MAYHEM teaser part 1 : "challenge" 20.10.2007 @ Turku

139 posts, 7 pages, 33,957 views

checki

Posts: 683

#62 • • checki

Aycan,

jep näinhän siinä sit kävi..nyt bisse ja sidu 3e...jotkut drinksut on halventunu...muistaakseni *nauru*



No ei oo paha hinta Stadin hintoihin verrattuna. Täällä se on yleensä sen 4.5egee tuopilta.

--
Ämpäriin ei huku.

Mikku

Posts: 234

#63 • • Mikku
Onkohan täs lähel mitää kebu/mäkki/hese24h -tsydeemiä lähettyvillä?
Avatar
#64 • • Annakins Guest

Mikku, 17.10.2007 14:00:
Onkohan täs lähel mitää kebu/mäkki/hese24h -tsydeemiä lähettyvillä?



Eiks siin Barbia vastapäätä oo Hese?



(o_O meitsi vastailee Turku-kysymyksiin???)
Bio

Posts: 4,429

#65 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

Annakins, 17.10.2007 14:14:
---
Mikku, 17.10.2007 14:00:
Onkohan täs lähel mitää kebu/mäkki/hese24h -tsydeemiä lähettyvillä?

---


Eiks siin Barbia vastapäätä oo Hese?



(o_O meitsi vastailee Turku-kysymyksiin???)



On

edit: mut kannattaa ennemin mennä hankkimaan kunnon kulttuuria "haluuks turpaan"-grilliin :)
Camfer

Posts: 259

#66 • • Camfer
Barbin ovelta on hesen luukulle n. 30m matka.

ja tänään tuli sitten kunnon syy päästä piiskaamaan VIHAAA pihalle..

töistä tullessani totesin että mun rakkaaseen ensiautooni on murtauduttu ja kaikki musiikkivermeet viety ja sisutaa silvottu.. poliiseja odotellessa nimimerkillä.

osaa muuten vituttaa..
sts

Posts: 7,969

#67 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Mikku, 16.10.2007 19:23:
coree kehiin ni ihqdaa-posse laimentuu



sulosta kuin 18v maailman nähneet hc jätkät heittää tällästä läppää, eiks bileisii saanu ennen tulla sellasena kun halusi. Ainiin sitä ihkudaa jengiä olis ihan hyvä tulla noihin bileisiin ja yleisesti bileisiin että sitä asiakas kuntaa saataisiin lisää jotta voitaisiin tehdä isompia ja parempia bileitä. Mutta hei suvaitsevaisuus on perseestä ja teknobileissä kaikki käyttää huumeita (viitaten näihin kukkahattutäti lehtiartikkeleihin vuosienvarrelta).
Camfer

Posts: 259

#68 • • Camfer
juu olisihan se hyvä saada jengiä lisää bileisiin.. mutta mitä mulla on näiden muutaman vuoden aikana tullut bileistä minne eksyy juurikin näitä "yleisesti teinidiscossa nähtyisiin ihmisiin" on ette he eivät osaa muuta kuin latistaa tunnelman. se on kyllä minun henkilökohtainen helvetti mutta silti.

ja toinen mikä pistää ottaa pannuun on nämä "onko sulla myydä jotain illanpiristettä" -immeiset. hemmetti mun puolesta saa vetää ihan mitä itse tykkää mutta tekis sen sitten jossain muualla kuin sitten jo bileissä.

mutta niin OT..
Verottaja

Posts: 1,174

#69 • • Verottaja no-life / luuviulu
Noniih, lippu hommattu ^___^

Keljuttaa vaan, että hardcore ja hardtechno
menee about samaan aikaan *uuh*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Comandante

Posts: 359

#71 • • Comandante aka Miranda

Camfer, 18.10.2007 15:17:
juu olisihan se hyvä saada jengiä lisää bileisiin.. mutta mitä mulla on näiden muutaman vuoden aikana tullut bileistä minne eksyy juurikin näitä "yleisesti teinidiscossa nähtyisiin ihmisiin" on ette he eivät osaa muuta kuin latistaa tunnelman. se on kyllä minun henkilökohtainen helvetti mutta silti.

ja toinen mikä pistää ottaa pannuun on nämä "onko sulla myydä jotain illanpiristettä" -immeiset. hemmetti mun puolesta saa vetää ihan mitä itse tykkää mutta tekis sen sitten jossain muualla kuin sitten jo bileissä.

mutta niin OT..



Word! Eihän se itsessään haittaa, että tulee porukkaa, MUTTA: vituttaa varsinkin sellaset "Juu, mä diggaan proteusta niin paljon, se sen Frozen flame on ihana biisi!" Ehkä ongelmana on tosin toi paikka, joka tosiaan on vaan niin sedula, ettei mittää rajaa. Teinejä ei voi estää.

--
Hooverhullu

Camfer

Posts: 259

#72 • • Camfer


Word! Eihän se itsessään haittaa, että tulee porukkaa, MUTTA: vituttaa varsinkin sellaset "Juu, mä diggaan proteusta niin paljon, se sen Frozen flame on ihana biisi!" Ehkä ongelmana on tosin toi paikka, joka tosiaan on vaan niin sedula, ettei mittää rajaa. Teinejä ei voi estää.



niinpä luultavasti se paikka aiheuttaa niitä kylmiäväreitä tässä kohtaa.. mutta huomenna se sitten selviää miten barbi soveltuu tällaiseen käyttöön.
jeesboks

Posts: 4,064

#73 • • jeesboks p u p u
tänäään *pepsodent*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Mikku

Posts: 234

#74 • • Mikku
DUDIIH kohta alkaa *senkin*
SASHA  F

Posts: 1,722

#75 • • SASHA F
tänää rokataa kunnol*pahis**aplodit*
Camfer

Posts: 259

#76 • • Camfer
noniin kohta pullo auki.. ja korkki olan yli mäjelle.

Terve... *glug* Pimeys.. *glug* Vanha.. *glug* Ystäväni.. *glug* *glug* SPRÄÄÄÄ!
anis

Posts: 2,451

#77 • • anis
*jiihaa*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Comandante

Posts: 359

#79 • • Comandante aka Miranda

saekki, 19.10.2007 21:31:
Comandante hienoa! Ansaitsit juuri 100-faijapojoa!


"Sarcasm is the refuge of losers" No ei ny sentään, pitää itseironiaa olla.
Ennakko hankittu, tänään kajahtaa!

--
Hooverhullu