Facebook

854 posts, 43 pages, 306,032 views

ezzy

Posts: 8,060

#761 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Facebook:

thomas, 1.12.2009 09:52:
---
ezzy, 30.11.2009 18:01:
Vituttaa vaan äärettömästi miten hidas toi normifeissari on vähänkään hitaammalla koneella. Jäädyttää koko selaimen 2.4Ghz Celeronilla 20-40sekunniks ku painaa home-nappulaa. Raivostuttavaa. Mobiiliversio toimii ok pc:llä joten sitä tulee enimmäkseen käytettyä.

---


musta toi m.facebook.com on aika karu, ettet vaan tarkoittais LITE:ä ?



en. tota mobiilisivua tulee käytettyä ihan nopeuden takia.
polly

Posts: 1,259

#762 • • polly Herra

Replying to Facebook:

ezzy, 30.11.2009 18:01:
Vituttaa vaan äärettömästi miten hidas toi normifeissari on vähänkään hitaammalla koneella. Jäädyttää koko selaimen 2.4Ghz Celeronilla 20-40sekunniks ku painaa home-nappulaa. Raivostuttavaa. Mobiiliversio toimii ok pc:llä joten sitä tulee enimmäkseen käytettyä.



vähän epäilyttää että feissarin kankeudella on mitään tekemistä konetehon kanssa, siis sun konetehon kanssa, luulisin että suurin syy löytyy facebook palvelimien ruuhkautumisesta
ezzy

Posts: 8,060

#763 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Facebook:

polly, 1.12.2009 10:27:
---
ezzy, 30.11.2009 18:01:
Vituttaa vaan äärettömästi miten hidas toi normifeissari on vähänkään hitaammalla koneella. Jäädyttää koko selaimen 2.4Ghz Celeronilla 20-40sekunniks ku painaa home-nappulaa. Raivostuttavaa. Mobiiliversio toimii ok pc:llä joten sitä tulee enimmäkseen käytettyä.

---


vähän epäilyttää että feissarin kankeudella on mitään tekemistä konetehon kanssa, siis sun konetehon kanssa, luulisin että suurin syy löytyy facebook palvelimien ruuhkautumisesta



Tjoo no kuvia tulee varmaan useasta kohteesta, niin se jäädyttää selaintakin. Firefoxikin taitaa kyllä vuotaa jonkin verran ja hidastuu mun käytössä nopeasti, koska tabeja on todella paljon auki :)
akir0

Posts: 2,554

#765 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Facebook:

polly, 1.12.2009 10:27:
---
ezzy, 30.11.2009 18:01:
Vituttaa vaan äärettömästi miten hidas toi normifeissari on vähänkään hitaammalla koneella. Jäädyttää koko selaimen 2.4Ghz Celeronilla 20-40sekunniks ku painaa home-nappulaa. Raivostuttavaa. Mobiiliversio toimii ok pc:llä joten sitä tulee enimmäkseen käytettyä.

---


vähän epäilyttää että feissarin kankeudella on mitään tekemistä konetehon kanssa, siis sun konetehon kanssa, luulisin että suurin syy löytyy facebook palvelimien ruuhkautumisesta



Kyl se facebook on aikamoinen tehosyöppökin, sekun on lähes pelkkää ajax-kutsua ajax-kutsun perään ja javascriptin ajaminen syö niitä tehoja selaimen kautta aika railakkaasti. Hyvin ton huomaa kun kattelee firefoxin käyttämää prosessorikuormaa ja vertaa niitä vaikka samoihin klubbaria käyttäessä.

Muttei nyt ihan 20-40 sekuntia pitäis kuitenkaan kestää moisella koneella.
Snowie

Posts: 601

#766 • • Snowie Ihku Hiutale
Mä olen jäänyt ihan koukkuun fb:hen. Jäi melkein kaikki muut tollaset sivut pois.
turquoise

Posts: 732

#767 • • turquoise e-ra2co
Miten mä saan noi "Pages" pois näkyvistä, kun vieraat ihmiset yrittää kyädä kattoos mun profiilia? Kaiken muun saan piilotettua, paitsi ne.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Lupu

Posts: 317

#768 • • Lupu Supersaha

Replying to Facebook:

sativa, 10.1.2010 13:49:
Miten mä saan noi "Pages" pois näkyvistä, kun vieraat ihmiset yrittää kyädä kattoos mun profiilia? Kaiken muun saan piilotettua, paitsi ne.


Ei taida olla mahdollista, mikä on aika ärsyttävää. Ainoa tapa on lopettaa kyseisten sivujen fanitus. Musta tuntuu että jostain syystä FB ei haluakaan että niitä saisi piilotettua.

Jos keksit silti jonkun keinon, kerro mullekin.
Lupu

Posts: 317

#769 • • Lupu Supersaha
"Voinko piilottaa profiilissani sivut, joiden fani olen?
Tällä hetkellä käyttäjät eivät voi piilottaa kavereiltaan sivuja, joiden faneja he ovat. Aiomme kuitenkin tulevaisuudessa tarjota sivuille monipuolisempia yksityisyysasetuksia."
http://www.facebook.com/help/?page=903#/help/?faq=14900

Poistin just itseni kaikilta sivuilta tuota odotellessa.
asdf

Posts: 3,155

#770 • • asdf

Replying to Facebook:

BigLupu, 10.1.2010 14:09:
---
sativa, 10.1.2010 13:49:
Miten mä saan noi "Pages" pois näkyvistä, kun vieraat ihmiset yrittää kyädä kattoos mun profiilia? Kaiken muun saan piilotettua, paitsi ne.

---

Ei taida olla mahdollista, mikä on aika ärsyttävää. Ainoa tapa on lopettaa kyseisten sivujen fanitus. Musta tuntuu että jostain syystä FB ei haluakaan että niitä saisi piilotettua.

Jos keksit silti jonkun keinon, kerro mullekin.



Yks ihan pätevä keino on säätää asetus että vain sun kaverit voi ettiä sua Facebookista (eli sun profiili näkyy vain niille), eikä Googlenkaan hauilla sit lävähdä oma pärstä hakutuloksiin.
Lupu

Posts: 317

#771 • • Lupu Supersaha

Replying to Facebook:

Zenni, 10.1.2010 15:02:
Yks ihan pätevä keino on säätää asetus että vain sun kaverit voi ettiä sua Facebookista (eli sun profiili näkyy vain niille), eikä Googlenkaan hauilla sit lävähdä oma pärstä hakutuloksiin.


Joo noin vois tehdä myös. Mutta haluan että kaikki FB:n käyttäjät voivat löytää mun profiilin jos vaikka joku vanha tuttu etsii tms. Mutta niin että siinä näkyy vain nimi ja oletusprofiilikuva. Mielellään en kertoisi siinä kaikille tuntemattomille mitä sivuja fanitan.
tomii

Posts: 3,594

#772 • • Edited tomii kallion herttua

Replying to Facebook:

BigLupu, 10.1.2010 15:08:
---
Joo noin vois tehdä myös. Mutta haluan että kaikki FB:n käyttäjät voivat löytää mun profiilin jos vaikka joku vanha tuttu etsii tms. Mutta niin että siinä näkyy vain nimi ja oletusprofiilikuva. Mielellään en kertoisi siinä kaikille tuntemattomille mitä sivuja fanitan.



Mä en ymmärrä mitä ongelmaa tossa on? Ellet sä sit fanita jotaan heroiinia ja tappamista. :D

Ja jo yleensäkin: jos ei halua, että ihmiset löytää susta infoa, niin älä nyt helvetissäkään edes alkuasetelmissa liity minnekään Facebookin tapaselle yhteisösaitille. :) Tai älä fanita mitään mitä et halua jengin tietävän. Simple as that. ;)

--
reivaan kunnes kuolen

turquoise

Posts: 732

#773 • • turquoise e-ra2co

Replying to Facebook:

BigLupu, 10.1.2010 14:30:
"Voinko piilottaa profiilissani sivut, joiden fani olen?
Tällä hetkellä käyttäjät eivät voi piilottaa kavereiltaan sivuja, joiden faneja he ovat. Aiomme kuitenkin tulevaisuudessa tarjota sivuille monipuolisempia yksityisyysasetuksia."
http://www.facebook.com/help/?page=903#/help/?faq=14900



Perskutarallaa.

Oon kyl laittanut sivuston sillai, että mua ei löydy omalla nimelläni esim. Googlessa. En halua FB:tä säätää kuitenkaan niin, ettei kukaan voi mua löytää. Ahdistaa vähän, kun on suht harvinainen sukunimi ja jos jotkut sukulaiset tulee tsiigaileen mun intressejä. Eipä mulla siellä mitään sensaatiohakuista ole, mutta siltikään en haluaisi tiettyjen ihmisten tietävän musta mitään. Kännissä saatan joskus hetken huumassa fanittaa semmoisia asioita, mitä oikeasti en edes fanita. (Pe-la -välisenä yönä musta tuli esimerkiksi homobaari Blue Oysterin fani. Jännä juttu sinänsä, että olen hetero ja että en ole koskaan edes käynyt ko. kuppilassa. :D)

Vanhassa FB:ssähän ulkopuoliset eivät Pageja nähneet, siksi valitan. Muu ei taida auttaa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

tomii

Posts: 3,594

#774 • • tomii kallion herttua
Kun tässä jengi keskustellut just tosta "löytämisestä", niin pitää mainita, että itehän oon muuttanut aikanaan nimeni Facebookissa sellaseksi, että mun nimellä mua ei löydä. :) Rupesi jo aika alkumetreillä nyppimään, kun tuli friend requesteja niin monilta puolitutuilta jne. Aluksi koitin pitääkin Facebookin ihan 100% sellasena, että mun kaverit olisi ihan oikeita kavereita, mutta nyt ehkä vähän lipsahtanut. No, onneksi tossa on toi ignore, niin saa sen jengin statuspäivitykset näkyvistä pois, joiden elämän meno ei oikeasti pahemmin kiinnosta.

--
reivaan kunnes kuolen

Lupu

Posts: 317

#775 • • Edited Lupu Supersaha

Replying to Facebook:

tomii, 10.1.2010 15:45:
Ja jo yleensäkin: jos ei halua, että ihmiset löytää susta infoa, niin älä nyt helvetissäkään edes alkuasetelmissa liity minnekään Facebookin tapaselle yhteisösaitille. :) Tai älä fanita mitään mitä et halua jengin tietävän. Simple as that. ;)


Vakiokommentti joka väistämättä aina tyhjentää pöydän josain vaiheessa kun yrittää keskustella facebookin yksityisyydestä.. :)

Haluan että minut voi tarvittaessa löytää (kuva ja nimi). Mutta haluan kontrolloida mitä tietoa minusta näkyy kaikille käyttäjille. Kaksi eri asiaa.
turquoise

Posts: 732

#776 • • turquoise e-ra2co

Replying to Facebook:

BigLupu, 10.1.2010 16:23:
---
Haluan että minut voi tarvittaessa löytää (kuva ja nimi). Mutta haluan kontrolloida mitä tietoa minusta näkyy kaikille käyttäjille. Kaksi eria asiaa.



Just näin.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

UnityF

Posts: 15,721

#777 • • Edited UnityF joo just se
No niin nyt tulee sekava kysymys.. *pepsodent*

Mä olen mm. Castle Age Super Quick Add- Dragons,Hydras,Monsters All Here ryhmässä.
Kun kirjoitan ton ryhmän seinään niin se tulee "sillee tyhmästi" näkyy kaikille tohon yleis seinään.. Saako jostain kikkailtuu et se mitä kirjoitan ton ryhmän seinälle ei tuu muualle, et ne joita se koskee niin käy kyl siel katsomassa. Kun epäilen vahvasti et monia kavereita ei kiinnosta mun avunhuudot ja add mee läpät.. *nauru*
Sain yhden pienen mutinan just tästä mut kyseinen ihminen on itse mm. tossa ryhmässä ja hän on kuulemma saanu sen niin et, mitään mitä hän kirjoittaa noihin ryhmän seiniin ei tuu näkymään yleis seinällä, vaan ne jotka on siel ryhmän sivuilla sillä hetkellä vain näkee sen.. Mut luonnollisesti ei osannu auttaa/neuvoo..*justjoo* Toinen taas sano et sitä ei voi mitenkään estää.. *whaat*

Mä vahdoin enkun suomeksikin et pläräsin asetuksia mut en vaan löytäny..
Muutenkin jos saa jostain pois sen kun klikkaa jollekkin et tykkää hänen kirjoituksestaan niin saa neuvoo mistä... miksi helv.. siitä pitää erikseen tulla se rivin pätkä mulle seinään.. Ärsyttävää pikkupöperrystä jolla ei oo mitään merkitystä.. Vai luuleeko ne et unohtaa kenen jutuista on tykänny? *ding*



Niih ja lopuksi, joo mä pelaan paljon mafia warssii ja castle agea & muutamia muita pelejä. jos oikeesti kyllästyttää ne postausten määrät ym niin mut voi aina poistaa kavereista en tod. loukkaannu. (tätäkin on kysytty et suutunko asiasta XDD ) Vaikka postausten määrä on suurehko niin kyl niitä tulee karsittuu 70% pois jo ennen kun julkaisen.. & jos kyseisiä pelejä ei pelaa niin ne voi aina piilottaa. *joo*

Ei kai muuta.. Ehkä joku tajus edes pikkasen mitä ajoin takaa.. *hih*
ps. mut saa lisää pelikaveriksi *vink*

*piis**plur**piis*
tomii

Posts: 3,594

#778 • • tomii kallion herttua

Replying to Facebook:

BigLupu, 10.1.2010 16:23:
---

Haluan että minut voi tarvittaessa löytää (kuva ja nimi). Mutta haluan kontrolloida mitä tietoa minusta näkyy kaikille käyttäjille. Kaksi eria asiaa.



Joo ymmärrän ton, ja tosiaan outoa, että noita ei saa piiloon. Mutta just itteäni vaan ihmetyttää silti miksi toi haittaa ketään. :) Mutta se siitä, meitä on moneen junaan. ;)

Tohon vähän liittyen, siis yksityisyyteen Facebookissa: aika hyvä esimerkki kuinka rottanaamasia jopa omat Facebook-"kaverit" voivat olla, on Lamebook-saitti. Kandee kattoa, jos ei olekin jo tuttu ( http://www.lamebook.com ). Viihdyttävähän toi on ja välil saa repeillä aika huolella, mut just toi, että noista suurin osa on noiden tyyppien "kaverien" tuottamaa sisältöä kuvakaappauksia jne. Että tossa mielessä: trust no one. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Lupu

Posts: 317

#779 • • Lupu Supersaha

Replying to Facebook:

tomii, 10.1.2010 16:35:
jopa omat Facebook-"kaverit" voivat olla, on Lamebook-saitti. Kandee kattoa, jos ei olekin jo tuttu ( http://www.lamebook.com ). Viihdyttävähän toi on ja välil saa repeillä aika huolella, mut just toi, että noista suurin osa on noiden tyyppien "kaverien" tuottamaa sisältöä kuvakaappauksia jne. Että tossa mielessä: trust no one. :)


LOL. Onneks FB:ssä voi määritellä "ystävistä" kuka näkee mitäkin, mutta eihän sitä koskaan tiedä.. *hih*