52 posts, 3 pages, 9,767 views
tbo, 12.12.2007 16:18:
teitä taitaa vaan vituttaa kun Ette Oo Tarpeeks Skenessä
(ei sillä, en mä ole noihin bileisiin tulossa, mun todella uugeet bileet* uutena vuonna on jossain ihan muualla)
(*nii uugeet etten tiedä itekkään tarkkaan missä ne on )
Trixie, 18.12.2007 21:35:
Näist kemuist ois kyl ollu kiinnostunu varmaan aika moni mut ois voinu vähän enemmän olla tietoo esim kellon ajasta tai jotain, mut kyl nyt menee taas vähän uusix kaikki ja ois se nyt sit ihan kiva et järkkäsi pistäis eet tietoo sit tapahtuman kohdalle et PERUUTTU...
Miksan, 18.12.2007 22:02:
---
Trixie, 18.12.2007 21:35:
Näist kemuist ois kyl ollu kiinnostunu varmaan aika moni mut ois voinu vähän enemmän olla tietoo esim kellon ajasta tai jotain, mut kyl nyt menee taas vähän uusix kaikki ja ois se nyt sit ihan kiva et järkkäsi pistäis eet tietoo sit tapahtuman kohdalle et PERUUTTU...
---
Minkäs perusteella nää on peruttu?
Miksan, 18.12.2007 22:02:
Minkäs perusteella nää on peruttu?
ville, 21.12.2007 10:23:
En mä tiedä onko vai eikö mut moni jonka piti soittaa täällä, sanoo, että eivät ole kuulleet mitään järjestäjästä. Tietysti ne saattaa kaikki kusettaa, koska kyseessä voi olla tosi ug ug tyyliin bunkker, jonne mennään tiettynä kellonaikana, henkilökohtaisen saattajan kanssa, steathvaatteissa jotta ir kamerat ei näe ja hengittämättä jotta poliisit ei pääse seuraamaan hyöryävää hengitystä....