Käytätkö alkohoolia? (bileissa)

345 posts, 18 pages, 151,150 views

zaler

#61 • • zaler e h k i s
joku 3-4 stobee on paras, siit tulee just semmonen sopiva hiprakka... ja sit ehkä viel yks jojo*joo*

--
let´s eat to the beat!

Blues

#62 • • Blues Koning van Afrika
En ole tähän mennessä ottanu kuin korkeintaan yhden bileissä. Musiikki korvaa sen tehokkaasti ja toinen asia että olen melkein aina kuskina kun lähdetään..julkiset sucks.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Euphoria

#63 • • Euphoria 4 everyone
En enää...menee aina vatsa ihan vitun jouguraan jos juo ja polkkaa...
mutta se nyt on ihan pientä.*heiii*
sasu

#64 • • sasu
Eipä tuu käytettyä... ku ei oikein kuulu mun juttuihin *blush*
... ja hyvä musa on mulle ihan tarpeeks voimakas pään sekoittaja ja estojen vapauttaja *pahis*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

ezzy

#65 • • ezzy Droid-pappa
en bileissä, enkä muuallakaan. ankein myrkky of them all.
Occu

#66 • • Occu
Harvemmin tulee kyseistä laillista ainetta juotuu.. 1-2 tuoppia jos juon
Usein miten olen autol liikkeessä ni sekin rajoittaa juoman nauttimista.. mikä on toisaalta ihan hyväkin ettei kaikki rahat mene kurkusta alas...

--
..::MOI::..

hrdkvr

#67 • • hrdkvr KURGO
no kyllä!!!

kerran oon selvinpäin ollu bileissä ja sillo jotenkin kunto loppu..
yleensä vetäsen perryn 12cl kosanderia niin pääsee hyvää nousuu... sen jälkeen pidetään sitä yllä tanssiessa kun tulee kuuma..

yleensä on ihan hyvässä kuosissa mutta en tiedä mistä johtuu kun bileistä lähtee niin se humala vasta tiputtaa... yleensä bileissä kaikki on ok ja taksissa tai junassa kuukahtaa... heh..

--
-keep it hard-

darz

#68 • • darz
Muutaman drinkin/lonkun voi ottaa mutta kivempaa o olla selvinpäin bileis(riippuu tietysti bileist) eriksee lähen sit dokaa *hymy*
päivänsäde

#69 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
aikas harvoin tulee otettua mitään.. kun sillon just kunto meinaa loppua.. yleensä olen battery/vesi linjalla.. saa bileistä paljon enemmän irti ja muistaakin ne.. ja se musiikki antaa miulle kuitenkin sellasen transsi tilan ettei siinä vahvempia aineita tarvitse.. *heiii**pihkassa*

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

Tonyw

#70 • • Tonyw Manufackture
KÄYTÄN JA LIIKAA *eiei*
nyt pitää alkaa kesäksi breikille koska on tullut juotua tän kuun aikan noin 300e *nyyh*

nimim.juoppoko*hih*

[muokattu 3.6.2003 19:09]
avb

#71 • • avb - Sylvester -

päivänsäde:
aikas harvoin tulee otettua mitään.. kun sillon just kunto meinaa loppua.. yleensä olen battery/vesi linjalla.. saa bileistä paljon enemmän irti ja muistaakin ne.. ja se musiikki antaa miulle kuitenkin sellasen transsi tilan ettei siinä vahvempia aineita tarvitse.. *heiii**pihkassa*

Allekirjoitan tuon
#72 • • Frequency Guest
Kyllähän aina bileissä tulee vähän otettua. Mutta kohtuudella. Ite en helpostikkaan tule känniin että sen puolesta voin ottaa enemmän kuin taas esimerkiksi muutamat mun kaverit.
Nefertete

#73 • • Nefertete pile-eläin

päivänsäde:
aikas harvoin tulee otettua mitään.. yleensä olen battery/vesi linjalla.. saa bileistä paljon enemmän irti ja muistaakin ne.. ja se musiikki antaa miulle kuitenkin sellasen transsi tilan ettei siinä vahvempia aineita tarvitse.. *heiii**pihkassa*

Kiva, että täällä on muitakin ihan samoilla linjoilla..Pileissä ehdottomasti parhaiten toimii vesi tai battery..sen lisäksi vähän sokeria, että jaksaa pomppia *pupu* Joskus harvoin on tullut joku siideri tms. juotua, mut yleensä tulee ”juotua” jossain kavereiden mökkipileissä tms., jos silloinkaan..*hymy*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Howdy

#74 • • Howdy Oldie
Vaihtelee ... välillä vähän sidukkaa ... välillä PALJON sidukkaa ... välillä batteryyy (paljon) ... no joo miten millonkin *heiii*

--
Käpy vailla vertaa

moksu

#75 • • moksu [Dimension]
alkoholia bileissä? ..noo.. aivan tarpeeks..:) ikinään...tai no ehh .. no muutaman kerran mennyt yli bileissäkin mut yleensä ne ylimenot jää teinihelvetti viikonlopuille..mutta ”kännissä on kiivaa olla kännissä, kännissä porskuttaaa. kännissä pyöriä permannolla ja murheita hukuttaa... raipatirappaa rapatipa.....” :) ei vaan, jos liikaa ni sit oo kivaa.. mutta sopivasti niin on kivaa..%)
#76 • • Relic Guest
Kohtuudella :)
ei se ole kiva siellä pyöriä ympärikännissä ja mitää ei tajuu
SickDog

#77 • • SickDog SickDog
Kyllä sitä bileissä voi aina jokusen alkoholiannoksen nauttia. Pääsee valmiiksi rentoon tilaan ja lähtee se jalkakin vipattamaan huolettomammin. Olen huomannut että jos olen täysin selvinpäin, kestää hetken ennenkuin pääsee rytmiin hyvin kiinni ja alkaa tanssiminen sujua, kun taas muutaman esim. olusen jälkeen lähtee rytmi viemään paljon helpommin *nauru*
Sitäpaitsi siinä vaiheessa tietää juoneensa liikaa, kun alkaa huomata askeltavansa epärytmiin ja on aika vetäytyä chilliin nauttimaan se illan lopettava annosmäärä *vink*
display23

#79 • • display23
En ole vissiin ku kerran dokannu bileissä...sillon ''nukahdin'' vanhan vessan portaille*pelle**poks*...
Oon kylläkin sitä mieltä,että ilman viinaa saa paremmat fiilikset..musiikkii kullostaa paremmalta ja jaksaa bailaakin paremmin*joo*
hallucinogen

#80 • • hallucinogen Edain
Yleensä tulee himassa tissuteltua joku sixpack lonkkua ennen kun lähtee jonkun 4 tunnin aikana ja sitten kun oon bileissä nii yleensä menee 1-4 siideriä sitten janoon.
Voishan sitä vettäkin sitten janoon juoda mut kun kuiva omena sidu on niin namia *slurps**plur*

--
pikku-*possu*