Lighthouse 17.11.2007 @ Kotka

195 posts, 10 pages, 58,130 views

Arctos

Posts: 634

#81 • • Arctos Vitun Insinööri!!

toma, 4.11.2007 01:06:
..tämä pääosin pääkaupunkiseudulle keskittyneelle foorumille ..



Siinä on sana pääosin, mutta vaikka pääkaupunkiseudulla tapahtumia on määrällisesti varmaan yhtä paljon, kuin näillä pikkukylillä yhteensä, ei Klubitus taida kuitenkaan olla pääkaupunkiseudun väestön yksinoikeus..

Pitää kiistatta paikkansa, että pääkaupunkiseudulla naamavärit ja miesten hameet oli kova juttu jo em. aikakaudella, mutta niinkuin Kotkan bilekuvista olisi voinut päätellä, täällä niitä ei käyttänyt kuin ihan muutama rohkea henkilö. Näillä nurkilla 'klubbaus' ja muu vastaava elektroninen elämäntapa oli vielä uutta ja ihmeellistä valtaosalle tälläkin foorumilla asioivista henkilöistä. Me täällä takapajuloissa tulemme hieman pääkaupunkiseudun jäljessä näissä kulttuurijutuissa.

Ja kuten ko. organisaation edustaja edellä mainitsi, eivät tällaisen tuppukylän ihmiset edes uskoneet, että pääkaupunkiseudun tai muun kuin ihan lähiseudun ihmiset jaksaisi kiinnostus täkäläisestä elämänmenosta, ehkä poislukien täältä sinne isoon maailmaan muuttaneita. Tätäkin kömmähdystä järjestäjä jo pahoitteli.

Yhteenvetona: älkää jätkät jaksako! Tää alkaa mennä jo naurettavaksi.

PS. Vaikken järjestävään seuraan kuulukkaan, toivotan vierailevat tähdet tervetulleeksi pieneen, joskin varsin viihtyisään kotikylääni tsekkailemaan paikallista menoa. Saisitte ainakin ensikäden tietoa Kotkan 'skenestä'. Onkohan kukaan tähän topikkiin kirjoitelleista ulkopaikkakuntalaisista käynyt koskaan Kotkan kekkereillä?

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

tumpsi

Posts: 2,553

#82 • • tumpsi rekisteröitymätön

Arctos, 4.11.2007 10:25:
Onkohan kukaan tähän topikkiin kirjoitelleista ulkopaikkakuntalaisista käynyt koskaan Kotkan kekkereillä?


Jo vain olen, useastikin.
toma

Posts: 2,009

#83 • • Edited toma Tototoototo

tumpsi, 4.11.2007 11:13:
Jo vain olen, useastikin.


Sama täällä. Mutta mitä se tähän liittyy?

Mä toivon ihan vilpittömästi kaikkea parasta niin kotkalaisille kuin muillekin järjestäjille, mutta harkitsematon ilmaisutapa tekee ihan oikeasti todella turhaa hallaa sille omalle jutulle.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

tumpsi

Posts: 2,553

#84 • • tumpsi rekisteröitymätön

toma, 4.11.2007 11:53:
---
tumpsi, 4.11.2007 11:13:
Jo vain olen, useastikin.

---

Sama täällä. Mutta mitä se tähän liittyy?

Mä toivon ihan vilpittömästi kaikkea parasta niin kotkalaisille kuin muillekin järjestäjille, mutta harkitsematon ilmaisutapa tekee ihan oikeasti todella turhaa hallaa sille omalle jutulle.


allekirjoitus
Quu

Posts: 334

#85 • • Quu Mole RAM!
Äh mikä ihmeen pärähdys :D

Pitäkää hauska ilta Kotkassa, kaikkea hyvää. Ihan oikeasti.
sts

Posts: 7,969

#86 • • sts Sama pyynti aitta!

tumpsi, 3.11.2007 18:24:
missäköhän bileissä arvon kirjoittaja on käyny vuonna 2001?
eihän sillon muita ollukkaa ku hameita ja kasvomaalauksia :D



True! -CONFIRMED-

3.jpg
soile

Posts: 138

#87 • • soile

sts, 4.11.2007 12:22:
---
tumpsi, 3.11.2007 18:24:
missäköhän bileissä arvon kirjoittaja on käyny vuonna 2001?
eihän sillon muita ollukkaa ku hameita ja kasvomaalauksia :D

---


True! -CONFIRMED-

Lighthouse, 3.11.2007 20:26:

Paikalliseen klubikulttuuriin ei ole sen enempää kuulunut kasvomaalaukset, kuin reivivaatteetkaan. Tarkkasilmäinen huomaa sen helposti katsoessaan tässäkin topikissa esitettyjä kuvia.

Eikös tuo tullut selväksi, vai haluavatko toispaikkakuntalaiset vielä pitkään veivata täällä?...kun paikalliset eivät enää oikein jaksais.
tumpsi

Posts: 2,553

#88 • • tumpsi rekisteröitymätön

sts, 4.11.2007 12:22:
---
tumpsi, 3.11.2007 18:24:
missäköhän bileissä arvon kirjoittaja on käyny vuonna 2001?
eihän sillon muita ollukkaa ku hameita ja kasvomaalauksia :D

---


True! -CONFIRMED-

*kuva*


Meinasin ite postaa jo ton, mut se on vuodelta 2000.
sts gains epic defeat.
sts

Posts: 7,969

#89 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

soile, 4.11.2007 12:35:
-clips-



Minä lähin quotasin tumpsia ja postasin kuvan tumpsista hameessa, ja jos ei jaksa "toispaikkakuntalaisia" niin perustakaa vaikka sitten Kotkanbilefoorumi.org. Pitää muistaa että kyseessä on klubitus jossa sana on kohtalaisen vapaa.

Lisäksi olen pidemmän aikaa käynyt bileissä pikkupaikkaunnilla ympäri suomen ja käyn mielelläni aina näyttäytymässä ja juomassa sen bissen ja haistelemassa ilmaa. Olen myös soittanut eräissä bileissä kotkassa (aulassa tosin, mut oli kivaa).

Sinäkin soile varmasti erään DJ:n vaimokkeena tiedät että tarvitsette tapahtumaan myös ulkopaikkakuntalaisia vrt. kotkan lähikylät ja varmasti mielellään artistejakin jossain vaiheessa. Lievän hyökkäävä tuo kommentti :)

Itse olen tuona viikonloppuna Porvoossa josta suhauttaa mielellään Kotkaan, mutta jos tuo asenne on tuollainen "vain ARJA^h^h^hKotkalaista verta bileisiin" niin suosittelen tietenkin mainitsemaan tuon postauksessa. Olisin ihan mielelläni tullut kuuntelemaan urmazta, mutta onneksi urkkia kuulee muissakin kaupungeissa.
Caro²

Posts: 5,301

#90 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

sts, 4.11.2007 12:49:
mutta jos tuo asenne on tuollainen "vain ARJA^h^h^hKotkalaista verta bileisiin" niin suosittelen tietenkin mainitsemaan tuon postauksessa. Olisin ihan mielelläni tullut kuuntelemaan urmazta, mutta onneksi urkkia kuulee muissakin kaupungeissa.


Lievää väärinymmärrystä puolin toisin tässä vaiheessa :)

EDIT: Täällä ollaan hiukan herkkänahkaisella tuulella sattuneista syistä, eikä viestien sisältö ehkä ihan välity perille asti vitutuskäyrän ollessa melko tapissa. Joskaan ei tuosta kuvasta johtuen.
Holle

Posts: 793

#91 • • Holle Beach X Member
Pahoitteluni emännälleni, jonka tunnareilla huomaamattani kirjoitin tuon edellisen. SORI!

No mutta, mellastakaa ihan rauhassa vaan täällä. Nostatte koko ajan topiccia (joka olikin jo päässyt hieman tipahtamaan), kiitos siitä!

Onhan se kiva seurata, että ihmisiä jaksaa huvittaa meidän pienen kaupunkimme, pienen porukan edesottamukset. Hienoa että yhden Paikallinen- sanan puuttumisesta saadaan näin paljon keskustelua.

Tässä mun kirjoituksessa saattaa olla joku kiroitus vireh. Siitä voitte veivata sitten seuraavat 4 sivua.
; )
Radiac

Posts: 671

#93 • • Radiac Beach X Member

Dj Street
BE THERE OR BE SQUARE *jiihaa*



"BE SQUORE, BE LEAD" -Andy Moor-
Arctos

Posts: 634

#94 • • Edited Arctos Vitun Insinööri!!

toma, 4.11.2007 11:53:
---
tumpsi, 4.11.2007 11:13:
Jo vain olen, useastikin.

---

Sama täällä. Mutta mitä se tähän liittyy?

Mä toivon ihan vilpittömästi kaikkea parasta niin kotkalaisille kuin muillekin järjestäjille, mutta harkitsematon ilmaisutapa tekee ihan oikeasti todella turhaa hallaa sille omalle jutulle.




Olet oikeassa, mutta ei se nyt niin vakava virhe ollut, vai oliko? Tässä on nyt taidettu tehdä kärpäsestä elefantti, puolin ja toisin.

sts
Itse olen tuona viikonloppuna Porvoossa josta suhauttaa mielellään Kotkaan, mutta jos tuo asenne on tuollainen "vain ARJA^h^h^hKotkalaista verta bileisiin" niin suosittelen tietenkin mainitsemaan tuon postauksessa. Olisin ihan mielelläni tullut kuuntelemaan urmazta, mutta onneksi urkkia kuulee muissakin kaupungeissa.



*laulu*
Äläotasitävakavasti
*/laulu*

Ei täällä ihan noin natsi-meininki sentää oo. Se löytyy tuolta 20 km idempää, Haminasta!! XD

(Paska läppä, tiedetään. Sori Hamina.)

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

NinnuX

Posts: 132

#95 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy
ei ziiiiiiiiiiiisus mitä juttuu.
No,meiksi sai peruttua mun työjutun siltä päivältä,
tai siis sanoin et ei nyt vaan käy,koska näitä bileitä en väliin jätä.:D
Että nähdään sitten siellä.*plur*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

Tapi

Posts: 1,437

#96 • • Tapi Dreamstate
En tiedä saanko postata tähän topiikkiin, koska reivasin reisitaskuissa ilman sotamaalausta paljon vuosina 2000 - 2001, mutta postaan silti.

Mikä ihme siinä on, että lähes tyystin kaikki Kotkaa jollain tavoin käsittelevät topiikit yltyvät aina typeräksi torailuksi ja tässä tapauksessa itse tapahtuman promoottorin toimesta? Näitä topiikkeja ja läppiä lukiessa jengin tekee varmasti tosi paljon mieli osallistua alueen tapahtumiin.
Dementation

Posts: 2,892

#97 • • Dementation wednesday?

Tapi, 4.11.2007 20:12:
---klip--


En ole millään tavalla osallisena näiden kekkereiden järjestelyyn, enkä koe itseäni kotkalaiseksi, mutta kyllä mun mielestä täällä alko ihan muut riehua kuin promoottori tai edes kotkalaiset... Toki on typerää provoutua provoamisesta, mutta en mä sitä lähtis tuomitsemaankaan, varsinkaan tässä tapauksessa.

Jos joku aina tilaisuuden nähdessään tökkii tikulla ja jatkaa tökkimistään kunnes hermot menee ja kohde älähtää, niin musta vika ei siinä kohtaa ole siinä joka älähtää... Vai onko teidän mielestä?

Mutta *plur* vaan kaikille.

ps. Miksi tapella kun voi soittaa harmonikkaa?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

tumpsi

Posts: 2,553

#98 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

Dementation, 4.11.2007 20:53:
---
Tapi, 4.11.2007 20:12:
---klip--

---

En ole millään tavalla osallisena näiden kekkereiden järjestelyyn, enkä koe itseäni kotkalaiseksi, mutta kyllä mun mielestä täällä alko ihan muut riehua kuin promoottori tai edes kotkalaiset...


Ihan mielenkiinnosta; kuka sen aloitti, ja mitä tämä "riehuminen" on?
Se, mitä mä oon tottunu kutsumaan moisella nimellä, on juuri sitä,
jonka arvon promoottori aloitti, ja muut jatkoi perässä.

Se, että mä löysin näytöltäni pätkän tekstiä, lainasin sitä postissani,
ja vieläpä lisäsin perään ":D" viestiäkseni että tämä oli minusta hauskaa,
ei mielestäni ole "riehumista".

Sen sijaan seuraavat kommentit ovat vähintäänkin kyseenalaisia:

(aloitti 90-luvun puolessa välissä jolloin quottauksen kohteena oleva ammattiklubbaaja oli ehkä 12vuotias).



Tämänkin kommentin aikaansaamiseen tarvittiin Tamperelainen klubipersoona sekä Helsingissä vaikuttava (nykyisin eläkkeellä oleva) klubikulttuurin suurkuluttaja.


Noissa nyt ei suoranaista vittuilua ole, mutta jokainen lukija varmasti ymmärtää mitä tarkoitan.



edit: sen verran haluaisin vielä lisätä, että kyllä te kotkalaiset osaatte ton vastatuuleen kusemisen.
UrmaZ

Posts: 187

#100 • • UrmaZ
The Eagle has landed!