AFRIKA BAMBAATAA 31.8. @ Helsinki

62 posts, 4 pages, 10,121 views

#41 • • Edited astaroth Guest

Papa Lazarou, 1.9.2007 14:51:
Ime meldee ja mee sestoo pelaa hedelmäpelii. Mä tulin tänne bailaa ja bilettää ja BAM ruletti 10!

totta vitussa sitä saa valittaa, jos on aihetta. että ime ite meisseliä, niih
#43 • • astaroth Guest
NYT MEILLÄ ON TOPIKKI!
Timmo

#44 • • Edited Timmo
Paikka oli muuten aivan järkyttävä. :D Näin ensimmäiseksi.
En oikeestaan kuunnellu muita kuin Bambaataa [koska muualle musiikki kuulosti...noh, pelkältä bassolta], joka nyt tietenki klassikko-äijänä soitti kaikki klassikko-breikit ilman sen kummempia kikkailuja. Ihan mukava meininki oli vaikkakin äänen voimakkuus oli tasolla inferno. Sääli niitä kenellä ei tulppia ollut.

Ja pitihän site itekkin käydä verestämässä vanhoja breikkaustaitoja, ja vituiksihan se meni. *aplodit* Kunnon hiekkapaperilattia. Propsit sille tuulipukuselle miehelle joka pyöritti windmilliä tollasella alustalla.

--
Elämä On Raato

RiD

#45 • • RiD Nukemi

---
[ juhgun pläktsäkläbää...

---

Ime meldee ja mee sestoo pelaa hedelmäpelii. Mä tulin tänne bailaa ja bilettää ja BAM ruletti 10!

Jäbä skiggaa juhguu sköbää iltsi et skräbä pruiskuu!

Wat?

Mutjoo, bambotato soitti jees kimpaleita joista osa tuntu tulevan kyllä aivan liian hitaalla. Beatmixaus ei oikein natsannu eikä tasosäädöistä ollu tietoakaan. MC nauratti vähän alkuun huutelemalla pitkän pätkän "1,2,3,4" toistoa yrittäessää saada jengii meininkeihi mutta sitte kuitenki paranti menoa aika runsaasti setin kuluessa.

Ne breikkaukset oli kyl ihan taagii shittii. Oli hauska kattoo et lattialla oli oikeesti rinki missä jengi kävi vetelemässä muuvvsejaa. Osa viel veti ihan helvetin hyvin.

Olin niin humalassa että mua ei toi volumen kovuus juuri haitannut. *känni*

--
*super* *possu*

Papa Lazarou

#46 • • Papa Lazarou Lippis on Jumalan tapa merkata idiootit.

astaroth, 1.9.2007 14:57:
---

---

totta vitussa sitä saa valittaa, jos on aihetta. että ime ite meisseliä, niih

ja tohon sä tarvit "2 muokkausta"*nauru*

PEACE, LOVE, UNITY AND...HAVING FUN!!!
Juhgu

#48 • • Juhgu Virnistelijä

---
---

Periaatteessa noi on kai suomen kielen sanoja, mutta sanoma jäi vähän epäselväksi.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Amnesia

#50 • • Amnesia
Anonymousilla parhaat biisit ja mukavat breikkibattlet. Bambaataa tais aloittaa vajaan tunnin myöhässä tai jotain? Ihan kiva setti niiltäkin, MC tosin ei kovin kummonen ollut. Infekto jäi minulta sit melkein kokonaan väliin...kokonaisuutena joka tapauksessa oikein maistuva oldskool-pläjäys *slurps*
weekid

#51 • • weekid

Infinitee, 1.9.2007 13:44:
Bambaataalta tosi hyvä setti... kunnon fiilistelybiisejä. Äänentoistossa on kyllä parantamisen varaa tuossa paikassa..

oli muuten järjestäjien oma äänentoisto kyseessä eli ei stokiksen äänentoisto!*joo*
Juhgu

#53 • • Juhgu Virnistelijä

sts, 1.9.2007 17:39:
---
voitit 18euroa ja sua vitutti et sait 20? MITÄ?

Nii, meinasin saada, mut olin onneks tarkkana eikä päässyt moista vedätystä tapahtumaan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Papa Lazarou

#54 • • Papa Lazarou Lippis on Jumalan tapa merkata idiootit.

Juhgu, 1.9.2007 17:45:
---
sts, 1.9.2007 17:39:
---
voitit 18euroa ja sua vitutti et sait 20? MITÄ?
---

Nii, meinasin saada, mut olin onneks tarkkana eikä päässyt moista vedätystä tapahtumaan.

*hih*
Papa Lazarou

#55 • • Papa Lazarou Lippis on Jumalan tapa merkata idiootit.

RiD, 1.9.2007 15:57:
---
---

---

---

Jäbä skiggaa juhguu sköbää iltsi et skräbä pruiskuu!

Wat?

Helios! Jäbä on chigagost; eli älä tuu sekoilee tähän stadilaisten läppää *hih*
calvin

#56 • • calvin
Pikasesti tuli pyörähdettyä, ei oikein uponnu meikälle *piis*
Peikkotyttö

#57 • • Peikkotyttö
Bambaataa lunasti ainaki mun odotukset,loistava setti! äijä on kyllä sellanen guru,ettei voinu olla fiilistelemättä<3

mutta mutta,äänentoisto kusi aika tavalla.harmi.

--
Groove is in the Heart

Lasse - Precision Audio

#58 • • Lasse - Precision Audio

Infinitee, 1.9.2007 13:44:
Bambaataalta tosi hyvä setti... kunnon fiilistelybiisejä. Äänentoistossa on kyllä parantamisen varaa tuossa paikassa..

Tähän väliin tekninen kommentti. Herra Africa Bambaataa itse miksasi teille, arvoisa yleisö juuri sen kuuloista musiikkia kuin hän halusi, useista huomautuksista itseni sekä järjestäjätahon puolelta huolimatta.

Tarkennus tapahtuneeseen= Hän nimenomaan vaati huono-äänenlaatuisen Pioneer DJM600 mikserin, uudemman tarjolla olleen DJM800 sijaan, kyseisellä mikserillä hän soitti vanhoja huonolaatuisia levyjä jotka soveltuvat lähinnä hiljaiseen kotikuunteluun, eikä yli 100dBA @ FOH kuunteluun järeällä äänentoistolla jolloin kaikki levyjen huonot masteroinnit tulevat ikävästi esille. Suurin syy oli kuitenkin siinä että hän miksasi digitaali-kanavien EQ sekä Trim säädöt aivan punaiselle joka johtaa mikserin sisäiseen säröytymiseen mutta piti master tasoa vastaavasti alempana = hiljainen, säröinen sekä dynaamiton äänisignaali joka kuulostaa vain pahemmalta sitä paremmalla ja tarkemmalla äänentoistolla sitä kuunnellaan. Sen lisäksi hän käänsi monitorit täysille ja suuntasi ne yleisöön päin jolloin hänellä ei itsellään voi olla hajuakaan siitä miltä hänen miksaama materiaali kuulostaa, puhumattakaan tasoeroista..

Eipä muuta, kiitän ajastanne.