282 posts, 15 pages, 86,209 views
Big Brother -ohjelman nettisivuilla kaupataan erillistä mobiilipalvelua, jossa katsoja voi seurata reaaliajassa, kun talon asukkaat käyvät suihkussa. Asiasta kertoi ensimmäisenä Iltalehti nettisivuillaan.
Big Brotherin sivuilla palvelua mainostetaan miellyttävänä mahdollisuutena nähdä videokuvaa BB-talon suihkutilasta. Alle 18-vuotiailta kiellettyyn palveluun saa myös hälytyksen, kun joku talon asukkaista astuu suihkutilaan. Aiemmin nettisivuilla on myyty videokuvaa saunasta.
Iltalehden haastattelema Sub tv:n interaktiivisten palveluiden vastaava tuottaja Aleksi Leinonen sanoo, että kilpailijoille ei ole kerrottu erillispalveluista. "Kilpailijoille on kerrottu, että heitä voidaan kuvata tilanteessa kuin tilanteessa. Sen enempää BB-palveluita ei ole kilpailijoille avattu", Leinonen kertoo Iltalehdelle.
Eikö erillisen videopalvelun myyminen suihkutilasta ole moraalisesti arveluttavaa, Big Brotherin tuottaja Mikko Räisänen? En ota siihen kantaa.
Replying to Virallinen mua ei kiinnosta Big Brother topik.:
Takyon, 25.8.2009 09:12:
Onneks ainoot asiat mitä mä tulen tästäkään koskaan näkemään on ulkoilmamainokset.
wiwi, 25.8.2009 10:48:
---
Takyon, 25.8.2009 09:12:
Onneks ainoot asiat mitä mä tulen tästäkään koskaan näkemään on ulkoilmamainokset.
---
Ja viime vuosien perusteella se on susta vähän? Kohta Suomi yhtä isoa BB-taloa.
Perkele.
ezzy, 25.8.2009 11:46:
Vittu, ei taas vuodeks pariks uusia turhia julkkiksia. voi jeesuksen perse muutan afrikkaan...
lohikarme, 25.8.2009 11:49:
---
Vittu, ei taas vuodeks pariks uusia turhia julkkiksia. voi jeesuksen perse muutan afrikkaan...
---
Sielki on bb
ezzy, 25.8.2009 12:08:
---
lohikarme, 25.8.2009 11:49:
---
---
Sielki on bb
---
ei keskellä saharaa.
Takyon, 25.8.2009 13:10:
Saa nähdä saadaanko myös jokelalle ja kauhajoelle jatkoa tän paskan myötä..
Ja ennenkaikkea: kuinka monta viikkoa tälläkertaa ehtii kulua?
Takyon, 25.8.2009 11:38:
---
wiwi, 25.8.2009 10:48:
Ja viime vuosien perusteella se on susta vähän? Kohta Suomi yhtä isoa BB-taloa.
Perkele.
---
No eipä noihin tarvitse hirveämmin kiinnittää huomiota. Niissä ei sentään ole ääntä eikä liikkuvaa kuvaa (paitsi mahdollisesti noissa muutamissa lcd-mainostolpissa, mut niitä ei näe jos on polarisoidut lasit päässä ) eikä niistä aukea koko näkökentän peittävää multimediahirviötä jos satut vahingossa vilkaisemaan ;)