Aero 30.11.2007 @

95 posts, 5 pages, 20,842 views

sapeli

Posts: 11,768

#61 • • sapeli jokukukamikä?

Kinli, 1.12.2007 06:15:
(dj:n kuva)

vähän kehnompi setti viime kertaan verrattuna.



Nii siis kommentoitko omia kuvias vai musiikkia? *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kinli

Posts: 782

#62 • • Kinli

sapeli, 1.12.2007 11:53:
---
Kinli, 1.12.2007 06:15:
(dj:n kuva)

vähän kehnompi setti viime kertaan verrattuna.

---


Nii siis kommentoitko omia kuvias vai musiikkia? *nauru*



Nii siis omia kuvia meinasin, vähän sekavasti kirjotettu, mut menköön kellonajan piikkiin. :)
jusqu

Posts: 762

#63 • • jusqu pilipalipilotti
Alakerran seteistä ei minkäänlaista käsitystä, mutta yläkerran psyke oli aivan *sydän* Firman pikkujouluista haettiin ensin hyvät nousut, sit muutaman mutkan kautta Hesarille tamppaamaan. Aijai, aivan mahtava meininki oli :)

--
*pupu**piis*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#64 • • [Nuclear] el aprendiz

KooKie, 1.12.2007 11:13:
Can't deny, Aerot on ylivoimaisesti parhaat bileet kerta toisensa jälkeen. I'm loving it. <3


Ai säkin olit tuolla... :D

Mutta joo, edelliset Aerot oli ne ensimmäiset joten tovi on ehtinyt vierähtää mut onneks tuli lähdettyä. Aina kun Aeroihin lähtee niin saa rahalleen täyden vastineen. Oli kyl taas niin äärettömän hauskaa et ei edes meinaa muistaa kuinka hauskaa oli! Kiitos, kumarrus, anteeks.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Syce

Posts: 1,649

#65 • • Edited Syce
Kiitoksia vain täältäkin järjestäjille.... jaksoin "selvinpäin"(kolme siideriä) pilkkuun asti*nauru* Musiikki oli loistavaa molemmissa kerroksissa vaikka eniten tulikin alakerrassa häärittyä. *sydän*

edit. seuraavia aeroja odotellessa--->
tir

Posts: 951

#66 • • tir
oli taas paikka hienona.
harmittaa vaan kun tulee aina alakerta missattua, mutta näytti olevan suht kova meno ylhäälläkin niin mikäs siinä. jossain vaiheessa meinasi volat hieman karata, mutta tulpat on aika *sydän*

kiitos ja anteeksi *hih*
vieläkin väsyttää...
Anime

Posts: 1,939

#67 • • Anime Retrostööpeli
Helvetin hyvä meininki *aplodit*

Päätinpä sit illan päätteeksi kaatua naamalleni Hesarin eteen, kuhmut ohtassa todisteena. Nolottaa *blush*

"Siitä se ajatus sitten lähti"





*känni*

--
-K

nuance

Posts: 1,963

#68 • • nuance cov ops, combat, sunrise

tir, 1.12.2007 15:01:
naks



sä myit mulle yhden juoman liikaa. turjake.
Miksan

Posts: 1,464

#69 • • Miksan
Oli ihan loistava ilta, kiitos seuralle ja järjestäjille!

Niinan soittelu ei ihan vakuuttanu, oliko sitte hitunen liikaa alkoholia tai väsymystä mut tekniikka ei ihan pysyny kasassa koko settiä. Mut tulihan sieltä hyvää musiikkia joka korvas virheet :)
Itelle uppos Insomnia (Amesz & Gelderblom Rmx) ja Tracy Thorn - Grand Canyon joku remixi.

Juuso soitteli tuttuun tapaan loppuun tiukan setin.
juju

Posts: 1,050

#70 • • juju a e r o

Miksan, 1.12.2007 16:21:
Niinan soittelu ei ihan vakuuttanu, oliko sitte hitunen liikaa alkoholia tai väsymystä mut tekniikka ei ihan pysyny kasassa koko settiä. Mut tulihan sieltä hyvää musiikkia joka korvas virheet :)
Itelle uppos Insomnia (Amesz & Gelderblom Rmx) ja Tracy Thorn - Grand Canyon joku remixi.



grand canyon oli dirty southin remix ja se oli itse asiassa mun setin eka biisi *hymy*
Avatar
#71 • • Annakins Guest
joo-o. oli kivaa (luulisin) ja musa uppos (ilmeisesti). Snadisti liian *känni* ja hohhoijaa mä heitin tyhmää läppää *nauru*
Freja

Posts: 8,774

#72 • • Freja Sihteeri

Annakins, 1.12.2007 17:11:
joo-o. oli kivaa (luulisin) ja musa uppos (ilmeisesti). Snadisti liian *känni* ja hohhoijaa mä heitin tyhmää läppää *nauru*



Tässä myös minun ajatukseni kyseisistä pippaloista *lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Duukkis

Posts: 627

#73 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Miksan, 1.12.2007 16:21:
Oli ihan loistava ilta, kiitos seuralle ja järjestäjille!

Niinan soittelu ei ihan vakuuttanu, oliko sitte hitunen liikaa alkoholia tai väsymystä mut tekniikka ei ihan pysyny kasassa koko settiä. Mut tulihan sieltä hyvää musiikkia joka korvas virheet :)
Itelle uppos Insomnia (Amesz & Gelderblom Rmx) ja Tracy Thorn - Grand Canyon joku remixi.

Juuso soitteli tuttuun tapaan loppuun tiukan setin.


No ei kyllä osannut Niina soittaa, ku kajarit huus leipää ja musa yhtä mössöö (olin paikalla). Tosin voihan dj olla kuurokin. Oliskohan riittäny sama volyymi ku aikaisemmillakin esiintyjillä. Edes Elacin -25 dB ei meinannut riittää.
Miksan

Posts: 1,464

#74 • • Miksan

juju, 1.12.2007 17:00:
grand canyon oli dirty southin remix ja se oli itse asiassa mun setin eka biisi *hymy*


Jaha, no sulle sit lisää pisteitä*Hymy*
Mar6

Posts: 2,178

#75 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Oli hyvät kestit ja paikka mageena, tanssimaan asti ei kerenny sen verran oli tuttuja liikenteessä..
Juomingit upposi siihen tahtiin että pari viimestä tuntia meni veden voimalla *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

mr.a

Posts: 2,098

#76 • • mr.a

ku kajarit huus leipää ja musa yhtä mössöö (olin paikalla). Tosin voihan dj olla kuurokin. Oliskohan riittäny sama volyymi ku aikaisemmillakin esiintyjillä. Edes Elacin -25 dB ei meinannut riittää.



Mikäköhän siin on että hesarin äänentoistolle ei oo kukaan tehny mitään? bout jokaikisellä forumilla on jotain marmatettavaa siitä. eppu säätään equt ja se o siin, kyl niiden kattiloiden järjen mukaan pitäis soida ihan nätisti.
kokosbollar

Posts: 334

#77 • • kokosbollar franks and beans!
Hesarilla on tosissaan joka bileissä ihan erilainen ääni, joskus särkee korvaan joskus on melkeen kohillaan. Tuntuu että aina olis eri tyyppi siellä äänentoistoa ru(n)kkaamassa. Kantsiskohan melkeen pistää raflan johdolle viestiä asiasta ainaisen klubbarilla vineemisen sijasta... dunno.

Muuten hyvä disko! *hih*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Duukkis

Posts: 627

#78 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

kokosbollar, 1.12.2007 18:25:
Hesarilla on tosissaan joka bileissä ihan erilainen ääni, joskus särkee korvaan joskus on melkeen kohillaan. Tuntuu että aina olis eri tyyppi siellä äänentoistoa ru(n)kkaamassa. Kantsiskohan melkeen pistää raflan johdolle viestiä asiasta ainaisen klubbarilla vineemisen sijasta... dunno.

Muuten hyvä disko! *hih*


No mulla ei ainakaan ollut mitään valitettavaa 9.11 bileistä samassa paikassa. Silloin äänentoisto toimi aina ja minusta todella hyvin! Ihme menoa juu.
r0n

Posts: 2,258

#79 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
kännix *piis*
Nastaa oli, pitihän sitä ees yksiin Aeroihin päästä nyt loppuvuodesta.
Was fun!

--
6er reihe