[ LASERPOINT - emoción ] Kaapelitehdas, Helsinki

744 posts, 38 pages, 158,809 views

Amnesia

Posts: 888

#561 • • Edited Amnesia

SESSIONS2

Kuvia odottelevien ihmisten nälkää tyydyttämään päätimme tarjota pienenä alkupalana "Best of"-gallerian kuvauspisteen kuvista. Loput tulevat linjoille huomisen aikana.



Tuo postaus olis ollut täydellinen jos se Caron kuva tuolta best offista olis ollu sämplenä... *joo*
:D

Posts: 3,707

#562 • • :D
Kiitos ja anteeksi.
00 ja infekto - illan saalis. Ja orkidean viimeiset biisit oli kivoja, muuten
oliki sit blaah. No pääsihän siitä ajan kanssa uloskin sitten. :)
kinderi

Posts: 1,783

#563 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Jahas.. Päästiin ihan törkeen myöhään paikalle, virtaset oli törkeen lämpimiä, tuli siis huono olo, se poistettiin tikkarilla *tirsk*,oli kuuma,oli kuuma,oli KUUMA *hikoil*
Mut KIVAA!!!!!!!

Ihania ihmisiä,kaikki jotka mulle soitte sekunninkin aikaanne,teitte mun illasta parhaan aikoihin *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ravec

Posts: 1,102

#564 • • Edited ravec
Oli mukavat Laserit "taas" :)
Tosin tällä kertaa.....laserit toivat mieleeni ...hmmmhm ja jouduin keskittämään ajatukset työntekemiseen.

Kiitos Lauri

Kiitos Parker, extra nam...

Kiitos muut työntekijät.

1,5 tunnin tauko kesken duunin oli mukava viettää Säteily huoneessa.
Todisti että, maksa, haima, pallea ja erinäiset lihakset ovat elossa. Tosin se kertoi myös että vanhus ei tule uksin. Jospa siis nyt alkaisi vetään kunnon fysiikka harjoituksia, niin voisi sitten Neonin tahdissa tanssia enemmän. :)

Kiitos Neon.

plussat:
Tilat toimi, laserit toimi, tupakka ei haissut...paitsi joiden henkilöiden vieressä, joidenka oli pakko polttaa pää-areenalla. Poket toimi. Pantit toimi. Juomaton alue toimi. Meidän tiimi toimi.
SA TomTom toimi tiskillä <-kiitos jonotus seurasta.

miinukset:
Ingen safka, osa juominki tädeistä kyllästyi naamaan.

Kaneetti: ping! mahtavaa. Uudestaan, uudestaan.
ps. Kiitos Jesse, Pouhou, Mizfir, Jeesboks, Avangion, Fafy, Josssu
ps.2 Kiitos Pax, Ándre(Cosmo), Sanye

edit: linjaus+ps2
sälli

Posts: 41

#565 • • Edited sälli
Olipa upeat bileet! Ehkä parhaat missä olen ollut. Musa olin mun makuun...

Aly & Fila - Kiksuin setti
Darude - ei innostanu olleenkaan, KIELTÄKÄÄ SANDSTORM LAILLA! *grr*
John '00' Fleming - hieno setti
Orkidea - tää oli kyllä kliimaksi sinänsä hyvälle esilämmittelylle... yllättävän upea ja tiukka setti KIITOS! *jiiha* *sydän*

Proteuksen setistä en ole ollut aiemmin ihan hirveen innostunut, mutta nyt se rockasi kuin hirvi.

Onneksi viime viikolla treenasi salilla jalkoja niin paikat kesti hyvin *pepsodent*

Tuoppipantti systeemi oli perseestä... MUTTA ei onnistunut pilaamaan kuitenkaan iltaa...
Kizunen

Posts: 14

#566 • • Kizunen ^[**]^
*aplodit**jiihaa*AAaaahh... ihanaa! *tanssittel**nauru**hihu**sydän*
Kiitos kaikille.

--
UPSS!

Ee^

Posts: 7

#567 • • Ee^
Olivat ensimmäiset eikä taatusti viimeiset laserpointtini :) Meininki oli kohdillaan, mutta hyvänen aika sitä tungosta tupakkapaikalla (itsehän en polta, mutta aina jostain syystä sinne mukaan raahattiin, ja pakko sitä "raikasta" ilmaa oli jostain saada). Ja safkat tosiaan puuttuivat, mahtoiko niitä koskaan ollakkaan, vaikka väittivätkin olevan "loppu". Joku olisi myös voinut huolehtia vessojen kunnosta, paperia onneksi riitti (:D), mutta loppuillasta voi sitä oksennuksen määrää..

Mutta muuten suuret kiitokset kaikille! *aplodit*

Orkidean viimeinen biisi oli (kuten useasti) unity, mutta kyllä se vaan toimii! *tanssittel*
katjastina

Posts: 398

#568 • • katjastina magnets and miracles
Ei kyllä tule mieleen koska Merikaapelihalli olis rokannut viimeks noin hyvin. Laaserit toimi paremmin sen pyöreän screenin kanssa. Musat oli *super* kaikki ihmiset ja frendit*sydän* Ainoo mikä jäi harmittaa kun missasin Bye Bue Beautifulin vokaalit *nyyh* mut varmaan vielä sen kuulee:)

Kiitti kaikille ja ens vuonna uudestaan <3
-MUMMO-

Posts: 186

#570 • • Edited -MUMMO- TeaM: Flipperi O_o
Njooh... "Luulen että, ensimmäiset ja viimeiset Laaserit" *joo*
Mihin ihmeen "sauna bileisiin eksyin" *nauru* *hih* *tanssittel*

Laaserit ja valot *super*
Musa ihan jeesh *jiihaa*

--
täkä täkä täkä täkä... tuuttuuuu... tuuuttuuu... flip flip*ding* *vink* *nauru*
*SYDÄN**PIHKASSA* RAHAA KUIN ROSKAA*PIHKASSA**SYDÄN*

Heiska

Posts: 118

#572 • • Heiska
Huh viimeinkin kotona Vaasassa väsyneenä mutta onnellisena.
Kiitos ja kumarrus. *sydän*
Fleming ja Orkidea koppas huolella.
Aune-mummo

Posts: 543

#573 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

domi, 20.4.2008 22:14:
ainiin. "liian teinit bileet, en voi lähtee".

I lol'd.



oot vielä itekki teini , elä yhtään ala *lmao*
André

Posts: 457

#575 • • André Madwave, Force
Saavuimme paikalle siinä puoli ysin pintaan ja bileet olivat luonnollisesti vasta alkamassa. Istuma paikkoja sekä juoma pisteitä olisi saanut olla enemmän. Niin ja jotain syötävää, mutta kiitos Ravecille ilman niitä suolakeksejä olis jäänyt iso osa bileistä väliin. Tupakka paikan järjestelyssä ei muuta moittimista ole kuin tilan koko, muuten idea että pitää polttaa pihalla käy vallan mainiosti ainakin minulle. Juomien panttaaminen on taas asia erikseen, itse pidän enemmän siitä että voin ostaa pullon ja sulkea sen välillä ja jatkaa tanssimista. Myös tämä 3000? henkeä tuntui naurettavan suurelta määrältä noin pieneen tilaan.

Jungle areenalla en käynyt kun kerran alku illasta.

Säde areenalla meno oli mukavaa heti alussa ja tamppasin sen mitä jaloista lähti. Tosin kymmenen jälkeen jo alkoi tuntua pieni hapen/tanssi tilan puute ja mitä pidemmälle menin sitä voimakkaammaksi se yltyi. Musiikki oli aivan mahtavaa. Neonin settiin asti löytyi vielä tilaa, mutta sen jälkeen ei tuntunut mahtuvan joten siirryin pääareenalle.

Pääareenalla vietinkin sitten loppuillan voimakkaasti tampaten, se kun tuntui olevan ainoa paikka missä sai vielä happea että pystyi tanssimaan. Tilaa oli ainakin sen verran että sain tanssittua jalat oikein kunnolla hapoille. Laserit olivat mahtavat ja oih se pinkki, vihdoinkin se pinkki...

Inch, Eewol, Triton, Friik ja Neon: Kiitos tästä.

Super8 & Tab: loistava setti myös heiltä

John 00 Flemming: Ei vitsi, siis mitä ja siis tätä lisää ja paljon... *joo* *plur* kyllä toimi

Orkidea: *whaat* siis missä mää oon, eikun niin oon helsingissä. Aivan mahtavaa *sydän*

Parker: taas sen huomaa mikä toimii ja mikä ei. Entäs tämä, no ei sitä voi luokitellan noin pienillä sanoilla, se oli hmm taivaallista...


Kiitokset Paxille ja Sanyelle matkaseurasta ja sori mikko et nukahdin takastulo matkalla.
TP

Posts: 10

#576 • • TP
Kyllä!!! Meni heittämällä "elämäni TOP 3" bileiden joukkoon!! Kyllä oli pieni hinta tosta endorfiinimäärästä, minkä kehosta sai puristettua.
Kaikkihan aina vähän naukuu, ettei ollut sitä tai tätä.. Mutta, kun on 1000 asiaa hoidettavana, ni saattaa siitä 2 tai 3 jäädä vähän heikommin hoidetuksi. Kaikenkaikkiaan absolutely fabulous happeningin oli crew järjestänyt. Tunnelma tapissa vieläkin!!
ETJ

Posts: 1,229

#577 • • ETJ Failed specimen
Olipas mukavat bileet. Eipä ole melkein vuoteen tullut käytyä missään bileissä muutamaa paikallista lukuunottamatta, mut nyt palas usko bileisiin. Jengiä oli ihan kiitettävästi paikalla.

Laserit ja muutenkin pääarenan valaistukset ja screeni olivat jees. Pääareenalla tuli vietettyä suurinosa ajasta. Tultiin jossain anton soninin setin alkuvaiheilla ja yllätti kyllä positiivisesti. Antonin ja Alyn & Filan tai Alyn tai Filan setit olivat illan parhaat. Darudea olen viimeks kuullu muutavat vuodet sitten lasereissa, eikä senkään setti huonolta kuullostanu. Super8 ja Tab soitti aika perus meininkiä. John oo flemingi soitti just sellasta, ku oletinkin - ei oikein mun juttu, mut ihan menettelevää. Orkidea oli jees - vähän enemmän olisin ehkä halunnut kuulla niitä uudempia biisejä, kun niitä ei ole tullut kuultua.

Hardi puolella ei kyllä hirveästi tullut pyörähdettyä. Friikin alkua vähän tuli kuunneltua ja tampattua, mut siinä kuumudessa ei leka oikein maistunut. Muut setit jäi melkein kokonaan kuulematta.
Avatar
#578 • • Elwira Guest
John 00 Flemming *sydän* Ei juma! Olin aivan järjettömän sekaisin koko setistä. Aivan loistava DJ ja mitä musaa! Olin niin liekeissä koko ajan.

Orkidea *sydän* En ole aikoihin ollut näin hyvillä fiiliksilä missään koko aikaa. Uusia tuttavuuksiakin löytyi tanssilattialta ja oli hymy päällä monella edessä *hymy* Että semmosta. Ensi kerralla takuulla mukana!
Damien

Posts: 2,882

#579 • • Damien [tr3ox]
...wave is coming...

Hyvin hoidetut puitteet, konsepti toimi, paljo ihmisii, hyvin pääs liikkuu, tosi hauskaa, tosi vanha fiilis leiju ilmassa ja pääsali räjäytti meiningillään. Tulin, toimi ja tanssin, kiitos tästä ja tätä lisää :)
Avatar
#580 • • Muussika Guest
Nyt täytyy kyllä sanoa, että kemut olivat kaikin puolin ehdottomasti hintansa väärti. Olen viihtynyt aikaisempinakin vuosina, mutta tänä vuonna kemut ylittivät odotukseni silti. Valoihin oli todella panostettu, ja näin väreihin, valoihin, muotoihin ym. esteettisiin seikkoihin hurahtaneena ihmisenä en voinut muuta kuin ihailla suu ammollaan. *sydän*

Musiikista sen verran, että Orkidea vei kyllä ehdottomasti pojot kotiin meikäläiseltä tämän illan parhaana antina. Voi jumaliste sitä tunnelmaa ja fiilistä. <3 Aluksi harmitti, kun Säde-huoneessa oli niin painostava ilma, etten itse siellä kyennyt oleilemaan saatika tanssimaan, mutta tulipahan sitten nautittua sitäkin enemmän päälavan meiningeistä. :)

Aluksi minulta pääsi pari ärräpäätä kun tajusin, että vesipulloja ei voi paikanpäältä ostaa (vesipullo kun on yleensä ainut ostos, joka minua aina kiinnostaa), mutta kiitos Jugelle joka tarjosi Virtasen pienempikokoisen tuopin kera - santsasin siihen sitten vettä vessasta pitkin iltaa. Vesi tuli tosiaan tarpeeseen, sillä talo oli täynnä ja tunnelma tiiviin hikinen, mutta tämähän on vain positiivinen asia bileiden kannalta. *hihu* Niin, ja Juge, heitän sulle euron tuoppipantista kun nähään. :D

Olipas hauskaa, kun tietyt klubbarista tutut immeiset tuli kättelemään, ihan hauska tietää kenen kanssa sitä täällä oikein vääntää. :D

Loistobileet, jaloissa tuntuu ja niin pitääkin. Mie en takseilla oikeen tykkää ajella, niin sai sitten vielä kävelläkin kotio kaiken sen jorailun päätteeksi. :)

Mie kiitän ja kumarran suuresti! :)