vinha, 21.10.2007 17:06:
Multa lähti kyllä symppispisteet sille iloiselle kokoomusnuorelle, joka saattoi "Mä olen kokoomuslainen!"-huudollaan poliittisen suuntautumisensa kaikkien jonossa olleiden tietoon ja vastaili reippaan ystävällisesti "mitä sä täällä teet"-kommentteihin. En ole kokoomuslaisen arvomaailman kannalla, mutta tämä nuorukainen piristi tunnelmaa koko jonossa.
Itsehän kävin puolustamassa kyseistä heimoveljeä sille 32kg likalle, myöhemmin se pikkuinen tyttö haki sitten tanssimaan. :D Oli ihan hauskaa, pahoittelut rumista leimoista. Tuntui, että kaikki katsoivat kieroon mun piirroksia...
Alkuillasta J-Tel soitti aika tanssittavaa settiä, ja omasta mielestä oli illan parasta antia(joskin jtn ihan muuta kuin teknoa). Dociuksen teknot iski. Taisivat jäädä enemmän tai vähemmän illan ainoaksi teknoanniksi, aika vähän tosin pyörin alakerrassa (paitsi vikan tunnin kokonaan), mutta silloin kun kävin sieltä tuli välillä kiksua ja ties mitä pyhäinhäväistystä ja iski pakokauhu --> äkkiä pois :).
Väkeä oli liikaa, mutta hyvä disco :) Kiitokset Hytkylle, että sain olla mukana toiminnassa.