Nyt täytyy kyllä sanoa, että kemut olivat kaikin puolin ehdottomasti hintansa väärti. Olen viihtynyt aikaisempinakin vuosina, mutta tänä vuonna kemut ylittivät odotukseni silti. Valoihin oli todella panostettu, ja näin väreihin, valoihin, muotoihin ym. esteettisiin seikkoihin hurahtaneena ihmisenä en voinut muuta kuin ihailla suu ammollaan.
Musiikista sen verran, että Orkidea vei kyllä ehdottomasti pojot kotiin meikäläiseltä tämän illan parhaana antina. Voi jumaliste sitä tunnelmaa ja fiilistä. <3 Aluksi harmitti, kun Säde-huoneessa oli niin painostava ilma, etten itse siellä kyennyt oleilemaan saatika tanssimaan, mutta tulipahan sitten nautittua sitäkin enemmän päälavan meiningeistä. :)
Aluksi minulta pääsi pari ärräpäätä kun tajusin, että vesipulloja ei voi paikanpäältä ostaa (vesipullo kun on yleensä ainut ostos, joka minua aina kiinnostaa), mutta kiitos Jugelle joka tarjosi Virtasen pienempikokoisen tuopin kera - santsasin siihen sitten vettä vessasta pitkin iltaa. Vesi tuli tosiaan tarpeeseen, sillä talo oli täynnä ja tunnelma tiiviin hikinen, mutta tämähän on vain positiivinen asia bileiden kannalta.
Niin, ja Juge, heitän sulle euron tuoppipantista kun nähään. :D
Olipas hauskaa, kun tietyt klubbarista tutut immeiset tuli kättelemään, ihan hauska tietää kenen kanssa sitä täällä oikein vääntää. :D
Loistobileet, jaloissa tuntuu ja niin pitääkin. Mie en takseilla oikeen tykkää ajella, niin sai sitten vielä kävelläkin kotio kaiken sen jorailun päätteeksi. :)
Mie kiitän ja kumarran suuresti! :)