Virallinen mua ei kiinnosta Big Brother topik.

282 posts, 15 pages, 86,080 views

phear

#81 • • phear <X>
Ei kiinnosta tippaakaan, mutta aion joitakin jaksoja katsoa. Syynä tähän on se, että muut tuvan jätkät katsoo, niin pakkohan se on. Pakoonkaan ei pääse.
-lera-

#82 • • -lera-
ilmoittaudun.. *igor*
Tukaanl

#83 • • Edited Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

hallucinogen, 29.8.2007 10:41:
---
Tuksu, 29.8.2007 09:29:
Eiköhän lampsita mieluummin niiden talikoiden ja soihtujen kanssa BB taloon ja laitetaan stoppi koko hommalle. :D

---

Miten muistan viime vuodelta, että jotkut pari tyyppiä oli kännissä murtautunut sinne bb-taloon ja juonut niiden asukkien siiderit :D. Sit poliisi korjas nämä sankarit talteen :(.

:D Njooh niin tais käydä ainaki iltikses kauhee otsikot oli. Mut kuitenki aika iso vaiva sidujen takia ja homma vaan jatku silti. :) (yks niist apinoista näytti iha mun entiseltä pomolta :D)

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Tukaanl

#84 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

phear, 29.8.2007 13:45:
Ei kiinnosta tippaakaan, mutta aion joitakin jaksoja katsoa. Syynä tähän on se, että muut tuvan jätkät katsoo, niin pakkohan se on. Pakoonkaan ei pääse.

Sulkeiset kuulostais kyl mieluisammalta :D

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

sune

#85 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
mua ei kiinnosta !!! äääää!!!

--
ei kovin ihku eikä plur

ezzy

#87 • • ezzy Droid-pappa

Tuvissa nykyään töllöt? wtf
Mellu-

#88 • • Mellu-
onneks oon ulkomailla ni säästyn kaikelta skeidalta mikä telkusta tulee *pepsodent* kirjat ja leffat *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

mastream

#89 • • mastream

ezzy, 29.8.2007 17:35:
---

---

Tuvissa nykyään töllöt? wtf

Jossain nössövaruskunnissa varmaan, tai sit tyyppi on RUK:n apparina *hih*
leenuliinu

#90 • • leenuliinu Kenen kaveri

spoinkel, 29.8.2007 13:43:
Sitä alkaa melkein toivoa, että BB:ssä syntyisi iso skandaali (rasismi, tappelu, sekoaminen, raiskaus, jne) joka tekisi ohjelmalle samanlaisen källin kuin Britanniassa, jossa mainostajat kaikkosivat ja ohjelma pistettiin hyllylle.

Wot? More telling! Me oltiin tänä vuonna Lontoossa just BB:n alun aikaan ja silloin näytti ainakin konsepti porskuttavan kovaa.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Steven Hoaks

#91 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ei helvetti ma oon kipeena sohvan pohjalla ja eukko haluu kattoo tota *poks* HELP!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

m1kk3

#92 • • m1kk3 no-life
JOO, EI KIINNOSTA

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

KiimanenKurre

#93 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

Steven Hoaks, 29.8.2007 21:02:
Ei helvetti ma oon kipeena sohvan pohjalla ja eukko haluu kattoo tota *poks* HELP!

*lohduttel*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

zaler

#94 • • zaler e h k i s

sune, 29.8.2007 16:59:
mua ei kiinnosta !!! äääää!!!

:D

--
let´s eat to the beat!

Takyon

#95 • • Takyon Möwkö

Sanot sille että joko vaihtuu kanava tai telkka lähtee ;D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

*Stardust*

#96 • • *Stardust*
Ei kiinnosta ei. Jos ihan tarkkoja ollaan niin koko ohjelmaformaatti on täysin kuvottava ja viihdearvoltaan nolla. Helvetin hyvä idea alkaa pyörittää saippuaoopperaa jossa ei ole edes kunnon näyttelijöitä, vaan matti meikäläisiä ja pirjo pissaliisoja. Ei pysty ymmärtämään eikä hyväksymään *eiei*

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)

KiimanenKurre

#97 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

*Stardust*, 29.8.2007 21:18:
Ei kiinnosta ei. Jos ihan tarkkoja ollaan niin koko ohjelmaformaatti on täysin kuvottava ja viihdearvoltaan nolla. Helvetin hyvä idea alkaa pyörittää saippuaoopperaa jossa ei ole edes kunnon näyttelijöitä, vaan matti meikäläisiä ja pirjo pissaliisoja. Ei pysty ymmärtämään eikä hyväksymään *eiei*

*lmao**lmao**nauru*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

plink

#98 • • plink team paska

Takyon, 29.8.2007 21:08:
---

---

Sanot sille että joko vaihtuu kanava tai telkka lähtee ;D

tai muija lähtee. tossa vaiheessa alkaa lähtölaskenta olemaan hyvin lähellä:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

nomic

#99 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Minulla on oikeus! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! AUTTAKAA!! AAAAAAAAAAAAAA!
PÄÄSTÄKÄÄ IRTI!
Cloud

#100 • • Cloud Game Freak
Hauskintahan tossa mainoksessa on se että se on täyttä ROSKAA.

Meillä ei ole mitään valtaa. Imo se ei vielä ole valtaa että voidaan yrittää päättää kuka tippuu ja kuka ei. Varsinkin kun ne tippujatkin on valmiiksi valittuja.

Jos me oltaisiin BIG BROTHER mehän päätettäisiin kaikesta mitä siel tapahtuu.

Niin safkoista. Viinasta. Naimisesta. Syömisestä. Leikeistä. Peleistä ihan kaikesta.

Nythän noi mainostaa, että meillä on valta mutta eipä sitä paljoa todellisesti ole.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.