Beats&Stylesin toimistoon murtauduttu

163 posts, 9 pages, 53,366 views

leenuliinu

#42 • • leenuliinu Kenen kaveri

Amnesia, 10.8.2007 16:05:
Ei se paska siitä kyllä yhtään paremmaksi muutu vaikka kuvaisi videon Monacossa ja Cannesissa.

Kalliimmakspa muuttuu.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

plink

#43 • • plink team paska

kosmo, 10.8.2007 13:13:
BT:n studio ryövättiin jo kolmannen kerran, ja masterien lisäksi halus tosiaan mielellään myös puolivalmiit vst -plugarit takas. Mutta joo, tuskin samat tyypit asialla... :)

hehe bt:n studio on kokenut ryöstön aina kun olis aika pistää levyä pihalle ;D ja aina masterit kateissa, ettei kolmannellakaan kerralla ole vielä tajunnut backupseja :P

alkuperäseen aiheeseen, niin on kyl aivan perseestä ku kamat pöllitään, mutta tässä kävi onni onnettomuudessa että oli beats & styles. ts. pelkästään palvelus yhteiskunnalle, etteivät hetkeen pääse tekemään mitään, koska sen verran täyttä paskaa niiden soundi on:( jossai euroviisukarsinnoissa kuulin viimeks jonku niiden "biisin", eikä sillä teoksella kyllä ollut mitään tekemistä ainakaan musiikin kanssa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Zapa

#44 • • Zapa Mr Wrangler
KIITOS! Sekä Duudsonit & Beats Styles on molemmat mun inhokkilistalla, yrjö lentää kun ajattelee edes jompakumpaa sekuntia kauempaa.
mr.a

#45 • • mr.a
Ihan vaan kaikille vihaajille ja muuten vaan todella negatiivisille ihmisille tiedoks:
Mä epäilen vahvasti että Beats&Styles lopettaa musan tekoaan tähän. Myöskin epäilen että Kusti lopettaa videoiden tekemisen tähän.

Onks teillä kellään käynyt mielssä jos toi sama juttu ois tapahtunut omaan nilkkaan? Sun himaan oltais murtauduttu? sun kamat ois pöllitty? tietokone viety? klubitus nillitys olis omgwtf loppunut?

Ihan oikeesti, menkää hetkeks itteenne. Ei, en tunnustaudu jäbien musan faniksi, tunnen pojat kyllä vuosien takaa, mutta tää heittaaminen saa mun karvat nousemaan pystyyn.

plur vaan kaikille vai miten vittu se nyt menikään.
Damien

#46 • • Damien [tr3ox]
Kyll mäki olin aikanani katkera, kun pojat lopettivat laadullisesti hyvän rumbubasson tuottamisen, mut sit annoin niille hetken aikaani ja opin pitämään niiden popista. Se on HYVÄÄ pop musiikkia, kivan köykästä ja mukavaa tunnelatausta.

Tässäkin threadissa paistaa vahingonilo kauaksi. Sääli asiakkaita, bäkupit ens kerralla.

Toisaalta taas: "That's Karma for you in action. . .". Älä Ismo dokaa ja piäksä jengiä tai käy näin. LOL
Jone

#47 • • Jone Archibald Haddock
Joutuu kyl tähän väliin heittäytymään threadin yleisen ilmapiirin vastaiseksi vaikka Beats&Styles-tavara onkin aikana kaukana itseäni lämmittävästä ja on tullut kuultua miehistä aika paljon muutakin kuin hyvää; ton murron myötä nämä kundit menettivät helvetinmoisen määrän omaa duuniaan ja se on mun mielestäni todella ikävää. No, backupit olis pitänyt olla mutta jälkiviisaus on aina helppoa. Maailmasta ei tule mitenkään parempaa paikkaa sillä, että joku urpo pöllii ahkerien ihmisten hengentuotokset kolmen markan hyödyn takia.

Täältä heruu sympatiaa. Toivottavasti matskut saataisiin tavalla tai toisella takaisin. Ei siksi, että mua kiinnostaisi Duudson-video tai uusi B&S-tuotanto vaan siksi, että tällaista ei kukaan ansaitse päälleen.
SamHard

#48 • • SamHard
Paska juttu. Vaikka kyseisen duon lähes kaikki projektit/biisit
ovat mielestäni mautonta mutta hyvin tuotettua shittiä niin
vituttaa tollanen tilanne missä kenties viikkojen duunit varastetaan
ja samalla toimeentulokin ehkä tietyltä ajalta! Tuossa joku mainitsi
poikien aikaisemmasta D&B taustasta... näen asian niin että jos haluat
tulla rahallisesti toimeen senkin verran yleiselllä tasolla ug:na pidetyssä
alalajissa pitää olla todella lahjakas ja erottua joukosta koska vain
kourallinen "junkkatähtiä" pystyy elättämään itsensä tuottamisella. Nämä
kaverukset eivät kuuluneet siihen pieneen ryhmään. Valittevaa on että
vain pieni joukkio tuottaa laadukasta ug:ta kuten carbon based, infected mushroom
monista metallibändiestä puhumattakaan, joten toivon todella että artistit
jatkavat juuri sillä tiellä mikä musiikillisesti tuntuu oikealta.. Jos yhtä-äkkinen
suunnan muutos vaikka freeformista poppiin tuntuu sydämessä oikelta niin siitä
vaan*nauru*
Raha saa vaan ihmiset tekemään mitä vain.. sehän nyt onkin selvää, mutta
sieluaan ei pidä ikinä myydä rahalle ja unohtaa tehdä asiota mitä rakastaa tehdä.

ps. Jos luet koko jutun niin ei ehkä mennyt ihan niin oftopikiksi kuin aluksi
näyttää*hih*
Damien

#50 • • Edited Damien [tr3ox]

darudevil, 10.8.2007 19:51:
Ei V***U miten kusipäistä porukkaa maa päällään kantaa.

Noh noh, ei se musiikin tekeminen rahasta oo yhtään sen ihailtavampaa, melkein laskisin sen perisynniksi ;)

Et ihimisiä kaikki tyynni, kukin mogaa tahollaan. Ihmiset on lähinnä keljuillu Alimon tötöilyistä laivalla, vai onko täällä näkyny muita BS-hate threadeja?

edit:
Tässä yhteydessä surraan lähinnä juuri sitä rahallista menetystä, vittu joo luovuus ei katoa ikinä, ellei sitä myy poies. Ittelläänki on kosahtanu projekti kovot aina sillo tällöin ja on sitä välillä menny reippaasti. Sit vaan alotetaan uudestaan puhtaalta pöydältä.
Axl Knight

#51 • • Axl Knight Oldscool Dj
turhan paskan jauhaminen ja vahingoniloisuus toisten epäonnesta on säälittävää..harmittavaa että noin on päässyt käymään.. *nyyh*
darudevil

#52 • • Edited darudevil Darude

Et ihimisiä kaikki tyynni, kukin mogaa tahollaan. Ihmiset on lähinnä keljuillu Alimon tötöilyistä laivalla, vai onko täällä näkyny muita BS-hate threadeja?

Ööö, luinko mä sitten eri viestejä... Kuka on (tai luulee olevansa) esim. plink sanoessaan näin: "onni onnettomuudessa että oli beats & styles. ts. pelkästään palvelus yhteiskunnalle, etteivät hetkeen pääse tekemään mitään, koska sen verran täyttä paskaa niiden soundi on"
Damien

#53 • • Damien [tr3ox]

darudevil, 10.8.2007 20:16:
---
DamienEt ihimisiä kaikki tyynni, kukin mogaa tahollaan. Ihmiset on lähinnä keljuillu Alimon tötöilyistä laivalla, vai onko täällä näkyny muita BS-hate threadeja?
---
Ööö, luinko mä sitten eri viestejä... Kuka on (tai luulee olevansa) esim. plink sanoessaan näin: "onni onnettomuudessa että oli beats & styles. ts. pelkästään palvelus yhteiskunnalle, etteivät hetkeen pääse tekemään mitään, koska sen verran täyttä paskaa niiden soundi on"

Plinkki on kait plinkki mistä sitä tietää tai ees tuntee ja just siitä syystä en antais sen musamaun ja kommentointi kyvyn pilata mun päivääni, ainakaan niin pahasti et sortuu itse kutsumaan muita kusipäiksi. Ovet heiluu niin moneen suuntaan, sitä mä vaan. Polta pärees jos siltä tuntuu, sun päreitä ;)
Damien

#55 • • Edited Damien [tr3ox]

darudevil, 10.8.2007 20:22:
Jep, mun päreitä.

My point exactly.

Ja nyt mun kyssäri sulle:

Mitä vitun virkaa tällä threadilla täällä on? Pitääkö tänne tulla surkuttelemaan ja säälimään poikien rahallista, toistan RAHALLiSTA menetystä vai oli tämä puhtaasti vain informatiivista matskua, näin kävi.

Jep näin kävi, ei muuta ku uutta projektiii pesään ja kalustoo vaihtoon, mitä vittua sitä itkemään kun on käytävä myrskyä päin? Raha on VAiN RAHAA, se on mun pointti ja toistan tätä mantraa hautaani asti.

edit:
Jos threadi alkaa sanoilla "perse toimintaa" ja aloittajana on se "yks vanha homo" (suora quote bassoradio=), nii mä ensinnäkin luulisin tätä huumori pitoiseksi palstaksi ;) , mut eipä siltä näytä. Toiset ei tykkää asiasta ja toiset pitää sen kustannuksella hauskaa, kuka on oikeessa ja onko sillä väliä?

edit2:
Vielä sysäisin vastuuta sisällöstä threadin aloittajalle. Mitä tällä threadillä haetaan ja jos postausmesta on entuudestaan tunnettu, nii miksei vois vähän sillä OMALLA panostukselle sysätä keskustelua siihen toivottuun suuntaan, eikä vaan laiteta Pandoran boxia soimaan ja ihmetellä kun ihmiset ilmaisevat mielipiteensä asiaan?
Axl Knight

#56 • • Axl Knight Oldscool Dj
niin ei tähän juttuun pitäis sotkea musamakua ja mieltymyksiä..eikä tämä treadi ole kait tarkoitettu ilkkumiselle?
Tarsu

#57 • • Tarsu
luppari urpot liikentees jälleen..

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Anime

#58 • • Anime Retrostööpeli
Pakko kyl yhtyy Darudeviliin ja Anaan: Vitun urpot. *dissaa*

Tais mennä dissausneitsyys Klubbaris mut en voinu pitää turpaani kiinni, tosi reiluu meininkii nauraa jengin huonolle tuurille.

Toivottavasti karma kopsahtaa omaan niskaan joku pvä.

--
-K

darudevil

#60 • • Edited darudevil Darude

Damien, 10.8.2007 20:27:
Mitä vitun virkaa tällä threadilla täällä on? Pitääkö tänne tulla surkuttelemaan ja säälimään poikien rahallista, toistan RAHALLiSTA menetystä vai oli tämä puhtaasti vain informatiivista matskua, näin kävi.

Jep näin kävi, ei muuta ku uutta projektiii pesään ja kalustoo vaihtoon, mitä vittua sitä itkemään kun on käytävä myrskyä päin? Raha on VAiN RAHAA, se on mun pointti ja toistan tätä mantraa hautaani asti.

Emmä surkutellukaan, sanoin vaan sanoin mielipiteeni ihmisistä, jotka olis voinu pitää "fiksut" ajatuksensa vaikka vain ominaan ennemmin kuin tulla tänne ilkkumaan toisten epäonnella. Ei surkutellu Mr A:kaan ekassa viestissään, vaan empaattisena ihmisenä kävi tiedottamassa asiasta, kenties auttaakseen B&S:ää, you know, jos vaikka joku yhtä myötätuntoinen ihminen Klubbarissa sattuis tietämään asiasta jotain.