FURY NYE -PERUTTU- @ Lahti

102 posts, 6 pages, 18,551 views

Mellu-

Posts: 4,006

#1 • • Mellu-
Jaahas.. kiitos näistä *hymy* tietää mihin suuntaa uutta vuotta viettämään.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Zeni-

Posts: 1,104

#2 • • Zeni- Funky Little Man
Saas nähdä tuleeko paikalle. Voi olla että on muutankin ohjelmaa luvassa...

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Miinapiina

Posts: 3,494

#4 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
jep, uleeta!! *aplodit*
eipä tosiaan tarvitse pähkäillä missä uuden vuoden viettäis, kiiiiitooooos!!!!! *hihu*

--
pinkki on pop!!!

unoha

Posts: 932

#5 • • unoha Lti-/UG Collective
*jiihaa*Jippikaijei*aplodit*

--
Never Quit !

Club Fury

Posts: 317

#6 • • Club Fury
Artisteja julkaistu.
GrimsouL

Posts: 468

#8 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Juuri eilen mietinkin että mitähän tekis uutenavuotena...
Bilehippi

Posts: 172

#9 • • Bilehippi V S P
Jaahans ai et tälläset... HMM... Ois noi synttärit tos uutena vuonna tai oikeestaa 2.1 Yrittäiskö tulla paikalle juhlimaan.
Jago

Posts: 4,039

#10 • • Jago un-trained monkee
vittu saatana perkele.. Kerkesin jo innostua ettäö fury järkkää kivat uudenvuoden bileet tänne, mutta ne onkin lahessa*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Mellu-

Posts: 4,006

#11 • • Mellu-

Jago, 12.10.2007 14:41:
vittu saatana perkele.. Kerkesin jo innostua ettäö fury järkkää kivat uudenvuoden bileet tänne, mutta ne onkin lahessa*uuh*



helsingistä kulkee mun tietääkseni myös lahteen päin junat,bussit ja henkilöautot.. matkaanki menee aikaa kokonaista 50-60min *vink*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

display23

Posts: 3,069

#12 • • display23

Jago, 12.10.2007 14:41:
vittu saatana perkele.. Kerkesin jo innostua ettäö fury järkkää kivat uudenvuoden bileet tänne, mutta ne onkin lahessa*uuh*




Helmikuussahan Helsingissä räjähtää taasen :)
Lahdessa on tapana ollut järkkäillä kemuja myös.
Jago

Posts: 4,039

#13 • • Edited Jago un-trained monkee

Mellu-, 12.10.2007 14:47:
---
Jago, 12.10.2007 14:41:
vittu saatana perkele.. Kerkesin jo innostua ettäö fury järkkää kivat uudenvuoden bileet tänne, mutta ne onkin lahessa*uuh*

---


helsingistä kulkee mun tietääkseni myös lahteen päin junat,bussit ja henkilöautot.. matkaanki menee aikaa kokonaista 50-60min *vink*

Niin no.. elättelen toivoa illuista(vaikkei se ookkaan hirveen realistista*uuh*)

edit. niin eli siksi pitäisi olla stadin alueella

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Mellu-

Posts: 4,006

#14 • • Mellu-

Jago, 12.10.2007 14:50:
---
Mellu-, 12.10.2007 14:47:
---
Jago, 12.10.2007 14:41:
vittu saatana perkele.. Kerkesin jo innostua ettäö fury järkkää kivat uudenvuoden bileet tänne, mutta ne onkin lahessa*uuh*

---


helsingistä kulkee mun tietääkseni myös lahteen päin junat,bussit ja henkilöautot.. matkaanki menee aikaa kokonaista 50-60min *vink*

---
Niin no.. elättelen toivoa illuista(vaikkei se ookkaan hirveen realistista*uuh*)

edit. niin eli siksi pitäisi olla stadin alueella



öh.. onks tos ny ees mitää syytä miks ne helsingis pitäs olla *ding* nojoo.. offtopikki loppuu ny mun osalta :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jago

Posts: 4,039

#15 • • Jago un-trained monkee

Galrav, 12.10.2007 14:49:
---
Jago, 12.10.2007 14:41:
vittu saatana perkele.. Kerkesin jo innostua ettäö fury järkkää kivat uudenvuoden bileet tänne, mutta ne onkin lahessa*uuh*

---



Helmikuussahan Helsingissä räjähtää taasen :)
Lahdessa on tapana ollut järkkäillä kemuja myös.

Joo silloin on suunnitelmissa tulla kanssa bilettää

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

GrimsouL

Posts: 468

#16 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

Jago, 12.10.2007 14:41:
vittu saatana perkele.. Kerkesin jo innostua ettäö fury järkkää kivat uudenvuoden bileet tänne, mutta ne onkin lahessa*uuh*



Hahaa, kerranki helsinkiä syrjitään! *hih*
kinderi

Posts: 1,783

#18 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Jago, 12.10.2007 14:50:
---
Mellu-, 12.10.2007 14:47:
---
Jago, 12.10.2007 14:41:
vittu saatana perkele.. Kerkesin jo innostua ettäö fury järkkää kivat uudenvuoden bileet tänne, mutta ne onkin lahessa*uuh*

---


helsingistä kulkee mun tietääkseni myös lahteen päin junat,bussit ja henkilöautot.. matkaanki menee aikaa kokonaista 50-60min *vink*

---
Niin no.. elättelen toivoa illuista(vaikkei se ookkaan hirveen realistista*uuh*)

edit. niin eli siksi pitäisi olla stadin alueella



No mut mikäs estää hyppäämästä autoon furyjen jälkeen ja hurauttamasta helsinkiin aamuileen jos sattus illut olemaan?

..mä toivon pääseväni paikalle, ei vaan yhtään ton ukkokullan suunnitelmista tiedä. Saapi nähdä,saapi nähdä *vink*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Cloud

Posts: 2,162

#19 • • Cloud Game Freak
Ei hassumman oloiset Pippalot yhtään. Voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto jos Uuttavuotta suomessa ja Lahdessa vietetään.

Saapi nähdä.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

GrimsouL

Posts: 468

#20 • • Edited GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

Club Fury, 14.10.2007 19:29:
Grimsoul lisätty.



Jeah ja mainstagelle! V*ttu mä oon famous!!

Nojoo..

Näit kekkereitä odotetaan ja luvassa paljon uutta soundii meikän puolesta!

edit: Eli siis sellasta räiskettä ja rytinää et jää sitten ilotulituksetkin kakkoseksi!