139 posts, 7 pages, 34,714 views
sativa, 22.10.2007 12:08:
---
anis, 21.10.2007 22:54:
---
sativa, 21.10.2007 19:12:
Vitutti myös ne ysäripuolelta ylös hiippailleet tyyliin yläasteikäiset, jotka valkovenäläisineen nytkyttelivät epämääräisesti tanssilattialla.
---
Kylläpä täällä varsin kummalliset asiat ärsyttävät*ding* Ihan kuin bileisiin ei saisi tulla kuin tietty porukka?
---
Mielipiteen vapaus!
Tottakai saa, jos edes jonkinnäköisiä hyviä biletapoja OSAA käyttää. Muunmuassa juomien läikyttelyt ja lasien rikkomiset ärsyttävät ja tuskimpa olen ainoa, joka näin ajattelee. Laatatkin olis mukava jos päästettäis sitte sinne pönttöön, EI vessan oven eteen
Ja kyllä mun mielestä paras biletunnelma on silloin, kun kaikki on oikeasti mukana fiiliksessä eikä vain roikkumassa seinäruusuina sidukoineen ja ihmettelemässä: "Ai mitä? Onko täällä jotkut Mayhemit tänään...? "
T_uristi, 23.10.2007 01:11:
Törkeen siistit bileet! Kunnon meininkiä alusta loppuun asti.
Todellakin lisää näitä tällaisia rankkoja pläjäyksiä. Oon ainakin itse ihan messissä, oli paikka sit Barbi tai vaikka the Club. Aivan sama mulle.
Ite tykkään Barbista bilepaikkana. Kyllähän sitä tungosta on varmaankin joka mestassa, varsinkin kun herr. Proteus soittaa. Itsellä oli ainakin hyvin omaa biletystilaa kaikkien muitten settien aikana vallan mainiosti, eikä muutenkaan ollut vaikeuksia liikuskella ympäriinsä. Missään välissä ei alkanut ahdistamaan.
Nuorempien "kanta-asiakkaiden" nytkyntä ei myöskään haitannut. Ei niitä tarvitse katella. Silmät kiinni ja musiikin tahdissa fiilistelemään jos ei muuta keksi. Polkkaamispaikkaa voi myös vaihtaa. Mahdollisesti tulevia bilettäjiähän ne, kunhan ikää ja järkeä tulee hieman lisää. Ihan hyvä juttu mun mielestä. Jostain ne reivailut on aloitettava.
-kim-, 24.10.2007 11:41:
---
Nii ja pakko viel mainita ne visuaalit kyl! Huomio kiinnitty niihin erityisesti. Hianoo!
---
Kiva että kelpas Lisää lekaa ens kerralla
Dancer, 25.10.2007 22:34:
Harvoin näkee porukkaa niin fiiliksellä vetämässä, varsinkin naisia! Turussa osataan oikeasti ottaa ilo irti bileistä, mikä on todella hieno asia!
Musa oli kyllä kyseisessä tapahtumassa kohillaan. Ei päässy ikävystyminen vaivaamaan. Wailyn ja rujonicin lopetus oli kyllä erityisen must. Harmi vaan ettei meinannu enää sairaan fysiikka kestää.
Seuraavalla kerralla sitten lisää vauhtia koneeseen*iloinen*
kimbbo, 26.10.2007 12:21:
Kertokaas nyt viisaampana tyhmemmälle että mikä tuo biisi on joka soi tuossa ensimmäisenä. Nakertaa tieto. http://www.youtube.com/watch?v=ccvKJyh71Kg
checki, 26.10.2007 13:13:
---
kimbbo, 26.10.2007 12:21:
Kertokaas nyt viisaampana tyhmemmälle että mikä tuo biisi on joka soi tuossa ensimmäisenä. Nakertaa tieto. http://www.youtube.com/watch?v=ccvKJyh71Kg
---
Sanoisin että kyseessä ompi Wild Motherfuckers - Fother Mucker =)
Seuraavalla kerralla sitten lisää vauhtia koneeseen*iloinen*