiä tuntuu, ettei jalat pidä alla. Pitää ottaa uusiksi jossain vaiheessa!



Mua harmitti toi ihan hemmetin paljon. Mutta minkäs teet. Voimia vaan Nikolle ja toivottavasti joskus saa vielä kuulla oikeeta teknoa Kotkassa!

Bileet oli ainakin mulle hyvä ponnahduslauta ens vuoteen ja tähän bilejärkkäämistouhuun. Paljon tuli ongelmia vastaan ja niistähän voi oppia ja kehittää toimintaa eteenpäin. Joillakin osa-alueilla on kyllä parannettavaa (ehjä valotekniikka yksi näistä) mutta ens vuoden alussa jatkoa sitten seuraa immeisille.

Tuhannet kiitokset kaikille paikallaolijoille.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Daniel Braun

Posts: 1,626

#176 • • Daniel Braun wednesday?
Joo, olo käy olemaan jo ok.
Se vimonen triplajekkuredbull kolahti sit haavoittavasti kaaliin.
Eikä niillä useilla fisusnapseilla ollut osuutta asiaan, ei lainkaan...
Mut hei, oli hemmetin jees.
Todella, todella onnistuneet kekkerit.
Oli mahtava fiilis ja jos meikäläisen näkee tanssilattialla ni voi jo todeta että yksi maailman ihmeistä on tapahtunut O_o

Lisää vaan tällaista, kiitos :)
Sampson

Posts: 634

#177 • • Sampson Bujashaka
Niin, ja mielellään otettaisiin kaikenlainen palaute vastaan tapahtumasta niiltä, jotka täällä klubbarilla pyörii. Erityisesti rakentava kritiikki olisi meille arvokasta. Jos on jotain haukkumista mitä ei halua tänne julkisesti pistää niin mulle voi heittää privanakin.

Nämä epäkohdat yritetään ainakin ensi kerraksi korjata:

Valotekniikka vähän luotettavammaksi. Alkuillasta kaikki toimi suht ok mutta kaikenlaisia kommelluksia sattui illan aikana. Viimeiset 20 minuuttia meni kolmella washilla ja yhdellä skannerilla.

Lämpötilaa laski pari kertaa, kun jumbopuhaltimesta loppui löpö.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Individual

Posts: 10,942

#178 • • Individual HYPNO!
No ei kyllä mun silmät tai korvat havainneet mitään epäkohtia. Että mitäpä niitä kaivamalla kaivamaan, kun lopputulema on vahvasti plusmerkkinen. Plussaa tosiaan siitä, että se lämmitys skulas. Se oli asia, mikä hieman mietitytti ennen kemuja.
T-Justice

Posts: 892

#179 • • T-Justice
Olipahan kemutukset *tanssittel*
Urmaz sekä Holle räjäytti pankin, mahtavat setit molemmilta! Ääni + valot pelas ja paikalla oli mukavasti populaa... Kiitos.
Pekko Haimi

Posts: 282

#180 • • Edited Pekko Haimi Our Stolen Theory / Beach X
Jeah, olipas kivat kekkerit!

Musat meni vähän ohitse kun tuli höpistyä tuttujen kanssa..

Mutta Urmaksen setin aikana tuli pyörähettyä lattiallakin, tuli aikamoisia biisejä!

Harmitti vähän se Noisekidin sairastuminen, sitä settiä kun odotin mielenkiinnolla.
Mutta ens kerralla sit!

Arctos,
PS. Pekko, älä usko sanaakaan, mitä mä oon sulle eilen sanonu.



Haa, älä nyt Arto *pepsodent*