AFRIKA BAMBAATAA 31.8. @ Helsinki

62 posts, 4 pages, 10,088 views

z

#21 • • z
ttu tän oli päästetty sisää varmaan jotainen stokis-kantaväestö-turisti ja ne ryysi siihen kylkee tiskille ja heitteli sieltä lasinsirpaleita tanssilattialle ja nauro mun muuvsseille ku mä vedin fiilareissa ku petunia ja protoni soitti nii mahtavia biisejä ja vaik volat oli ihan törkeen kovalla kaikki oli kuitenki vielä ihan jee mut sit yks niistä känniääliöistä rynni siit tanssilattian läpi ja tönäs mua ja sen veli poltti kauhtanen normi-t-paita päällä ja farkut jalassa röökii vieressä vaik ei tanssilattialla saa polttaa ja sit siellä oli muutenki kuumempi ja kehnompi ilmanvaihto ku vaikka - back in the day - pyskepuska 04'ssa ja sit mä en ymmärrä miks se natsipoke ei päästäny mua vippipuolelle vaik siel ois ollu niinku tilaa tanssia vaik kuinka mut en siis päässy ja ny mun vaatteet haisee iha paskalle, mun valkosissa kengissä on semmonen törkee tahra ja mä en enää ikinä mee stokiksee enkä mihinkää kiitti vaan ttu
devisss

#22 • • Edited devisss superhero.

miikkah,
--*nauru*--

...Ja vesi makso ainaki kymmenen egee omg!!1

Eli tänne! Edellisellä kerralla jäi näkemättä, tällä kertaa ei taatusti jää.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

kotivalo

#23 • • kotivalo
Oisko Turusta kyytiin tulijoita, meinasin autoilla....?
calvin

#24 • • calvin
Tämä pannaan vakavaan harkintaan kun sattu sopivasti hesan vierailu.
nomic

#25 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Ja kukas helvetin turbomies tää o???+
Jinx

#27 • • Jinx Superfeminine
Sen verran legendaarinen on et pakko tulla katsomaan.

--
Pyllykkä

Elias

#28 • • Elias Elias
Tää on kyllä pakko olla todistamassa.

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Mikcore

#29 • • Mikcore Eternity has passed
Oli miten oli, mutta en pääse paikalle :T

Viettäkää Te oikein mukava ilta 8)
RENEGADE

#30 • • RENEGADE
The godfather has landed with three soldier of peace

22 Anonymous
00 Afrika Bambaataa
02 Infekto
typo

#31 • • typo Testaaja
Enpä olis uskonut, että joutuu näin sanomaan, mutta oli kyllä käsittämättömän paskaa settiä Afrika Bambaataalta. Miehellä ei ollut mitään käsitystä biittimiksauksesta tai tasojen säädöstä kummastakaan. Biisit tuli 100% randomilla osa hyvää tanssittavaa meininkiä ja sit yhtäkkiä jotain lähes minimalistista nenänkaivuuta.

Ensimmäinen kerta ikinä, kun joudun toteamaan, että MC oli viihdyttävämpi seurattava kuin illan artisti.

Petyin. Pahasti.

.pi.

--
.psychedelicious.

z

#32 • • z
infektolla ja afrikalla gurumeininiki. plussana ehkä paras videosetti ever. *joo*
#33 • • Dorka Guest
musa oli jees sen hetken mitä jakso kuunnella kun yllättäen... volat oli aivan perseellään, diskantit leikkas korvaan pahasti joten äkkiä pois sinne takaisin mistä tulinkin *nauru*
Infinitee

#37 • • Infinitee
Bambaataalta tosi hyvä setti... kunnon fiilistelybiisejä. Äänentoistossa on kyllä parantamisen varaa tuossa paikassa..
Juhgu

#38 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Meitsille ei tämä Bambaataa oikein kolahtanut. Aloitti setin vääntämällä volat niin kovalle, että -25db elacineillakin alkoi vähän arveluttaa, ja kuten typo tuolla toisessa ketjussa jo totesikin, niin miksaus ja etenkin rakenne oli setissä aika pahasti hakusessa. MC taisi vetää ihan jees mutta moinen ei itselleni vaan ikinä kolahda.

Ei tuo 14 euron (:E) sisäänpääsymaksu onneksi kuitenkaan hukkaan mennyt; Infektolta tuli mainiota settiä ja sitä breakdance-battlea (vai miksi tuota nyt kutsutaan?) oli oikein kiva katsella, etenkin kun seassa oli varsin osaaviakin tyyppejä. Oliko se muuten järjestetty ohjelmanumero vai tapahtuiko ihan spontaanisti?

Ravintolan henkilökunnalle pitää kyllä antaa noottia, mokomat yrittävät kusettaa joka välissä! Voitin blackjackista 18 euroa, ja pois lähtiessäni pelinjohtaja yritti antaa minulle 20 euroa, ihan kuin en huomaisi! *eiei* Moisesta suivaantuneena menin baaritiskille hukuttamaan kiukkuani kokistuoppiin, ja luulin että edes baarimikkojen rehellisyyteen voisi luottaa, mutta toisin kävi. 18 pelimerkillä maksaessani sekin yritti muina miehinä antaa 20 eurosta takaisin. Huh huh mitä vedätystä. Monikohan pahaa-aavistamaton asiakas tuonakin iltana meni halpaan?! Ei kertakaikkiaan voi hyväksyä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Birgie

#39 • • Birgie Kikati
Mielenkiinnolla lähdin kattelemaan meininkiä, eikä todellakaan joutunut pettymään.
Ihan loistavaa settiä infektolta ja bambataalta, loistavat tanssijat ja fiilis katossa.
Tuli ihan nuoruusvuodet mieleen kun nuorisotalon diskossa pojat breikkas ringissä. *tirsk*

Janille propsit tämän järkkäämisestä. *piis*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Papa Lazarou

#40 • • Edited Papa Lazarou Lippis on Jumalan tapa merkata idiootit.

[ juhgun pläktsäkläbää...

Ime meldee ja mee sestoo pelaa hedelmäpelii. Mä tulin tänne bailaa ja bilettää ja BAM ruletti 10!