38 posts, 2 pages, 12,021 views
Homegrove, 31.10.2007 20:17:
Alku ja loppu toimi hemmetin hienosti, välissä meni turhan kiksu-houseksi...
Jännitti kyllä tuo Shikansen keskellä mixiä mutta sehän toimi siinä hemmetin hienosti! On muuten älytön biisi mitä sai odottaa 4 vuotta julkaistavaksi.
OHM, 4.11.2007 23:49:
tota Keeleyn Sunset Boulevardia oon metsästäny jo kesän alusta kun sen jossain Masiellon setissä bongasin, aivan timantti!
Fractured oli ainut joka vähän vei mixin fiiliksen tasoo alas, mut muutenha se oli rakkautta, Grand Canyon oli voxujen puolesta tietty osuva, mut oisin ehkä toivonu päätöstä lämpimämmällä tunella.
Jammailija, 13.10.2007 14:15:
Mun on ihan pakko kommentoida tätä ekaa biisiä, ku en oo vaa päässy täst millään eteenpäin, KUN TÄÄ ON VAA NII HYVÄ!
Mielikuvina tulee aamuheräily isosta ikkunasta tulviviin auringonsäteisiin sängylläni, tämän biisin soidessa. Puoliunessa lakanoiden välissä kieriskellen ja lempeesti heräillen. Siitä lempeelle aamutupakille keittiön ikkunalle auringonsäteiden hyväiltäväksi...
Mut siihen yhteen ja ainoaan mielikuvaan, joka on mielessäni pyörinyt: Mulle tuli alusta pitäen mieleen, että tän ku laittais kynttilänvalos soimaan, hyvällä äänentoistolla ja sopivalla äänenvoimakkuudella, ni huh! Siihen viel naisen kanssa sängyllä polvillaan toinen toisiaan katsellen ja iiiiiiihanan pitkiä ja hitaita suudelmia jakaen, fiilistellen*sydän*.
Ei hitto, että on pakko päästä pussailee!
Loistoavaus, Olli! *hehkuttel*
Progress, 23.2.2008 14:24:
täytyy viel sanoa tuosta viimeisestä biisistä erikseen. Aivan LOISTAVA biisi! Tulee mieleen "everything but the girl - missing" Ihan samanlainen vokaali. Voi jumbe, että mä oon LIEKEISSÄ, kun kuulen sen biisin... tai tän viimesen, oon kuunnellu sitä jo 5 krt putkeen!!! Ja toimii vieläkin!
täytyy viel sanoa tuosta viimeisestä biisistä erikseen. Aivan LOISTAVA biisi! Tulee mieleen "everything but the girl - missing" Ihan samanlainen vokaali. Voi jumbe, että mä oon LIEKEISSÄ, kun kuulen sen biisin... tai tän viimesen, oon kuunnellu sitä jo 5 krt putkeen!!! Ja toimii vieläkin!
Kiitos Olli!
OlliS, 23.2.2008 14:29:
---
Kiitos Olli!
---
Eka ja vika biisihän ovat samat ;) tosin täysin erilaiset remixit :)
Ja vokaalien samanlaisuus johtunee siitä, että Tracey Thorn on Everything But The Girl:n laulaja ;)
Tuli toi viime viikonloppuna taas pitkästä aikaa soitettua ja kyllä toi vaan edelleen vielä skulaa!
Yks viime vuoden kauneimmista biiseistä <3