Facebook

854 posts, 43 pages, 305,601 views

Aamu

Posts: 999

#822 • • Aamu you had me at hello
mua naurattaa noi parin ekan sivun muutaman vuoden takaiset
VARSINKI SUN ESA :D
'koukkuun, miten tähän voi jäädä koukkuun??' viestit :D

<3

--
Do you think the expansion will make me fat?

ezzy

Posts: 8,060

#823 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to Facebook:

Cera, 17.8.2010 06:41:
mua naurattaa noi parin ekan sivun muutaman vuoden takaiset
VARSINKI SUN ESA :D
'koukkuun, miten tähän voi jäädä koukkuun??' viestit :D

<3



Elämä on hassua, joskus sitä ei vaan ole *lmao*

ps. olin mä just viikon pois sieltä ;)
Ressiv

Posts: 1,582

#824 • • Edited Ressiv
Aivan helvetin koukuttava tuo Market Street peli facebookissa!

Voit perustaa, rakentaa ja sisustaa oman vaate-, elektroniikka- tai rautakaupan, hyllyttää ja tilata tavaraa, jahdata myymälävarkaita ja palvella idioottiasiakkaita - ja toimii ihan oikeasti reaaliajassa, pahimmallaan tilattuja tuotteita saa odotella jopa pari kolme vuorokautta *plur*
Takyon

Posts: 2,945

#827 • • Takyon Möwkö
Voi vatun top news *grr*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ezzy

Posts: 8,060

#828 • • ezzy Droid-pappa

Facebook Sucks! -edelleen. Voi v#ttu miten voi olla tylsä mesta blääääähhhh!!!!!!!!!!!!!!

-panthera-


Se on edelleen just niin tylsä kuin siitä itse teet, tai ystäväs tekee. Tiedät ainakin mitä pistää vaihtoon, jos on tylsää :D
Tommy Court

Posts: 851

#829 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS
Onks jengillä tullu tällasta ikinä?

Käyttäjätili ei käytettävissä. Käyttäjätiliäsi ei voida juuri nyt näyttää, koska sivustoa huolletaan. Tilin pitäisi olla taas käytettävissä muutaman tunnin sisällä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa. / Account temporarily unavailable. Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please try again in a few minutes.

Koko päivän ollu alhaalla...

Luin eräältä foorumilta et facebook on joskus 2009 hukannu 150 000 käyttäjätiliä, mahtaakohan oma olla nyt menetetty *nauru*
KooKie

Posts: 4,338

#830 • • KooKie aka. Petress Pan

Replying to Facebook:

Onks jengillä tullu tällasta ikinä?

Käyttäjätili ei käytettävissä. Käyttäjätiliäsi ei voida juuri nyt näyttää, koska sivustoa huolletaan. Tilin pitäisi olla taas käytettävissä muutaman tunnin sisällä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa. / Account temporarily unavailable. Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please try again in a few minutes.

Koko päivän ollu alhaalla...

Luin eräältä foorumilta et facebook on joskus 2009 hukannu 150 000 käyttäjätiliä, mahtaakohan oma olla nyt menetetty *nauru*



Toissapäivänä ilmoitteli mulle tota parin tunnin ajan, sen jälkeen toimi taas normaalisti.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Tommy Court

Posts: 851

#831 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS

Replying to Facebook:


---
Onks jengillä tullu tällasta ikinä?

Käyttäjätili ei käytettävissä. Käyttäjätiliäsi ei voida juuri nyt näyttää, koska sivustoa huolletaan. Tilin pitäisi olla taas käytettävissä muutaman tunnin sisällä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa. / Account temporarily unavailable. Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please try again in a few minutes.

Koko päivän ollu alhaalla...

Luin eräältä foorumilta et facebook on joskus 2009 hukannu 150 000 käyttäjätiliä, mahtaakohan oma olla nyt menetetty *nauru*
---


Toissapäivänä ilmoitteli mulle tota parin tunnin ajan, sen jälkeen toimi taas normaalisti.



Ok no tarviipa seurailla... Ihmeellistä vaan ku on kestäny koko päivän. Jos huomenna pelittäis *hmph*
silva

Posts: 82

#832 • • Edited silva
Hei auttakee tyhmää. Ennen sai facebookin chattiin tehtyä eri listoja, joilla sai rajoitettua paikallaolonsa näkyvyyttä eri kavereille. Miten näitä listoja pystyy muokkaamaan tässä ah-niin-kätevässä uudistuneessa versiossa? Pakkoko sitä on koko ajan muuttaa niin, että tällaiset mummot ei pysy perässä...

Edit: aa, tolleen, never mind...
Ressiv

Posts: 1,582

#835 • • Ressiv

Replying to Facebook:

Voiko seinää saada pois?



helposti, estä kavereiden kirjoitukset ja laita omat julkaisusi vain näkymään itsellesi. Magic!
epicuros

Posts: 7,734

#838 • • Edited epicuros

Replying to Facebook:


Radiossa myös aamulla sanoivat että tulee myös joku aikajana pian näkyviin missä näkee kuinka kauan kuka on ollut kaverina ja myös siis ne jotka ovat poistaneet sinut kaverilistaltaan.




Mä en kyl näe mitään väärää tossa. Jos joku poistaa mut sen kavereista niin sehän on täysin hänen asiansa ja toihan tulis ilmi joka tapauksessa :)

--
Valid criticism does you a favor.

hannahia

Posts: 65

#839 • • hannahia

Replying to Facebook:


---

Radiossa myös aamulla sanoivat että tulee myös joku aikajana pian näkyviin missä näkee kuinka kauan kuka on ollut kaverina ja myös siis ne jotka ovat poistaneet sinut kaverilistaltaan.
---



Mä en kyl näe mitään väärää tossa. Jos joku poistaa mut sen kavereista niin sehän on täysin hänen asiansa ja toihan tulis ilmi joka tapauksessa :)



Osa ihmisistä voi olla herkkänahkaisempia ja vetää herneet nokkaan jos on tullut poistetuksi :D En mäkään kyllä tajuu mikä siinä oli niin ihmeellistä, kun radiossa sitä pohtivat, että kun nyt ei enää anonyymisti voi poistella "kavereita". Mä ainaki poistan semmoset joille mä en sanois ees vastaan kävellessä terve, eikä niiden kuulumiset mua kiinnosta :)
Jimmyfi

Posts: 904

#840 • • Jimmyfi
yai quit from facebook and have a non-social life <3<3

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!