HYTKY: Techno Freaks 20.10.2007 @ @ ug

146 posts, 8 pages, 28,246 views

mastream

Posts: 549

#121 • • mastream

dj upi, 21.10.2007 22:17:

Ja edelleen, jos joku on bongannut sieltä sekoilemasta mun näkösen tyypin ni saa tulla kertomaan mitä puuhasin. Olis kiva tietää :D



Jos olit se punapaitainen tyyppi jolla oli silmälasit niin olit kyllä aika soosissa, tökit mua sormella :D
hallucinogen

Posts: 8,190

#122 • • hallucinogen Edain

vinha, 21.10.2007 17:06:
Multa lähti kyllä symppispisteet sille iloiselle kokoomusnuorelle, joka saattoi "Mä olen kokoomuslainen!"-huudollaan poliittisen suuntautumisensa kaikkien jonossa olleiden tietoon ja vastaili reippaan ystävällisesti "mitä sä täällä teet"-kommentteihin. En ole kokoomuslaisen arvomaailman kannalla, mutta tämä nuorukainen piristi tunnelmaa koko jonossa.


Jos joku ei vielä tiedä niin se olin minä pienessä laitamyötäisessä :D

--
pikku-*possu*

asdf

Posts: 3,155

#123 • • asdf

hallucinogen, 22.10.2007 01:04:
---
vinha, 21.10.2007 17:06:
Multa lähti kyllä symppispisteet sille iloiselle kokoomusnuorelle, joka saattoi "Mä olen kokoomuslainen!"-huudollaan poliittisen suuntautumisensa kaikkien jonossa olleiden tietoon ja vastaili reippaan ystävällisesti "mitä sä täällä teet"-kommentteihin. En ole kokoomuslaisen arvomaailman kannalla, mutta tämä nuorukainen piristi tunnelmaa koko jonossa.

---

Jos joku ei vielä tiedä niin se olin minä pienessä laitamyötäisessä :D



Shokkiylläri :DDD
Avatar
#124 • • Annakins Guest

hallucinogen, 22.10.2007 01:04:
---
vinha, 21.10.2007 17:06:
Multa lähti kyllä symppispisteet sille iloiselle kokoomusnuorelle, joka saattoi "Mä olen kokoomuslainen!"-huudollaan poliittisen suuntautumisensa kaikkien jonossa olleiden tietoon ja vastaili reippaan ystävällisesti "mitä sä täällä teet"-kommentteihin. En ole kokoomuslaisen arvomaailman kannalla, mutta tämä nuorukainen piristi tunnelmaa koko jonossa.

---

Jos joku ei vielä tiedä niin se olin minä pienessä laitamyötäisessä :D



Pienessä? =DD
Jinx

Posts: 2,615

#125 • • Jinx Superfeminine
Niiiiiiiiiin hyvät bileet!!! *plur**sydän*

--
Pyllykkä

purrr-

Posts: 577

#126 • • purrr- naked chef
kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos.

oli ehdottomasti yhdet vuoden parhaista bileistä.

ja kiitos myös jatkomursuille. titteli oli aivan ansaittu :D

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

sapeli

Posts: 11,768

#127 • • sapeli jokukukamikä?
Kyl se pitäis jo tässä vaiheessa tietää että hytkyjen kanssa ei järkätä samalle päivälle mitään muuta ohjelmaa *toktok* tyhmä tyhmä tyhmä *eikä*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

daffy

Posts: 737

#128 • • daffy duck and cover
Joo eipä täs oikeen lisäämist noihin edellisiin. Kovat oli odotukset mut silti liian matalalla. Oli mahtavaa, alakerras Tresor-tunnelma, skumppa toimi, paljon tuttui, hyvää musaa molemmis kerroksis. Ei edes tungos sisällä tuntunut liialliselta, ovella oli vähän ryysis kun kävi ulkona. Mad props HYTKYlle taas kerran!

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Canyin

Posts: 179

#129 • • Canyin
ps. kuvat ois kivat.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#131 • • Kon-tiki The Unsinkable

daffy, 22.10.2007 10:54:
Tresor-tunnelma



Eipä vähän, oli kuin olisi syöksynyt jonkun madonreiän kautta suomenkieliseen Berliiniin. Itse tuli preferoitua yläkerran hyviä settejä, mutta myös Pietarin teknopolkkasettiä alakerrassa. Ai-van ihanat bileet ja riemu katossa, kiitos *jiihaa*
iguf

Posts: 4

#134 • • iguf
kiitti hytkylle, oli kivaa ja myös ihan mukavaa paitsi että niin täyttä ettei jaksanu kun pari kertaa valuu alas tsiikaa menoa sieltä ylimmästä kerroksesta.. joka ei siis ollut bilekäytössä.
Exlex

Posts: 497

#135 • • Exlex
Kiitos HYTKYn porukalle!

Yläkerran musiikkitarjonta oli ilahduttavan monipuolista ja myös alakerran pajavasarateknot upposi loppuillasta. Pari kännyklippiä.
cybred

Posts: 118

#137 • • Edited cybred
Tykit bileet. Pistäkää ihmeessä lisää kuvia ja videoita, aina kiva kattoo.

Törmäsin talon tilanteesta kertovaan tiedotteeseen. Homma on ollu nyt tapetilla ja monissa medioissa on ollut kai kans juttuja talosta. Anaway tämmönen tilanne nyt siis on:


Forwarded message

ELIMÄENKADUN AUTONOMISEN SOSIAALIKESKUKSEN JA KAUPUNGIN NEUVOTTELUT KARIUTUMASSA - LAILLISTAMISEN VALVOJAISET TORSTAINA 25.10.

Sosiaalikeskuksen väki ja Helsingin kaupunki ovat neuvotelleet ratkaisusta, joka laillistaisi Elimäenkadun sosiaalikeskuksen ja tila annettaisiin valtaajien käyttöön. Nyt kaupunki näyttää perääntyvän neuvotteluista. Tätä on perusteltu tilan vaarallisuudella sen käyttäjille. Valtaajat ovat tietoisia tilojen tämän hetkisistä puutteista, ja he ovat toimittaneet kaupungille suunnitelmat puutteiden korjaamisesta.

Kaupunki on myös käyttänyt perusteluna sitä, että neuvotteluissa on keskusteltu vuoden mittaisesta sopimuksesta, mutta talon käyttövalmiiksi saaminen voisi viedä koko tämän ajan. Tätä on vaikea pitää perusteltuna syynä, koska talo on ollut hyvin aktiivisessa käytössä sen valtaamisesta lähtien. Tämä tilanne vähentää valtaajien uskoa siihen, että kaupungin halu neuvotella valtaajien kanssa on todellinen, tai että kaupunki haluaisi ratkaista konfliktia neuvotteluilla.

Useista aiemmista häädöistä huolimatta valtaajat ottivat haltuunsa Elimäenkadun sosiaalikeskuksen, eivätkä vieläkään aio luovuttaa. Mikäli neuvottelut katkeavat ja sosiaalikeskusta odottaa taas häätö, tulee tämä paljon kalliimmaksi yhteiskunnallemme kuin talon sen vallanneiden käyttöön antaminen. Mikäli kuitenkin häätöön päädytään, kantakoon kaupunki vastuun sen seurauksista. Mahdollinen mellakkapoliisin hyökkäys sosiaalikeskukseen - vedoten valtaajien turvallisuudesta huolehtimiseen - olisi osoitus neuvottelujen valheellisuudesta. Samalla se näyttäisi väkivaltaisen kontrollin olevan kaupunkimme tärkeysjärjestyksessä korkeampana kuin kaupungin asukkaiden omaehtoinen toiminta.

Tällä hetkellä valtaajat pyrkivät neuvotteluratkaisuun Eteran kanssa, Oranssi ry:n toimiessa välikätenä, koska Etera ei suostu neuvottelemaan suoraan valtaajien kanssa. Tämän onnistuminen on hyvin epävarmaa, eikä ole vielä varmuutta suostuuko Etera neuvotteluihin ollenkaan. Tämä selviää torstaihin 25.10. mennessä.

Talolla on kokoontuminen torstaina 25.10. klo 18.00. Noin 19.00 saamme tietää kaupungin päätöksen, jonka jälkeen joko juhlimme talon laillistamista tai valmistaudumme protestoimaan mielestämme kohtuutonta päätöstä.

Koska säät ovat jo viileät, ottakaa hanskat ja huivit mukaan.

Mikäli talo häädetään, kokoontuminen seuraavana päivänä 18.00 Vaasan
aukiolla (Sörnäisten metroaseman ulkopuolella).

www.valtaus.org

dj upi

Posts: 1,835

#138 • • Edited dj upi

Jiimo, 21.10.2007 22:24:
---
dj upi, 21.10.2007 22:17:

Ja edelleen, jos joku on bongannut sieltä sekoilemasta mun näkösen tyypin ni saa tulla kertomaan mitä puuhasin. Olis kiva tietää :D

---


Jos olit se punapaitainen tyyppi jolla oli silmälasit niin olit kyllä aika soosissa, tökit mua sormella :D



Mul oli semmonen vihree takki ja punainen huppari ja musta t-paita alla. (En kyllä muista et oliko takki kokoaikaa päällä...). Punainen huppari oli joko Kuosi-merkkinen tai sitten ihan blanco. EVM!! :D

En ole kyllä ennen tyhjentänyt samana iltana kokonaista ginipulloa ja muuta viinaa päälle O____o
mastream

Posts: 549

#139 • • mastream

kuilun partaalla, 23.10.2007 13:11:
Narikka ois kyl ollu kiva, eli huutelen vihreen hupparin perään, tuntomerkkinä repsottava vetoketju.

House is the new house!



Minä ja pari muuta löysimme kuvausta vastaavan vaatekappaleen alakerrasta sohvalta, toinen jamppa kyl puhui ottavansa sen itselleen kun omistajaa ei näkynyt mut saattoi se viedä sen järjestäjillekin.
Jago

Posts: 4,039

#140 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 22.10.2007 10:45:
Kyl se pitäis jo tässä vaiheessa tietää että hytkyjen kanssa ei järkätä samalle päivälle mitään muuta ohjelmaa *toktok* tyhmä tyhmä tyhmä *eikä*


Joo potutti kyl, kun ei millään jaksanu.. tälläsii ei välttis ihan heti oo uusia tulossa kluitenkaan*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe