Kinli, 1.12.2007 06:15:
(dj:n kuva)
vähän kehnompi setti viime kertaan verrattuna.
Nii siis kommentoitko omia kuvias vai musiikkia?
95 posts, 5 pages, 22,901 views
sapeli, 1.12.2007 11:53:
---
---
Nii siis kommentoitko omia kuvias vai musiikkia?
KooKie, 1.12.2007 11:13:
Can't deny, Aerot on ylivoimaisesti parhaat bileet kerta toisensa jälkeen. I'm loving it. <3
Miksan, 1.12.2007 16:21:
Niinan soittelu ei ihan vakuuttanu, oliko sitte hitunen liikaa alkoholia tai väsymystä mut tekniikka ei ihan pysyny kasassa koko settiä. Mut tulihan sieltä hyvää musiikkia joka korvas virheet :)
Itelle uppos Insomnia (Amesz & Gelderblom Rmx) ja Tracy Thorn - Grand Canyon joku remixi.
Annakins, 1.12.2007 17:11:
joo-o. oli kivaa (luulisin) ja musa uppos (ilmeisesti). Snadisti liian ja hohhoijaa mä heitin tyhmää läppää
Miksan, 1.12.2007 16:21:
Oli ihan loistava ilta, kiitos seuralle ja järjestäjille!
Niinan soittelu ei ihan vakuuttanu, oliko sitte hitunen liikaa alkoholia tai väsymystä mut tekniikka ei ihan pysyny kasassa koko settiä. Mut tulihan sieltä hyvää musiikkia joka korvas virheet :)
Itelle uppos Insomnia (Amesz & Gelderblom Rmx) ja Tracy Thorn - Grand Canyon joku remixi.
Juuso soitteli tuttuun tapaan loppuun tiukan setin.
juju, 1.12.2007 17:00:
grand canyon oli dirty southin remix ja se oli itse asiassa mun setin eka biisi
ku kajarit huus leipää ja musa yhtä mössöö (olin paikalla). Tosin voihan dj olla kuurokin. Oliskohan riittäny sama volyymi ku aikaisemmillakin esiintyjillä. Edes Elacin -25 dB ei meinannut riittää.
kokosbollar, 1.12.2007 18:25:
Hesarilla on tosissaan joka bileissä ihan erilainen ääni, joskus särkee korvaan joskus on melkeen kohillaan. Tuntuu että aina olis eri tyyppi siellä äänentoistoa ru(n)kkaamassa. Kantsiskohan melkeen pistää raflan johdolle viestiä asiasta ainaisen klubbarilla vineemisen sijasta... dunno.
Muuten hyvä disko!