282 posts, 15 pages, 86,021 views
Replying to Virallinen mua ei kiinnosta Big Brother topik.:
remotion, 25.8.2009 17:52:
Jaahas vai nytten ne alkaa, no ei tosiaan kiinnosta kuten ehkä voi havaita, MUTTA täytyy sanoa että ehkä sen verran tulee seurattua että saa taas tehtyä hauskoja pilakuvia nettiin :D
sativa, 25.8.2009 17:41:
Pitäis varmaan koulussa ruveta opettamaan, että on kolme kiellettyä keskustelunaihetta: uskonto, politiikka ja BB
wiwi, 25.8.2009 17:57:
---
sativa, 25.8.2009 17:41:
Pitäis varmaan koulussa ruveta opettamaan, että on kolme kiellettyä keskustelunaihetta: uskonto, politiikka ja BB
---
Hmm, mun mielestä uskonnosta ja politiikasta sais mielellään puhua enemmänkin, mutta tossa viimeisessä oot niin oikeessa. Lisäisin tuohon vielä, että tv-sarjoista keskusteleminen niin kuin niiden henkilöt olisivat todellisia - BANNED! Oli sitten kyse BB:sta tai salkkareista tai mistä vaan roskasta jota töllöstä syötetään.
vala, 25.8.2009 17:56:
myönnä pois, sä oot ihan koukussa kyseiseen sarjaan*nauru*
ezzy, 25.8.2009 18:01:
BB:ssä lähinnä vituttaa kun ne on oikeita ihmisiä...joka usein on aina helvetin epätodellista ja aiheuttaa toivon menetystä ihmiskuntaa kohtaan.
aada, 25.8.2009 18:41:
Täällä alkaa taas heti tällänen kyttäys kuka kattoo big brotheria ja kuka ei. Mitä sitten jos joku sitä kattoo? Okei, ei välttämättä ole kaikkein paras vaihtoehto kuluttaa kolme kuukautta istuen telkkarin edessä useamman tunnin päivässä, mutta jos sitä sen pari tuntia viikossa katsoo, niin entäs sitten?
W, 25.8.2009 20:00:
Mut okei, en mä oikein saa itseäni kiinnostumaan ihan näin tyhmästä viihteestä vaikka oonkin joskus yrittänyt.
ezzy
joo, viedään niille viinaa ja dildoja!!! loistavaa ohjelmaa tulossa!"
ezzy, 25.8.2009 20:27:
."joo, viedään niille viinaa ja dildoja!!! loistavaa ohjelmaa tulossa!"
Jutu, 25.8.2009 17:37:
Voi taas tulla tänne valittaa kun ei tarvii nähä kavereita eikä kuulla niistä sataan päivään mitään kun ne kattoo bullshitbrotheria