OlliS - Everybody Loves You

38 posts, 2 pages, 11,226 views

asdf

Posts: 3,155

#21 • • asdf
Tää toimii helvetin hyvin. Kuuntelussa jo toista kertaa tänään.
Syce

Posts: 1,649

#23 • • Syce
Jumaleissöns ukko! Todella mahtavaa! *tanssittel* todella letkeen mukava setti
KFMrockin

Posts: 250

#24 • • KFMrockin .
Lepposasti menee kuvaamataidon tunnit tätä kuunnellessa:D Hyvä setti, mahtava tä lopetusbiisi:)

--
Kesäfiilismies

Homegrove

Posts: 2,102

#26 • • Homegrove Further
Alku ja loppu toimi hemmetin hienosti, välissä meni turhan kiksu-houseksi...

Jännitti kyllä tuo Shikansen keskellä mixiä mutta sehän toimi siinä hemmetin hienosti! On muuten älytön biisi mitä sai odottaa 4 vuotta julkaistavaksi.

--
Forward thinking house music

OlliS

Posts: 3,999

#27 • • OlliS Further

Homegrove, 31.10.2007 20:17:
Alku ja loppu toimi hemmetin hienosti, välissä meni turhan kiksu-houseksi...

Jännitti kyllä tuo Shikansen keskellä mixiä mutta sehän toimi siinä hemmetin hienosti! On muuten älytön biisi mitä sai odottaa 4 vuotta julkaistavaksi.


Kiksu-house :DD
jäbä on kyl niin tekno.

Shinkansen on kyl hävyttömän siisti biisi, en tajunnutkaan että on jo 4v vanha :o
kandee tsekata samaisen EP:n muutkin raidat :)
Homegrove

Posts: 2,102

#28 • • Homegrove Further
Mulla on se koko albumi, loisto-matskuu.

--
Forward thinking house music

introvert

Posts: 254

#29 • • introvert focussed inwards to the soul
Täytyy komppailla (teknomiehenä) Hannua kiksuhousen suhteen. Alun pari träkkiä oli aika timangia mutta jossain vaiheessa lähti se mopo käsistä omaan makuun. Varsinkaan Adan ennenkuulematon remix ei pettäny - tuntuu hallitsevan tuollasen iisin ja nätin melodisen tyttöteknon mainiosti. Parempi remix se ku toi vika. Middletonin träkki oli myös aika kova. Monia raitoja vaivas vaan ideaköyhyys ja tylsät saundit /melodiakuviot.
OHM

Posts: 111

#30 • • OHM VISIONS
Täytynee sanoa että Ollin soundin monipuolisuus ja mixaamisen taso rankkaa kaverin meikäläisen domestic act #1!

tää ehottomasti vuoden top 3 kotimaisia mixejä, lizards kuuluu sinne myös *piis*

tota Keeleyn Sunset Boulevardia oon metsästäny jo kesän alusta kun sen jossain Masiellon setissä bongasin, aivan timantti!

Fractured oli ainut joka vähän vei mixin fiiliksen tasoo alas, mut muutenha se oli rakkautta, Grand Canyon oli voxujen puolesta tietty osuva, mut oisin ehkä toivonu päätöstä lämpimämmällä tunella.

Mielenkiinnolla ootan et pääsen fiilisteleen äijän soittoo tanssilattialla kun livenä en oo vielä kuullu *joo*
veikko

Posts: 22

#32 • • veikko
Uuh, olipas täyteläinen kokonaisuus <3 :)

just sopivan "utuinen" alussa ja tiukkenee just makosasti loppua kohden!!

kiittää, näihin tunnelmiin on hyvä pistää pää tyynyyn :)

.veikko
OlliS

Posts: 3,999

#33 • • OlliS Further

OHM, 4.11.2007 23:49:

tota Keeleyn Sunset Boulevardia oon metsästäny jo kesän alusta kun sen jossain Masiellon setissä bongasin, aivan timantti!

Fractured oli ainut joka vähän vei mixin fiiliksen tasoo alas, mut muutenha se oli rakkautta, Grand Canyon oli voxujen puolesta tietty osuva, mut oisin ehkä toivonu päätöstä lämpimämmällä tunella.


Sorry very late reply...

Keeleyn Sunset Boulevardin taisin itsekin kuulla Masiellon soittavan viime kesänä jossain setissä; oisko mahdollisesti soinut myös Danceteriassa. Toimii edelleen!

Fractured on tosiaan ehkä aavistuksen popimpi biisi joukkoon, mutta toimii silti mielestäni muuhun tunnelmaan nähden ihan kivasti :)

Tässä mixissä oli teeman mukaisesti tarkoitus yhdistellä hieman erilaisia tunnelmia, eikä vaan soittaa äänimaisemallisesti rakentuvaa settiä. Ehkä vaikeahkoa selittää, mutta luulen että ymmärrät.

Grand Canyon on tosiaan ehkä hieman "viileähkö", mutta setin keskivaiheilla oli sen verran _lämpimiä_ tuneja, että imho toi toimii lopetuksena ainakin tähän settiin kohtalaisen kivasti :)

Kiitos palautteista!
Progress

Posts: 955

#34 • • Progress

Jammailija, 13.10.2007 14:15:
Mun on ihan pakko kommentoida tätä ekaa biisiä, ku en oo vaa päässy täst millään eteenpäin, KUN TÄÄ ON VAA NII HYVÄ*sydän*!

Mielikuvina tulee aamuheräily isosta ikkunasta tulviviin auringonsäteisiin sängylläni, tämän biisin soidessa. Puoliunessa lakanoiden välissä kieriskellen ja lempeesti heräillen. Siitä lempeelle aamutupakille keittiön ikkunalle auringonsäteiden hyväiltäväksi...*plur*

Mut siihen yhteen ja ainoaan mielikuvaan, joka on mielessäni pyörinyt: Mulle tuli alusta pitäen mieleen, että tän ku laittais kynttilänvalos soimaan, hyvällä äänentoistolla ja sopivalla äänenvoimakkuudella, ni huh! Siihen viel naisen kanssa sängyllä polvillaan toinen toisiaan katsellen ja iiiiiiihanan pitkiä ja hitaita suudelmia jakaen, fiilistellen*sydän*.

Ei hitto, että on pakko päästä pussailee!*plur**hihu*

Loistoavaus, Olli! *hehkuttel*



tarkoituksenani oli kirjoittaa ihan oma ylistysviesti tästä setistä ja tuosta ko. biisistä, mut luettuani Janin viestin, päätin vain lainata janin sanoja, koska ne kuvaa kyllä tosi hyvin olotilaa, tunnetta, mitä mulleki tuli mieleen. *plur*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Progress

Posts: 955

#35 • • Progress
täytyy viel sanoa tuosta viimeisestä biisistä erikseen. Aivan LOISTAVA biisi! Tulee mieleen "everything but the girl - missing" Ihan samanlainen vokaali. Voi jumbe, että mä oon LIEKEISSÄ, kun kuulen sen biisin... tai tän viimesen, oon kuunnellu sitä jo 5 krt putkeen!!! *hih* Ja toimii vieläkin!

Kiitos Olli! *hihu*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

thomas

Posts: 5,618

#36 • • thomas

Progress, 23.2.2008 14:24:
täytyy viel sanoa tuosta viimeisestä biisistä erikseen. Aivan LOISTAVA biisi! Tulee mieleen "everything but the girl - missing" Ihan samanlainen vokaali. Voi jumbe, että mä oon LIEKEISSÄ, kun kuulen sen biisin... tai tän viimesen, oon kuunnellu sitä jo 5 krt putkeen!!! *hih* Ja toimii vieläkin!



voinee johtua siitä et vokalisti on sama kuin everything but the girlissä :P
OlliS

Posts: 3,999

#37 • • OlliS Further

Progress, 23.2.2008 14:24:
täytyy viel sanoa tuosta viimeisestä biisistä erikseen. Aivan LOISTAVA biisi! Tulee mieleen "everything but the girl - missing" Ihan samanlainen vokaali. Voi jumbe, että mä oon LIEKEISSÄ, kun kuulen sen biisin... tai tän viimesen, oon kuunnellu sitä jo 5 krt putkeen!!! *hih* Ja toimii vieläkin!

Kiitos Olli! *hihu*


Eka ja vika biisihän ovat samat ;) tosin täysin erilaiset remixit :)

Ja vokaalien samanlaisuus johtunee siitä, että Tracey Thorn on Everything But The Girl:n laulaja ;)

Tuli toi viime viikonloppuna taas pitkästä aikaa soitettua ja kyllä toi vaan edelleen vielä skulaa!
Yks viime vuoden kauneimmista biiseistä <3
Progress

Posts: 955

#38 • • Progress

OlliS, 23.2.2008 14:29:
---
Progress, 23.2.2008 14:24:
täytyy viel sanoa tuosta viimeisestä biisistä erikseen. Aivan LOISTAVA biisi! Tulee mieleen "everything but the girl - missing" Ihan samanlainen vokaali. Voi jumbe, että mä oon LIEKEISSÄ, kun kuulen sen biisin... tai tän viimesen, oon kuunnellu sitä jo 5 krt putkeen!!! *hih* Ja toimii vieläkin!

Kiitos Olli! *hihu*

---

Eka ja vika biisihän ovat samat ;) tosin täysin erilaiset remixit :)

Ja vokaalien samanlaisuus johtunee siitä, että Tracey Thorn on Everything But The Girl:n laulaja ;)

Tuli toi viime viikonloppuna taas pitkästä aikaa soitettua ja kyllä toi vaan edelleen vielä skulaa!
Yks viime vuoden kauneimmista biiseistä <3



just olin kuule editoimassa viestiäni, että hittolainen, sehän on sama laulaja... aloin nimittäi miettimään, että onpa tuttu nimi toi Tracey Thorn ja wikipedia varmisti, sehän ON sama. *hih* Joo, siis Everything but the girl oli(ja on edellee) yks suosikeista. Sehän oli sillon aikoinaan ihan hemmetin kova raita. *jiihaa* Ja kyl nousee housun lahkeet edellee, jos sen kuulee. Oli baari tai paikka mikä tahansa, vaikka perusjunttila tai bileet. *nauru*

voi hitsi, että tuliki taas hyvät vanhat ajat mieleen...*plur*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*