THE FUTURE. NYE 2008. 31.12.2007 @ Helsinki

52 posts, 3 pages, 9,631 views

leenuliinu

Posts: 1,022

#3 • • leenuliinu Kenen kaveri
*sydän*

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

lohikarme

Posts: 1,730

#5 • • lohikarme RitariVittupää
hmmm...järkevää.

--
Qualis artifex pereo

Esa

Posts: 947

#6 • • Esa
?
Tapi

Posts: 1,437

#8 • • Tapi Dreamstate
On kyllä todella sääli. Yhdistelmä UV ja UG on jo pariinkin kertaan todettu lyömättömäksi. Ehkä ensi vuonna... *uuh*
Kolera

Posts: 4,256

#9 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tai on vaan vähän turhankin UG

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

tbo

Posts: 935

#10 • • tbo budhisattva
teitä taitaa vaan vituttaa kun Ette Oo Tarpeeks Skenessä *nauru*

(ei sillä, en mä ole noihin bileisiin tulossa, mun todella uugeet bileet* uutena vuonna on jossain ihan muualla)

(*nii uugeet etten tiedä itekkään tarkkaan missä ne on *lmao*)

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Andy

Posts: 1,019

#11 • • Andy

tbo, 12.12.2007 16:18:
teitä taitaa vaan vituttaa kun Ette Oo Tarpeeks Skenessä *nauru*

(ei sillä, en mä ole noihin bileisiin tulossa, mun todella uugeet bileet* uutena vuonna on jossain ihan muualla)

(*nii uugeet etten tiedä itekkään tarkkaan missä ne on *lmao*)



..en oo ilmeisesti tarpeex skene..vai mites se nyt menikään :f ..ois joskus kyl kiva päästä UG bileisiin..

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Trixie

Posts: 1,342

#12 • • Edited Trixie
Näist kemuist ois kyl ollu kiinnostunu varmaan aika moni mut ois voinu vähän enemmän olla tietoo esim kellon ajasta tai jotain, mut kyl nyt menee taas vähän uusix kaikki ja ois se nyt sit ihan kiva et järkkäsi pistäis eet tietoo sit tapahtuman kohdalle et PERUUTTU...

Niin siis jos on peruuttu

--
face your fears and live your dreams

Miksan

Posts: 1,464

#13 • • Miksan

Trixie, 18.12.2007 21:35:
Näist kemuist ois kyl ollu kiinnostunu varmaan aika moni mut ois voinu vähän enemmän olla tietoo esim kellon ajasta tai jotain, mut kyl nyt menee taas vähän uusix kaikki ja ois se nyt sit ihan kiva et järkkäsi pistäis eet tietoo sit tapahtuman kohdalle et PERUUTTU...


Minkäs perusteella nää on peruttu?
Trixie

Posts: 1,342

#14 • • Trixie

Miksan, 18.12.2007 22:02:
---
Trixie, 18.12.2007 21:35:
Näist kemuist ois kyl ollu kiinnostunu varmaan aika moni mut ois voinu vähän enemmän olla tietoo esim kellon ajasta tai jotain, mut kyl nyt menee taas vähän uusix kaikki ja ois se nyt sit ihan kiva et järkkäsi pistäis eet tietoo sit tapahtuman kohdalle et PERUUTTU...

---

Minkäs perusteella nää on peruttu?



No sitä mäkin tässä ihmettelen, mutta olen vaan kuullut tälläistä huhua eri puolelta, mutta en sitten tiiä onko peruttu vai ei mut jos ei oliskaan ni ois tosi jees, voisin vaik ehkä haluta mukaan näihin kemuihin*joo*

--
face your fears and live your dreams

Jago

Posts: 4,039

#15 • • Jago un-trained monkee
Toi on kyl mun mielestä ihan sika siisti flaikku*joo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

-MUMMO-

Posts: 186

#16 • • -MUMMO- TeaM: Flipperi O_o
Shiis *täh* *justjoo* Mitääh... *ding*

--
täkä täkä täkä täkä... tuuttuuuu... tuuuttuuu... flip flip*ding* *vink* *nauru*
*SYDÄN**PIHKASSA* RAHAA KUIN ROSKAA*PIHKASSA**SYDÄN*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#17 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
harmittaa kyl tää, mikään vaihtoehto ei kuulosta yhtä hyvältä *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ville

Posts: 3,780

#19 • • ville olen oikeasti ujo

Miksan, 18.12.2007 22:02:
Minkäs perusteella nää on peruttu?



En mä tiedä onko vai eikö mut moni jonka piti soittaa täällä, sanoo, että eivät ole kuulleet mitään järjestäjästä. Tietysti ne saattaa kaikki kusettaa, koska kyseessä voi olla tosi ug ug tyyliin bunkker, jonne mennään tiettynä kellonaikana, henkilökohtaisen saattajan kanssa, steathvaatteissa jotta ir kamerat ei näe ja hengittämättä jotta poliisit ei pääse seuraamaan hyöryävää hengitystä....
Miksan

Posts: 1,464

#20 • • Miksan

ville, 21.12.2007 10:23:
En mä tiedä onko vai eikö mut moni jonka piti soittaa täällä, sanoo, että eivät ole kuulleet mitään järjestäjästä. Tietysti ne saattaa kaikki kusettaa, koska kyseessä voi olla tosi ug ug tyyliin bunkker, jonne mennään tiettynä kellonaikana, henkilökohtaisen saattajan kanssa, steathvaatteissa jotta ir kamerat ei näe ja hengittämättä jotta poliisit ei pääse seuraamaan hyöryävää hengitystä....


Ok, siita on kylla tosiaan aikaa ku viimeks mitaan infoa naista kuullu mut eipa oo kylla tullu kyselyakaa mitaa. Oletin vaan etta luulis jonkinnakosen ilmotuksen tulevan jos tapahtumaa ei ookkaan, oli ilmotustapa sit mikatahansa.