Damien, 14.8.2007 00:50:
Mitä sä sekoilet, viittasin siihen mitä kommentoin Anan seksuaalisuudesta vitsinä
Ei tää liity millään tavoin siihen, vaan ihan siun suhtautumiseen tähän kyseiseen asiaan (ja muutamiin muihin kommentteihin jotka on matkan varrella tarttunu silmiin siun kirjoittamina jotka yhdessä antavat siusta tietynlaisen kuvan kirjoittajana).
Eli mikä sua sitten huvittaa minussa, koska en nyt ymmärtänyt pointtiasi?
Kyky olla asettumatta toisen housuihin. Tai vastaavasti halu olla edes yrittämättä ymmärtää mitä jonkun toisen päässä liikkuu.
Ja sä nyt ajattelet kaikkia yksilöinä, mä tuppaan ajattelemaan kaikkeudesta entiteettinä.
Ajattele miten ajattelet. Jos jotakuta vituttaa, sitä vituttaa. Oli syyt ja seuraukset kokonaiskuvassa mitä tahansa, niin ei omat fiilikset moisen johdosta ei olis kovin mairittelevat. Sitten jos joku päättää vielä tulla veistelemään omia viisauksiaan siihen, niin henkilöstä riippuen vaginointikäyrä saattas olla melkosen huipussa tai jos elämä on potkinut muuten riittävästi päähän niin saattaa olla heikompiakin vaihtoehtoja kyseessä olevan henkilön mielenterveyden kohdalla.
En myöskään itse haluais missään tapauksessa olla se viimeinen pisara joka lopulta aiheuttais ihmisille lannistumisia, masennuksia tai jotain muita vastaavia päänliikkeitä - mutta kukin tavallaan.
Eli mä olen oikeassa, sä olet oikeassa, mä vaan avaan suuni, koska haluan että kaikki muutkin avaisivat suunsa eivätkä vain näyttelisi olemassa oloaan. Siks oon kans välillä aika provo.
Provoamisessa on yleensä se vika, että siinä poiketaan jo itse asiasta melkosesti. Provoaminen ei myöskään (ainakaan omien kokemusten mukaan) koskaan johda hedelmälliseen keskusteluun ainakaan nopeiten, sen sijaan asiallinen linja yleensä johtaa siihen melko hyvin. Riippuu täysin minkälaisia on vastapuolen pelurit.
Sit kanssa jos luet noita mun posteja sen kummemmin hekumoimatta, näet että mun huumorintaju on just niin kiero. Et voin nähdä karman lätkäisevän alimoa poskelle sen isolla dikillä, koska tää oli kännissä sekoillut laivalla.
Kerro ihmeessä koska Karma istuu siun päälles.
Onhan se ihan vitun kauheeta jos elämä pyörii RAHAn (paha ja koko ydin tässä mun linjassa) ja sen tuottamisen ympärillä ja sit tällaista sattuu. Mut ku en arvosta sillee rahaa, nii en tajuu mikä tässä nyt on ollut niin kauheeta et sitä pitää päivitellä? Kuten oon sanonu et ei se luovuus katoa ja mikä ei tapa tekee vaan vahvemmaksi.
Onhan se ihan kauheeta kun ihmisten pitää tehdä rahaa elääkseen ja mielellään sellasta duunia mistä diggaavat. On kans kovin kummallista, että jos kyseessä on enemmän tai vähemmän popin tuottajat, niin perusoletus on (ainakin siulla?), että silloin tehdään pelkästään rahaa eikä lopputuotoksiin laiteta sitä omaa itseään yhtään.
Imho silloin kun ihminen tekee jotain, se laittaa AINA jonkin verran omaa itseään siihen tuotokseen mukaan. Jos tällainen tuotos sattuu sitten jollain epämiellyttävällä tavalla katomaan tekijänsä näpeistä, niin kyse on vähän muustakin kuin rahasta. Näin ainakin omalla kohdalla ja muita tuotoksia tekevien kavereiden kohdalla vähän saman suuntaisia kommentteja; en siis kait ole yksin ajatuksieni kanssa.
Et älä koita ees analysoida mua kun et tiedä miten funtsin.
En koita, vaan analysoin kokoajan, aivan niinkuin kaikkea muutakin mitä ympärillä tapahtuu. Se on sitten ihan itsestäs kiinni minkälaista materiaalia annat miulle ja muille itsestäsi analysoitavaksi.
Kerrataan vielä pohjiksi, tässä topicissa on kyse RAHALLISESTA menetyksestä ja universumin ainoa totuus EI VITUSSA OLE RAHA vaan RAKKAUS. Rakkautta täällä opiskellaan, se meidät synnyttää ja se pitää hommat liikkeessä.
Siinä olen kyl ihan samaa mieltä.
Voihan sitä jätkillekkin jakaa rakkautta ja empatiaa tapahtuneesta, mutta kun se menetys ei ole mulle niin konkreettista. Niillä on silti olemassa kämpät, ne ei kuole nälkään, ainoastaan joutuvat aloittamaan alusta. WHAT*S THE FUCKING BIG DEAL HERE?
No rakkautta ja sympatiaa varkaille kans. Kait niidenkin pitää saada leipä tulevan kriminaalilapsensa suuhun.