Replying to Facebook:
ezzy, 17.8.2010 00:36:
---
epicuros, 17.8.2010 00:28:
roflmao
http://www.collegehumor.com/article:1802364
---
:D
loistava kyl :D
854 posts, 43 pages, 316,394 views
Replying to Facebook:
ezzy, 17.8.2010 00:36:
---
epicuros, 17.8.2010 00:28:
roflmao
http://www.collegehumor.com/article:1802364
---
:D
Replying to Facebook:
Cera, 17.8.2010 06:41:
mua naurattaa noi parin ekan sivun muutaman vuoden takaiset
VARSINKI SUN ESA :D
'koukkuun, miten tähän voi jäädä koukkuun??' viestit :D
<3
Replying to Facebook:
Onks jengillä tullu tällasta ikinä?
Käyttäjätili ei käytettävissä. Käyttäjätiliäsi ei voida juuri nyt näyttää, koska sivustoa huolletaan. Tilin pitäisi olla taas käytettävissä muutaman tunnin sisällä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa. / Account temporarily unavailable. Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please try again in a few minutes.
Koko päivän ollu alhaalla...
Luin eräältä foorumilta et facebook on joskus 2009 hukannu 150 000 käyttäjätiliä, mahtaakohan oma olla nyt menetetty
Replying to Facebook:
---
Onks jengillä tullu tällasta ikinä?
Käyttäjätili ei käytettävissä. Käyttäjätiliäsi ei voida juuri nyt näyttää, koska sivustoa huolletaan. Tilin pitäisi olla taas käytettävissä muutaman tunnin sisällä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa. / Account temporarily unavailable. Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please try again in a few minutes.
Koko päivän ollu alhaalla...
Luin eräältä foorumilta et facebook on joskus 2009 hukannu 150 000 käyttäjätiliä, mahtaakohan oma olla nyt menetetty
---
Toissapäivänä ilmoitteli mulle tota parin tunnin ajan, sen jälkeen toimi taas normaalisti.
Replying to Facebook:
Radiossa myös aamulla sanoivat että tulee myös joku aikajana pian näkyviin missä näkee kuinka kauan kuka on ollut kaverina ja myös siis ne jotka ovat poistaneet sinut kaverilistaltaan.
Replying to Facebook:
---
Radiossa myös aamulla sanoivat että tulee myös joku aikajana pian näkyviin missä näkee kuinka kauan kuka on ollut kaverina ja myös siis ne jotka ovat poistaneet sinut kaverilistaltaan.
---
Mä en kyl näe mitään väärää tossa. Jos joku poistaa mut sen kavereista niin sehän on täysin hänen asiansa ja toihan tulis ilmi joka tapauksessa :)