PENDULUM WORLD TOUR 22.12.2007 @ Helsinki

189 posts, 10 pages, 44,034 views

GurPizza

Posts: 93

#141 • • GurPizza
Jäi kyllä ärsyttämään vähän kun kerrankin kun Pendulum soittaa jopa omia biisejään, niin ne soi 10 sekuntia, että yleisö räjähtää ja sitten alkaa taas elektrohouse -.- No mutta ihan kiva keikka silti =) Milla Lehto <3
GurPizza

Posts: 93

#142 • • GurPizza
Se varsinkin kyrsi kun Fasten Your Seatbelts jäi kesken!
KooKie

Posts: 4,338

#143 • • KooKie aka. Petress Pan
*NUOTTI* "SPIDER PIG, SPIDER PIG!" *NUOTTI*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jannu

Posts: 4

#144 • • Jannu
Olipas kekkerit, vähän oli jalat muussia kun Infekton setistä loppuun asti tuli tampattuu..
Pendu oli ISO pettymys, ekat 30min oli ehkä ok mut loppu nii kuraa! Onneks muffe sit tykitti niinku aina. Ja tietenki Milla Lehto *sydän**sydän* ihan huikeeta..
zaler

Posts: 1,545

#145 • • zaler e h k i s
huh huh :D

--
let´s eat to the beat!

Timmo

Posts: 657

#146 • • Timmo
Pendulumin olisi pitänyt lämpätä Infektoa, joka soitti aivan järjettömän hyvän setin!

Ja Verse nyt vaan on huono, ei voi mitään. Mutta jengi oli liekeissä, se on pääasia. :]

--
Elämä On Raato

Kriss G

Posts: 1,492

#147 • • Kriss G Wir brauchen bass

Ober, 23.12.2007 11:42:
en muista kyllä koko illasta yhtään mitään



mä muistan mut en haluis muistaa.

--
DESTROY ALL HIPPIES

sts

Posts: 7,969

#148 • • sts Sama pyynti aitta!

Timmo, 23.12.2007 17:01:
Pendulumin olisi pitänyt lämpätä Infektoa, joka soitti aivan järjettömän hyvän setin!



No sehä ei oo ikinä ollu uus juttu että suomipojat pesee noil ulkkaristaroilla lattiaa :)
Green Fairy

Posts: 48

#149 • • Green Fairy
Ihan hyvät bileet! Tosin oma olotila olisi voinut olla parempi ja jaksavaisempikin..
Penduun vähän petyin, pakko myöntää. Mut eisse huono ollut. Burma.*sydän*
Lasinsirut tosiaan oli taas miinus, vois vaihtaa niihin muovimukeihin.
Kiitos uusille ja vanhoille tutuille hyvästä seurasta. *hymy*
Apo

Posts: 1,574

#150 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
- lasinsirut, jos on tiedossa että talo on niin täynnä ettei tyhjiä laseja voida siivota niin imo muovituopit on hyvä ratkaisu
- äänentoiston nuhaisuus, biisit tuntuivat menevät mömmöksi ja potku katosi
- juomien hinta

+ dj:t pistivät parasta
+ järjestelyt, erinomaisen sujuvaa
+ videomatskut, tosin loppupuolen tissit + pesäpallomailapätkät eivät oikein uponneet

Kuulinko mc:tä muuten oikein, onko Pendulumin seuraava Suomen keikka livekokoonpanolla?
Stonewoman

Posts: 204

#151 • • Stonewoman
Oli kyl niin mieletöntä ja fiiliskin oli paljon parempi ku sillon viimeks kesällä *hihu* MC:kin sai nostatettuu fiilistä vaik se viimeks ärsytti.

Infekto veti kyl taas niiiin mahtavan setin! Tuli hikoiltuu kunnolla illan aikana ku piti vaan olla täpötäydellä tanssilattialla koko ajan siel lasinsirpaleiden keskellä*hymy* viimeks sinne tanssimaan ei meinannu mahtuu sekaan mut nyt siel mahtu ihan mukavasti ku sitä mestaa oltiin muutettu parempaan suuntaan.

Jeejee lisää tollasia!! Ja kiitti viel Jinksolle ja sen kumppaneille seurasta kun mun oma kaveri hävis sinne ihmispaljouteen *hih*
Anime

Posts: 1,939

#152 • • Anime Retrostööpeli
Missasinx mitään? *ding*

--
-K

Snaggo

Posts: 1,147

#153 • • Snaggo ;__;
Jooooo. Olipahan viikonloppu*hikoil*
Mä en oikein osaa päättää kummat bileet nyt sitten olikaan paremmat, turun keikka vaiko nää. Molemmilla omat hyvät puolensa.
Epäilin et nää bileet ois vituttanut enemmän kuin mitä ne teki. Meininki oli taas aivan tajuton. Infekto veti kyl aikamoisen setin, ja ei se austaralian vientituotekaan pettänyt kovin pahasti *vink*. Mun mielest toi Pendulumin "miksaustekniikka" on lähinnä mukavaa vaihtelua ja hauskaa temppuilua verrattuna tavallisiin DJ-setteihin, toisin sanoen mua ei vituttanut se et slam tai tarantula kuului 5 kertaa setin aikana, kuten eräitä se nyt näköjään vaivas. Eihän tommonen keikka edes mun mielestä ole vertailukelpoinen perus-dj-setteihin.

-Glowsticks lol?
-tulipahan koettua eturivissä riehuminen*poks**joo*...
-bileiden jälkeiset aktiviteetit. WTF. johan oli rändömiä. Eksyin jopa aamubileisiin ensimmäistä kertaa elämässäni. huhuh. Tää viikonloppu muistetaan. Kiitos seurasta!:D

Mut joo, kaikin puolin mukavaa. Harmi että breiksipuoli jäi tällä kertaa kokeilematta :(
Kiitos mainioista bileistä!!! (x2)*joo*

--
bojoing.

dravor

Posts: 41

#154 • • dravor
Pendulum oli vaisu - ite DJ:kin näytti siltä ettei soittaminen kiinnosta pätkääkään. Dubit kyllä uppos ja Infektokin paukutti hyvää settiä. Mufflerin ja Burman missaaminen harmittaa, ei vaan pystyny jäämään tsiigaamaan aikasen herätyksen takia.
Kolera

Posts: 4,256

#156 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
joo. taidan jättää välii sitte kolmas kerta toden sanoo keikan. pendulumia kuunnellen jakso viihtyy sen 30min siinä istua löröillen ja sit toiselle möykkäzonelle istuu. Ei toi MC puuha tule olee koskaa mua varten jos tuo oli jo hyvää tasoa.
Tästä kerrasta kuitenki ees jotku muistikuvat kun kuskina suhaili vaikka se vitun hetkittäinen hernerokkasumu rupeskin hitusen vituttaa hetkittäin kun kottiapäin ajeli

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Burma

Posts: 297

#157 • • Burma
KIITOS!
oli ihanaa ja kaikenlaista.
unoha

Posts: 932

#158 • • unoha Lti-/UG Collective
Pendulumi ei ollu ihan, niin hyvä mitä kuvittelin mut maistu silti. Infekto&Muffleri uppos omaan makuun ehkä parhaiten*justjoo* Suurimmaks osaks tuli kummiskin vedettyy +batteryy+ ja chillattuu sohvilla muijien perseitä katsastellen.

Tuttuja oli mukavasti liikenteessä ja muutamaan randomiinkin sitten tuli tutustuttuu*känni* Visuaalit oli myös mukavaa katseltavaa*nauru*

2 asiaa alko loppua kohden nakeretamaan 1.) Nuuskat loppu kesken illan 2.) Flunssa rassas vähäsen vielä joten ketutti mennä *vitunahtaaseenröökikoppiin* missä meinas loppuu happi kesken*igor*

Mut joo, muuten mahtavat tsimbalot alusta loppuun*joo*

--
Never Quit !

boubbin

Posts: 81

#159 • • boubbin boubbin
loistokeikka! Setti oli kerrankin tarpeeksi pitkä ei tarvinnu jäädä nuolee näppejä :)
studio veti mun mielestä kaikinpuolin hyvin paitsi ne lasituopit joiden päällä sai tanssia :(
ihmiset oli hyvällä tuulella ja jos joku vähän tönäsi lattialla niin kohteliaasti pyydettiin heti anteeksi.
tunnelma nousi katon yli kun 'fasten your seatbelt' pamahti käyntiin!!
koko keikasta jäi tosi positiivinen fiilis, ja vain yksi kysymys: is this bass really strong enough?

--
Cmon now, lets all take some Caffeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!

asdf

Posts: 3,155

#160 • • asdf
Seeemmosta.

Oli kokonaisuudessaan helvetin toimivat bileet. Imo suomipojat (Infekto <3) kieltämättä suolas itse pääaktin aika kuusnolla, vaikka Pendulumilta hyvää hittiparaatia paikoittain kuulikin :p Verseki toimi hyvänä tunnelmannostattajana, eipä mua se molotus päässyt kertaakaan häiritsemään. Valitettavasti ei bileinä yllä kesäkuun tapahtuman rinnalle, vaikka Infekto ja Muffler paukutti nii saakelin herkullista tavaraa notta oksat pois.

Kiitti seuralle ja järjestäjille, näihin bileisiin tuun mielelläni uudestaan!