No niin nyt tulee sekava kysymys..
Mä olen mm. Castle Age Super Quick Add- Dragons,Hydras,Monsters All Here ryhmässä.
Kun kirjoitan ton ryhmän seinään niin se tulee "sillee tyhmästi" näkyy kaikille tohon yleis seinään.. Saako jostain kikkailtuu et se mitä kirjoitan ton ryhmän seinälle ei tuu muualle, et ne joita se koskee niin käy kyl siel katsomassa. Kun epäilen vahvasti et monia kavereita ei kiinnosta mun avunhuudot ja add mee läpät..

Sain yhden pienen mutinan just tästä mut kyseinen ihminen on itse mm. tossa ryhmässä ja hän on kuulemma saanu sen niin et, mitään mitä hän kirjoittaa noihin ryhmän seiniin ei tuu näkymään yleis seinällä, vaan ne jotka on siel ryhmän sivuilla sillä hetkellä vain näkee sen.. Mut luonnollisesti ei osannu auttaa/neuvoo..

Toinen taas sano et sitä ei voi mitenkään estää..
Mä vahdoin enkun suomeksikin et pläräsin asetuksia mut en vaan löytäny..
Muutenkin jos saa jostain pois sen kun klikkaa jollekkin et tykkää hänen kirjoituksestaan niin saa neuvoo mistä... miksi helv.. siitä pitää erikseen tulla se rivin pätkä mulle seinään.. Ärsyttävää pikkupöperrystä jolla ei oo mitään merkitystä.. Vai luuleeko ne et unohtaa kenen jutuista on tykänny?
Niih ja lopuksi, joo mä pelaan paljon mafia warssii ja castle agea & muutamia muita pelejä. jos oikeesti kyllästyttää ne postausten määrät ym niin mut voi aina poistaa kavereista en tod. loukkaannu. (tätäkin on kysytty et suutunko asiasta XDD ) Vaikka postausten määrä on suurehko niin kyl niitä tulee karsittuu 70% pois jo ennen kun julkaisen.. & jos kyseisiä pelejä ei pelaa niin ne voi aina piilottaa.
Ei kai muuta.. Ehkä joku tajus edes pikkasen mitä ajoin takaa..

ps. mut saa lisää pelikaveriksi