MAYHEM teaser part 1 : "challenge" 20.10.2007 @ Turku

139 posts, 7 pages, 33,939 views

Sin_nombre

Posts: 203

#121 • • Sin_nombre
*aplodit* jep jep tätä lisää turkuun paljon. Kiitos
tinke82

Posts: 90

#122 • • tinke82
en voi sanoin kuivailla miten mahtavat bileet oli!en edes muista millon oon polkkabileis viimex ollu mut nää oli jotain tosi kivaa!!!seuraavia polkkia odotellessa *jiihaa*
anis

Posts: 2,451

#123 • • Edited anis

sativa, 22.10.2007 12:08:
---
anis, 21.10.2007 22:54:
---
sativa, 21.10.2007 19:12:
Vitutti myös ne ysäripuolelta ylös hiippailleet tyyliin yläasteikäiset, jotka valkovenäläisineen nytkyttelivät epämääräisesti tanssilattialla.


---


Kylläpä täällä varsin kummalliset asiat ärsyttävät*ding* Ihan kuin bileisiin ei saisi tulla kuin tietty porukka?

---


Mielipiteen vapaus!

Tottakai saa, jos edes jonkinnäköisiä hyviä biletapoja OSAA käyttää. Muunmuassa juomien läikyttelyt ja lasien rikkomiset ärsyttävät ja tuskimpa olen ainoa, joka näin ajattelee. Laatatkin olis mukava jos päästettäis sitte sinne pönttöön, EI vessan oven eteen *justjoo*

Ja kyllä mun mielestä paras biletunnelma on silloin, kun kaikki on oikeasti mukana fiiliksessä eikä vain roikkumassa seinäruusuina sidukoineen ja ihmettelemässä: "Ai mitä? Onko täällä jotkut Mayhemit tänään...? "



Noh, kyllä me bilettäjätkin osataan öyskytellä. Mut ei mitään, kuka tykkää mitäkin! *piis*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

T_uristi

Posts: 11

#124 • • T_uristi
Törkeen siistit bileet! Kunnon meininkiä alusta loppuun asti.
Todellakin lisää näitä tällaisia rankkoja pläjäyksiä. Oon ainakin itse ihan messissä, oli paikka sit Barbi tai vaikka the Club. Aivan sama mulle.

Ite tykkään Barbista bilepaikkana. Kyllähän sitä tungosta on varmaankin joka mestassa, varsinkin kun herr. Proteus soittaa. Itsellä oli ainakin hyvin omaa biletystilaa kaikkien muitten settien aikana vallan mainiosti, eikä muutenkaan ollut vaikeuksia liikuskella ympäriinsä. Missään välissä ei alkanut ahdistamaan.

Nuorempien "kanta-asiakkaiden" nytkyntä ei myöskään haitannut. Ei niitä tarvitse katella. Silmät kiinni ja musiikin tahdissa fiilistelemään jos ei muuta keksi. Polkkaamispaikkaa voi myös vaihtaa. Mahdollisesti tulevia bilettäjiähän ne, kunhan ikää ja järkeä tulee hieman lisää. Ihan hyvä juttu mun mielestä. Jostain ne reivailut on aloitettava.

*iloinen*
wille_84

Posts: 5

#125 • • wille_84
ihan jees meno oli mut paikka aika sokkelo...
-kim-

Posts: 129

#126 • • -kim- Panorama Visuals

Nii ja pakko viel mainita ne visuaalit kyl! Huomio kiinnitty niihin erityisesti. Hianoo!



Kiva että kelpas *pepsodent* Lisää lekaa ens kerralla *hihu*

--
...only the birds fly first class...

Noxu

Posts: 51

#127 • • Noxu

T_uristi, 23.10.2007 01:11:
Törkeen siistit bileet! Kunnon meininkiä alusta loppuun asti.
Todellakin lisää näitä tällaisia rankkoja pläjäyksiä. Oon ainakin itse ihan messissä, oli paikka sit Barbi tai vaikka the Club. Aivan sama mulle.

Ite tykkään Barbista bilepaikkana. Kyllähän sitä tungosta on varmaankin joka mestassa, varsinkin kun herr. Proteus soittaa. Itsellä oli ainakin hyvin omaa biletystilaa kaikkien muitten settien aikana vallan mainiosti, eikä muutenkaan ollut vaikeuksia liikuskella ympäriinsä. Missään välissä ei alkanut ahdistamaan.

Nuorempien "kanta-asiakkaiden" nytkyntä ei myöskään haitannut. Ei niitä tarvitse katella. Silmät kiinni ja musiikin tahdissa fiilistelemään jos ei muuta keksi. Polkkaamispaikkaa voi myös vaihtaa. Mahdollisesti tulevia bilettäjiähän ne, kunhan ikää ja järkeä tulee hieman lisää. Ihan hyvä juttu mun mielestä. Jostain ne reivailut on aloitettava.

*iloinen*






Oikee asenne*piis**joo*
Noxu

Posts: 51

#128 • • Noxu

-kim-, 24.10.2007 11:41:
---
Nii ja pakko viel mainita ne visuaalit kyl! Huomio kiinnitty niihin erityisesti. Hianoo!
---


Kiva että kelpas *pepsodent* Lisää lekaa ens kerralla *hihu*



Samaa mieltä *joo* iha mielettömän makeet visuaalit oli kyllä!!! Loistavaa!!! *vink*
Watlala

Posts: 41

#129 • • Watlala
Oli kyllä helkkarin hienot bileet! KO. bileet oli mun ensinmäiset noin kahteen vuoteen ja kyllä sen huomasi jalat oli vielä maanantaina ihan rikki! olisi kiva nähdä kuvia sieltä jos jollain on kuvia sieltä
Dancer

Posts: 125

#130 • • Dancer RyhmäRatsastajat
Olipas bileet kerrakseen *plur*

Harvoin näkee porukkaa niin fiiliksellä vetämässä, varsinkin naisia! Turussa osataan oikeasti ottaa ilo irti bileistä, mikä on todella hieno asia! Itseäni harmitti jonkin verran, kun en pystynyt ihan täysillä panostamaan tanssimiseen. Jo muutaman päivän jatkunut nuha-kuume vei voimia, mutta onneksi nyt edes jonkin aikaa jaksoi jorailla *jiihaa*

Musa oli kyllä kyseisessä tapahtumassa kohillaan. Ei päässy ikävystyminen vaivaamaan. Wailyn ja rujonicin lopetus oli kyllä erityisen must. Harmi vaan ettei meinannu enää sairaan fysiikka kestää.

Seuraavalla kerralla sitten lisää vauhtia koneeseen*iloinen*

--
Lebe nicht am Morgen!!!

Sin_nombre

Posts: 203

#131 • • Sin_nombre

Dancer, 25.10.2007 22:34:


Harvoin näkee porukkaa niin fiiliksellä vetämässä, varsinkin naisia! Turussa osataan oikeasti ottaa ilo irti bileistä, mikä on todella hieno asia!




meillä turussa on niin harvoin tälläisiä kunnon bileitä niin kyllä porukka ottaa niistä harvoista ilot irti ja kunnolla!!
RujoNic

Posts: 1,161

#133 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

Dancer, 25.10.2007 22:34:

Musa oli kyllä kyseisessä tapahtumassa kohillaan. Ei päässy ikävystyminen vaivaamaan. Wailyn ja rujonicin lopetus oli kyllä erityisen must. Harmi vaan ettei meinannu enää sairaan fysiikka kestää.

Seuraavalla kerralla sitten lisää vauhtia koneeseen*iloinen*


Hyvä jos maistu*hih* omaankin makuun tahtia olis saanu hieman olla lisää mutta tanssijoiden kannalta ehkä hyvä näin. Ehkä sitten ensi kerralla.*nauru**vink**pahis*
zingu

Posts: 4

#136 • • zingu
Hauska reissu oli kyl vaik tulikin vietettyy enemmän aikaa jokseenkin tiivistunnelmaisessa autossa kuin itse bileissä. Mutta hyvin oltiin perillä (15min ennen) ku Waily ja Rujo alotti. Tiukka setti ja tunnelma kohallaan!! Kiitokset!
Sin_nombre

Posts: 203

#137 • • Sin_nombre
eiks täältä kukaan räpsiny kuveja o.o
Sand3

Posts: 1,157

#138 • • Sand3 satuolento

Dancer, 25.10.2007 22:34:
Seuraavalla kerralla sitten lisää vauhtia koneeseen*iloinen*



NÖYYY!!! mä tulen kuolemaan *nauru*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Verottaja

Posts: 1,174

#139 • • Verottaja no-life / luuviulu
Ei kuvia? Höh.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.