Beats&Stylesin toimistoon murtauduttu

163 posts, 9 pages, 51,520 views

Damien

Posts: 2,882

#121 • • Damien [tr3ox]

enrg,
Damienille propsit syväluotaavista kommenteistaan*lmao*



Tierätsä Ari, mua ei oikeesti kiinnosta vittuakaan mitä ihmiset ajattelee musta, siks saatan vaikuttaa vähän häröltä kun puhun niinkuin asiat on. Koitan vaan elää elämääni niinkuin parhaaksi näen, onhan se kuitenkin minun iki oma ;) Pilkettä silmiin täältä suunnasta . . .
Caro²

Posts: 5,301

#122 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

POSER, 11.8.2007 00:53:
Eiqu apinalaumalla tarkotan sitä, että kun joku sanoo jotain (tässä topicissa aluks haukutaan) ja sit jengi alkaa mesoomaan et just noin, jee jee ja ihanaa. Sit joku toinen millä on scenepisteitä sanoo sen olevan toisin, niin johan kaikki muutkin rientää mylvimään samaa viestiä ja haukkuu kuinka väärässä ne muut olikaan.


Ai samat naamatko ne mielipiteitä muttaa vai tuliko keskusteluun mukaan uusia henkilöitä skenepisteilijöiden kommenttien jälkeen?

Damien, 13.8.2007 21:02:
Tierätsä Ari, mua ei oikeesti kiinnosta vittuakaan mitä ihmiset ajattelee musta, siks saatan vaikuttaa vähän häröltä kun puhun niinkuin asiat on.


Miusta on vallan huvittavaa, että noinkin laajan elämänkokemuksen haltuunsa saanut kaveri kuvittelee edelleen omien ajatuksiensa ja mielipiteittensä olevan "asioita juuri sellaisina kuin ne oikeasti on". Käsittämätöntä on myös se aikuisen ihmisen ymmärtämättömyys siitä, ettei se oma ajatus olekkaan välttämättä universumin ainoa totuus, vaan ainoastaan henkilön oma totuus.

Jälleen kerran täytyy nostaa hattua sille, kuinka itsekeskeisen linjan pystyt pitämään ajattelematta laisinkaan asioita muiden kantilta. Siihen suoritukseen ei ole kovin moni pystynyt vuosien varrella. Yhden henkilön tiedän, mutta sillä on ollut melkein 60v aikaa treenata.

EDIT2:

Henkilökohtaisesti tilanne on todella syvältä ja perseestä, enkä toivos kenellekkään sattuvan vastaavanlaista tilannetta. Toisia kohtaan tehty vääryys on AINA vääryys, eikä siinä auta naureskella päin naamaa (vaikkakin foorumin välityksellä) tai selitellä kuinka se ei itseään haittaisi jos joku nauraisi vastaavanlaisessa tilanteessa takasin. Vähän voi rispektiä antaa kanssaihmisille pitämällä turpansa kiinni jos ei ole minkään asteista järkevää sanottavaa - ihan huolimatta siitä, oliko henkilöt vittumaisia kusipäitä tai parhaita kavereita.
Damien

Posts: 2,882

#123 • • Edited Damien [tr3ox]

Caro²,
---
Damien, 13.8.2007 21:02:
Tierätsä Ari, mua ei oikeesti kiinnosta vittuakaan mitä ihmiset ajattelee musta, siks saatan vaikuttaa vähän häröltä kun puhun niinkuin asiat on.

---

Miusta on vallan huvittavaa, että noinkin laajan elämänkokemuksen haltuunsa saanut kaveri kuvittelee edelleen omien ajatuksiensa ja mielipiteittensä olevan "asioita juuri sellaisina kuin ne oikeasti on". Käsittämätöntä on myös se aikuisen ihmisen ymmärtämättömyys siitä, ettei se oma ajatus olekkaan välttämättä universumin ainoa totuus, vaan ainoastaan henkilön oma totuus.

Jälleen kerran täytyy nostaa hattua sille, kuinka itsekeskeisen linjan pystyt pitämään ajattelematta laisinkaan asioita muiden kantilta. Siihen suoritukseen ei ole kovin moni pystynyt vuosien varrella. Yhden henkilön tiedän, mutta sillä on ollut melkein 60v aikaa treenata.



Mitä sä sekoilet, viittasin siihen mitä kommentoin Anan seksuaalisuudesta vitsinä, josta tää otti vähän nokkiinsa, mitä korotin omalla panoksellani, eli siis tosiasioista niiden oikeilla nimillä puhumisesta tässä on ollut kyse. Eli mikä sua sitten huvittaa minussa, koska en nyt ymmärtänyt pointtiasi?

Ja sä nyt ajattelet kaikkia yksilöinä, mä tuppaan ajattelemaan kaikkeudesta entiteettinä. Mä olen kosmos ja kosmos on mä, sä ,me ja tää. Eli mä olen oikeassa, sä olet oikeassa, mä vaan avaan suuni, koska haluan että kaikki muutkin avaisivat suunsa eivätkä vain näyttelisi olemassa oloaan. Siks oon kans välillä aika provo.

Sit kanssa jos luet noita mun posteja sen kummemmin hekumoimatta, näet että mun huumorintaju on just niin kiero. Et voin nähdä karman lätkäisevän alimoa poskelle sen isolla dikillä, koska tää oli kännissä sekoillut laivalla.

Onhan se ihan vitun kauheeta jos elämä pyörii RAHAn (paha ja koko ydin tässä mun linjassa) ja sen tuottamisen ympärillä ja sit tällaista sattuu. Mut ku en arvosta sillee rahaa, nii en tajuu mikä tässä nyt on ollut niin kauheeta et sitä pitää päivitellä? Kuten oon sanonu et ei se luovuus katoa ja mikä ei tapa tekee vaan vahvemmaksi.

Kelaan tätä ehkä enemmän siltä kantilta, et tää voi olla jätkillä vaikka onnenpotku persiiseen. Riippuu tietenkin miten ne tähän tapahtuneeseen suhtautuu. Lannistaako se ne vai käykö pojat myrskyä päin yhä uudelleen ja uudellee ja uudelleen . . .

Et älä koita ees analysoida mua kun et tiedä miten funtsin.

Caro²,
Käsittämätöntä on myös se aikuisen ihmisen ymmärtämättömyys siitä, ettei se oma ajatus olekkaan välttämättä universumin ainoa totuus, vaan ainoastaan henkilön oma totuus.



Kerrataan vielä pohjiksi, tässä topicissa on kyse RAHALLISESTA menetyksestä ja universumin ainoa totuus EI VITUSSA OLE RAHA vaan RAKKAUS. Rakkautta täällä opiskellaan, se meidät synnyttää ja se pitää hommat liikkeessä.

Voihan sitä jätkillekkin jakaa rakkautta ja empatiaa tapahtuneesta, mutta kun se menetys ei ole mulle niin konkreettista. Niillä on silti olemassa kämpät, ne ei kuole nälkään, ainoastaan joutuvat aloittamaan alusta. WHAT*S THE FUCKING BIG DEAL HERE?
rec

Posts: 2,923

#124 • • rec

Damien pitkäclippi



Ihan kuin koulussa... taas kerrataan moneen kertaan puhuttuja asioita. Hymähtelen toinen puoli suu naurussa, mutten kuitenkaan naura. Suurin syy tähän on edellä mainitsemani asia. Liian spontaani vastaus ei anna enää tilaa uudelle, joten oon hiljaa, MUTTA tää Damienin edellinen vastaus oli kuin "kertausta".

nimim. Multiuniversumi on edelleenkin vaikea käsite <- liittymättä varsinaisesti itse aiheeseen *justjoo*


*piis*
kosmo

Posts: 759

#125 • • kosmo TJH87

enrg, 13.8.2007 19:30:
---
kosmo, 13.8.2007 09:46:
Ilmeisesti backupit oli otettu mutta ne on ollu samassa tilassa ja viety myös. Mikä tossa vähän ihmetyttää on se että tietokoneet (läppäriä lukuunottamatta) jne. kalliimmat kamat on jätetty rauhaan ja vaivaa on tosiaan nähty noiden levyjen viemiseen... mut ehkä ne ei vaan oo mahtunu messiin.

edit, lähde: http://www.findance.com/uutiset.php?id=1894&comments=visible

---


No sehän onkin aivan mahtava backup jos varmistukset sijaitsevat samassa tilassa :D
Kyllähän tuo kovalevyn poksahdukselta pelastaa, mutta olisihan kyseessä voinut olla varkauden sijasta olla esim tulipalo tai vesivahinko.



joo totta, ei edelleenkään kovin fiksua mut kunhan nusasin pilkkua :)
Caro²

Posts: 5,301

#126 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Damien, 14.8.2007 00:50:
Mitä sä sekoilet, viittasin siihen mitä kommentoin Anan seksuaalisuudesta vitsinä


Ei tää liity millään tavoin siihen, vaan ihan siun suhtautumiseen tähän kyseiseen asiaan (ja muutamiin muihin kommentteihin jotka on matkan varrella tarttunu silmiin siun kirjoittamina jotka yhdessä antavat siusta tietynlaisen kuvan kirjoittajana).


Eli mikä sua sitten huvittaa minussa, koska en nyt ymmärtänyt pointtiasi?


Kyky olla asettumatta toisen housuihin. Tai vastaavasti halu olla edes yrittämättä ymmärtää mitä jonkun toisen päässä liikkuu.


Ja sä nyt ajattelet kaikkia yksilöinä, mä tuppaan ajattelemaan kaikkeudesta entiteettinä.


Ajattele miten ajattelet. Jos jotakuta vituttaa, sitä vituttaa. Oli syyt ja seuraukset kokonaiskuvassa mitä tahansa, niin ei omat fiilikset moisen johdosta ei olis kovin mairittelevat. Sitten jos joku päättää vielä tulla veistelemään omia viisauksiaan siihen, niin henkilöstä riippuen vaginointikäyrä saattas olla melkosen huipussa tai jos elämä on potkinut muuten riittävästi päähän niin saattaa olla heikompiakin vaihtoehtoja kyseessä olevan henkilön mielenterveyden kohdalla.

En myöskään itse haluais missään tapauksessa olla se viimeinen pisara joka lopulta aiheuttais ihmisille lannistumisia, masennuksia tai jotain muita vastaavia päänliikkeitä - mutta kukin tavallaan.


Eli mä olen oikeassa, sä olet oikeassa, mä vaan avaan suuni, koska haluan että kaikki muutkin avaisivat suunsa eivätkä vain näyttelisi olemassa oloaan. Siks oon kans välillä aika provo.


Provoamisessa on yleensä se vika, että siinä poiketaan jo itse asiasta melkosesti. Provoaminen ei myöskään (ainakaan omien kokemusten mukaan) koskaan johda hedelmälliseen keskusteluun ainakaan nopeiten, sen sijaan asiallinen linja yleensä johtaa siihen melko hyvin. Riippuu täysin minkälaisia on vastapuolen pelurit.


Sit kanssa jos luet noita mun posteja sen kummemmin hekumoimatta, näet että mun huumorintaju on just niin kiero. Et voin nähdä karman lätkäisevän alimoa poskelle sen isolla dikillä, koska tää oli kännissä sekoillut laivalla.


Kerro ihmeessä koska Karma istuu siun päälles.


Onhan se ihan vitun kauheeta jos elämä pyörii RAHAn (paha ja koko ydin tässä mun linjassa) ja sen tuottamisen ympärillä ja sit tällaista sattuu. Mut ku en arvosta sillee rahaa, nii en tajuu mikä tässä nyt on ollut niin kauheeta et sitä pitää päivitellä? Kuten oon sanonu et ei se luovuus katoa ja mikä ei tapa tekee vaan vahvemmaksi.


Onhan se ihan kauheeta kun ihmisten pitää tehdä rahaa elääkseen ja mielellään sellasta duunia mistä diggaavat. On kans kovin kummallista, että jos kyseessä on enemmän tai vähemmän popin tuottajat, niin perusoletus on (ainakin siulla?), että silloin tehdään pelkästään rahaa eikä lopputuotoksiin laiteta sitä omaa itseään yhtään.

Imho silloin kun ihminen tekee jotain, se laittaa AINA jonkin verran omaa itseään siihen tuotokseen mukaan. Jos tällainen tuotos sattuu sitten jollain epämiellyttävällä tavalla katomaan tekijänsä näpeistä, niin kyse on vähän muustakin kuin rahasta. Näin ainakin omalla kohdalla ja muita tuotoksia tekevien kavereiden kohdalla vähän saman suuntaisia kommentteja; en siis kait ole yksin ajatuksieni kanssa.


Et älä koita ees analysoida mua kun et tiedä miten funtsin.


En koita, vaan analysoin kokoajan, aivan niinkuin kaikkea muutakin mitä ympärillä tapahtuu. Se on sitten ihan itsestäs kiinni minkälaista materiaalia annat miulle ja muille itsestäsi analysoitavaksi.


Kerrataan vielä pohjiksi, tässä topicissa on kyse RAHALLISESTA menetyksestä ja universumin ainoa totuus EI VITUSSA OLE RAHA vaan RAKKAUS. Rakkautta täällä opiskellaan, se meidät synnyttää ja se pitää hommat liikkeessä.


Siinä olen kyl ihan samaa mieltä.


Voihan sitä jätkillekkin jakaa rakkautta ja empatiaa tapahtuneesta, mutta kun se menetys ei ole mulle niin konkreettista. Niillä on silti olemassa kämpät, ne ei kuole nälkään, ainoastaan joutuvat aloittamaan alusta. WHAT*S THE FUCKING BIG DEAL HERE?


No rakkautta ja sympatiaa varkaille kans. Kait niidenkin pitää saada leipä tulevan kriminaalilapsensa suuhun.
josbe

Posts: 1,982

#127 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku
Vttu tätä topikkia. *justjoo*
Hyvä pojat!

Edit: Meinaan, ettei Ana varmasti ajatellut ihan tätä aloittaessaan keskustelun. :)
josbe

Posts: 1,982

#129 • • josbe suomalainen juhlakinkku

kosmo, 14.8.2007 10:35:
---
josbe, 14.8.2007 10:30:
Edit: Meinaan, ettei Ana varmasti ajatellut ihan tätä aloittaessaan keskustelun. :)

---


no älä! :D... tai mistä sitä tietää...

daim-resepti anyone ?


Tää ei must oo edes viihdyttävää... Ja edellisellä kommentilla tarkoitin lähinnä sitä, että ihmettelin kovasti jo ensimmäisiä tämän topikin postauksia, luullen niitä kuitenkin vain yksittäisiksi aivopieruiksi. Ja sit naisia sanotaan vittumaisiks. *nauru**eiei*
Admo

Posts: 54

#130 • • Admo

Damien, 10.8.2007 22:46:

No tälle vitsille voit nauraa vaikka persees ruvelle. Meitsi luuli tässä pitkään olevani ihan full-on Bi-seksuaali ja kelasin että ennen kuin sitä lähtee poikien kanssa kokeilee, pitää käydä reenaamassa ja naisellehan ois tietenkin helpompi alistua. Näin siis luulin kunnes sitten lopulta kävin antautumassa yhelle naiselle . Kävikin ilmi et diggailen jostain ihan muusta ku takaosaston raiskaamisesta . . . Vittu että oli naurussa pitelemistä ku paukutin menee sieltä asunnosta autolle, "kaikkee sitäki on kokeiltava" mietin kovaan ääneen päässäni. Näytin ihan btw. länkkäriltä, nii levee oli se haaroväli ku kävelin etiäpäin. Viheltelin vielä mielessä sitä poliisiopisto 1 olevaa biisiä, ku pojat eksyy blu oyster clubille ja koitin ottaa tango askelia, ei onnistunut :) . . .

Noh, ei tarinaa ilman viisautta, matka jatkuu ja ehkä se minä vielä sieltä joku päivä esittäytyy kokonaisuudessaan, onhan tässä aikaa.

-jussi- *piis*



This isn't getting enough love
Mark

Posts: 7,311

#131 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
Hmm, mun mielestä palautteen (sen negatiivisen ilkkumisen mihin itsekin osallistuin) ymmärtää monestakin syystä:

1. Se materiaali mikä katosi oli kuraa (ketään ei tuotokset täällä kiinnosta)
2. Äärimmäisen typerää olla ottamatta varmistuksia oikein, suorastaan idioottimaista!
3. päivän :( topikki on jo olemassa, sinne voinee kaikki purkaa huonon pvän tuotoksia, ei siihen tartteta iltalehden lööppejä. (Ts mun mielestä tää on turha topikki, itkemisthreadeja tääl riittää)
4. Ollaan olevinaan niin yhteisöllisiä että jos jollekkin tutulle tai tutulle nimelle käy paskasti niin säälitellään joukolla. Vars jos toi on tapahtunut omaa tyhmyyttään et matskut hukassa. Vakuutus kattanee laitteet?
5. Täällä harvempi threadi pysyy asiapitoisena ja jengi fleimaa ja trollaa surutta, osa forumin 'hupia'?

edit: typ0i

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Caro²

Posts: 5,301

#132 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Mark, 14.8.2007 11:42:
3. päivän :( topikki on jo olemassa, sinne voinee kaikki purkaa huonon pvän tuotoksia, ei siihen tartteta iltalehden lööppejä. (Ts mun mielestä tää on turha topikki, itkemisthreadeja tääl riittää)


Empä olis itse tätä asiaa huomannut, ellei tätä topikkia olis ollu. Nyt jos jotain sattuu kuulemaan jotain, niin tietää heti mistä on kyse. Parempi toitottaa monessa lähteessä asiasta, jos vaikka sais tuotoksensa paremmin takasin.

Itkemistopikkeja enemmän tältä foorumilta löytyy vähemmän järkeviä kirjoittajia.
Apo

Posts: 1,574

#133 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Mark, 14.8.2007 11:42:
3. päivän :( topikki on jo olemassa, sinne voinee kaikki purkaa huonon pvän tuotoksia, ei siihen tartteta iltalehden lööppejä. (Ts mun mielestä tää on turha topikki, itkemisthreadeja tääl riittää)



Imo ei ole turha aihe jos yksikin (skene)muusikko hoitaa backuppinsa paremmin tämän johdosta. Vakuutus ei kata kuin osan rahallisesta menestyksestä, aineettomat menetykset osuvat ikävämmin varsinkin luovassa työssä.
josbe

Posts: 1,982

#134 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Mark, 14.8.2007 11:42:
3. päivän :( topikki on jo olemassa, sinne voinee kaikki purkaa huonon pvän tuotoksia, ei siihen tartteta iltalehden lööppejä. (Ts mun mielestä tää on turha topikki, itkemisthreadeja tääl riittää)


Jos yhtään katsot noita topikkien aiheita, niin ei tässä ole mitään sen ihmeellisempää. Tyhmempiäkin juttuja täällä otsikoissa itketään. Ja siksi toiseksi, jos jonkun mielestä tämä on keskustelemisen arvoinen aihe, niin mitä sitten? Ilmeisesti onkin - koska noita sivuja on lyhyessä ajassa noin paljon ilmestynyt - vaikkakin ehkä vähän eri kantilta kuin Ana alunperin kelasi. *hymy*
Tarsu

Posts: 2,449

#135 • • Tarsu

Mark, 1. Se materiaali mikä katosi oli kuraa (ketään ei tuotokset täällä kiinnosta)



HAHA, ei vittu :D

PS. kuka on kiinnostunut mikä kourallista
nettiaddiktoituneita päänsä (pelkästään)
jumpsutusmusiikilla kyllästäneitä
ahdasmielisiä hörhöjä kiinnostaa..


[dobbel ot]
"vittu rokkarit ja hopparit on urpoja ku
ne ei osaa arvostaa mitään muuta musaa.."


ääh konemusaurpot on ainakin yhtä urpoja, jollei jopa urpompia!
[/dobbel ot]

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Mark

Posts: 7,311

#136 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Hype'O, 14.8.2007 12:13:
---
Mark, 1. Se materiaali mikä katosi oli kuraa (ketään ei tuotokset täällä kiinnosta)
---


HAHA, ei vittu :D

PS. kuka on kiinnostunut mikä kourallista
nettiaddiktoituneita päänsä (pelkästään)
jumpsutusmusiikilla kyllästäneitä
ahdasmielisiä hörhöjä kiinnostaa..


[dobbel ot]
"vittu rokkarit ja hopparit on urpoja ku
ne ei osaa arvostaa mitään muuta musaa.."


ääh konemusaurpot on ainakin yhtä urpoja, jollei jopa urpompia!
[/dobbel ot]



Ai, mä käsitin et tää foorumi koostuu niist idiooteist ahdasmielisistä konemusaurpoista including myself. En jaksa saivarrella, olen samaa mieltä edellisiin replyihin että hyvä jos tämän ansiosta joku osaa ottaa varmistukset paremmin next time.

Mut joo tää topikki nyt on jo vesittyny aikaa sit et eipä muuta :P

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

POSER

Posts: 800

#137 • • POSER Wimp and Poser

Caro²,
Ai samat naamatko ne mielipiteitä muttaa vai tuliko keskusteluun mukaan uusia henkilöitä skenepisteilijöiden kommenttien jälkeen?



Mmm.. joo. Jos yhtään oot lukennut topicceja oot varmaan huomannut, että sen jälkeen kun joku vähänkin isomman skenepippelin omaava sanoo päinvastoin niin lampaat jotka muuten on ollut hiljaa ryhtyy määkymään sitä samaa sanomaa. Sillain sopivasti niinqu just sen jälkeen, tiäx?

--
Keppiä Jehoville!

Damien

Posts: 2,882

#138 • • Damien [tr3ox]

Caro²,
No rakkautta ja sympatiaa varkaille kans. Kait niidenkin pitää saada leipä tulevan kriminaalilapsensa suuhun.



Täs alkaa olkee samanlaista ennakkoluuloo liikkeellä ku huumausaine keskusteluissa, jos et ole kanssamme olet meitä vastaan.

En ole missään vaiheessa sanonutkaan ettö hyväksyisin pojilta varastamisen, en vitussa hyväksy, se ei ole oikein tässä kohdassa. Eri asia jos köyhän pitää varastaa leipää pysyäkseen hengissä. Tässä lieventävänä asianhaarana on tod. näk. kateus ja ahneus, mitkä molemmat lasketaan synneiksi mun maailmassa, eivätkä siten voi asiaa lieventää. Jätkät ei oo ketään riistäny sillee et niiltä pitäis riistää, robin hood meininki ei sovelly tähän. Meinaan vaan edelleenkin, et voi voi, se oli vain rahaa. . .

Ois voinu käydä pahemminkin, mitä jos ne ois eksyny iltabaari kierroksen jälkeen sinne toimistolle fiilistelee ja vorot ois joutunu piäksää ne hengiltä niiden omilla kengillä?

Jos topic:ssa lukis: "Beats&Stylesin toimistolle murtauduttiin, Alimo ja Control hakattu hengiltä kengillä. . .", sitä mä kauhistelisin tyyliin kuten täällä on tähän mennessä tehty.
Damien

Posts: 2,882

#139 • • Damien [tr3ox]

Real Charly,
nimim. Multiuniversumi on edelleenkin vaikea käsite <- liittymättä varsinaisesti itse aiheeseen *justjoo*
*piis*



Rakas Jereni, ei ole kysymys käsityksestä, kokonaisuutta ei pysty koskaan täydellisesti käsittämään. Sen verta oon hyväksyny ja siten siitä irti päästänyt. Kokonaisuus pitää tuntea sun sisällä, sieltä mä ponnistan sit vasta tulee mukaan käsitteet. . .
Damien

Posts: 2,882

#140 • • Damien [tr3ox]

Tontsis, 14.8.2007 10:27:
---
Damien, 13.8.2007 21:02:

Tierätsä Ari, mua ei oikeesti kiinnosta vittuakaan mitä ihmiset ajattelee musta, siks saatan vaikuttaa vähän häröltä kun puhun niinkuin asiat on.

---



---
Damien, 14.8.2007 00:50:

Et älä koita ees analysoida mua kun et tiedä miten funtsin.

---


Voisitko selventää kiinnostaako sua muiden ajatukset susta vai ei, kun me ei oikein ymmärretä sua eikä tiedetä susta tarpeeks ymmärtääksemme.



Muiden ajatukset minusta, kyllä ja ei. Se että vaikuttaako ne muhun niiden toivomalla tavalla, on taas ihan eri juttu. . .