Mitä olet saanut aikaan elämässäsi?

73 posts, 4 pages, 18,048 views

C-Hill

Posts: 1,141

#41 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
+ Viihdyttänyt itseäni
+ Viihdyttänyt muita
+ Ylittänyt minuun kohdistuneet odotukset kerta toisensa jälkeen
+ Käynyt monissa maissa toteamassa, että koti kullan kallis
+ Järjestänyt asiat niin, että koti on kullan kallis (kuvainnollisesti)
+ Olen tehnyt itsestäni sen kaverin joka halusinkin olla - tosin oon vielä betavaihees
+ Rakastanut, surrut, kokenut (kaikki aika lujaa)
+ Katunut enemmän tekemisiäni kuin tekemättä jättämisiä
UnityF

Posts: 15,721

#43 • • UnityF joo just se

devisss, 3.8.2007 20:54:
---
UnityF, 31.7.2007 22:00:
Lapsen, maailman suloisimman tyttären. *sydän*

---


Mä en henkilökohtaisesti ole koskaan oppinut näkemään lapsen saamista saavutuksena. Mulle se on vähän niin kuin "harrastin kerran suojaamatonta seksiä", useimmille ei vaadi sen suurempaa tekemistä tai "saavuttamista".

Pidän kyllä saavutuksena sitä, että onnistuu kasvattamaan hyvinkäyttäytyvän, jotakuinkin kunnollisen kansalaisen, joka kasvaa lapsesta nuoreksi, nuoresta aikuiseksi, ja löytää paikkansa elämässä. Mutta sitä, että on saanut vauvan mä en ymmärrä saavutuksena. Ei millään pahalla ketään kohtaan.




Mulle lapsen saaminen oli henkilökohtainen saavutus josta olen erittäin ylpeä. Ymmärrän sun näkökannan niin olisin itsekkin ajatellu pari vuotta sitten mut kun tulin raskaaksi niin tää ei ollu mikään helppo raskaus vaan kävin naistenklinikalla 1-2krt/viikko. Se että synnytin terveen lapsen joka jäi henkiin ja että mä jäin henkiin niin on mulle erittäin tärkeä asia. Se että pidin tarkkaa huolta itsestäni ym onnistuin, monet vaikeudet voitettuani nyt olen terve lapsen kanssa on mulle iso saavutus. Jossain vaiheessa lisäsaavutuksena tulee näkymään "mun työ" äitinä eli miten tyttö kasvannu ym.
KooKie

Posts: 4,338

#44 • • KooKie aka. Petress Pan

katjastiina, 4.8.2007 01:56:
nopeesti laskettuna oon saanut poltettua noin 87600 röökiä. sitten olen saanut hassun lapsen jonka takia varmaan pitäis lopettaa tupakan poltto=/



Olet myös saanut aikaan monen monta hymyä, neiti aurinkoinen! <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Zebir

Posts: 659

#45 • • Zebir
En yhtään mitään. Jotkut paikallaanjunnaavat luuseritkin on enemmän aikaansaavia kuin minä. Tai no ehkä joskus täs jonkunlainen tutkinto on plakkarissa. "jeij mikä saavutus"

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

KooKie

Posts: 4,338

#46 • • KooKie aka. Petress Pan

Cloud, 1.8.2007 23:39:
Jos näin ei ole niin ehkä sitä voisi ennen kuolemaansa tehdä pienen kansanmurhan jotta ainakin jostain minut muistetaan. :)



Mä ainakin ajattelin lahjoa muutaman kaverin kirjoittelemaan tarinoita mun ihmetöistäni. Voisin vaikka jakaa karkkipussin yhden koulun kesken, parantaa flunssasia räkätaudistaan jne. Siis leikisti. Oikeasti pidän ne karkit ihan itse ja pysyn kaukana tautipesäkkeistä. Sit pyytäisin niitä kavereitani kirjoittamaan mun kuoleman jälkeen niistä tarinoistaan massiivisen opuksen ja julistamaan sanomaa, että mä olin "messias". "Ken minuun uskoo, saa kaiken toivon heittää..." Ei kun... Ei se noin mennytkään. Oh well.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

MiSSy*

Posts: 108

#47 • • MiSSy*
Omia saavutuksia joita saavutuksiksi kehtaa sellaisiksi kutsua
- ammatillinen tutkinto
- yli vuoden työsuhde
- jonkilainen henkinen hyvinvointi tuli saavutettua...

Vielä olis asioita joita olis hyvä saavuttaa, esim opetella olemaan ihmisiksi ja kasvaa aikuiseksi *igor*
aada

Posts: 736

#48 • • Edited aada
"Oonko mä väittänyt, että en mieti tulevaisuutta ja mitä tulen tekemään? Totesinhan että meinaan käydä amk:n.. Tarkoitin sitä, että voin sitten kiikkutuolissa todella nähdä mitä olen kokonaisuudessa saavuttanut!"

Jep, et ole väittänyt. En kyllä ymmärrä miten littyy, kun enhän minä väittänyt, että olisit väittänyt niin, eikös? *vink*
sadesola

Posts: 409

#49 • • Edited sadesola Kettu mikä kettu
Olen saanut paljonkin aikaan elämässäni:
Listasin tänään perse-sanontoja.

Bad ass
Hienoperse
Vetää perseet
Perseet olalla
Herkkäperse
Pillastunut pylly
Herkkuperse (Sokerin voimalla!)
Herkkupeppu (Hyvät kannikat!)
Kuin paita ja perse
Lentävä irtopakara
Wild ass
Lapsihan on iha isänsä näkönen; yhtä pienet munat.

(Selvä, viimeisen kohdalla lähti käsistä.)

--
KABOOM!

Shira

Posts: 474

#50 • • Shira Teknokissat Ry
Paljon henkilökohtaisesti merkittäviä asioita, vähemmän niitä konkreettisia materialistisia asioita joilla muille olisi suurta merkitystä. Elämässä aikaan saaminen ja elämässä menestyminen merkitsevät niin paljon eri asioita ja niillä on tolkuton määrä erilaisia arvoja.

--
-Saippuakuplia &amp; pvc-unelmia- :D

Juhgu

Posts: 7,921

#51 • • Juhgu Virnistelijä
Muutaman tekstinpätkän ja valokuvan, muutaman nuotin, muutaman muiston muutamalle ihmiselle.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Syce

Posts: 1,649

#52 • • Syce
Toivottavasti hyviä muistoja kaikille... tai no en kaikille =L Luottamus duunissa= olen saanu haastavia tehtiviä joista ole suoriutunut. Hyvän ja ymmärtävän ihmisen rinnalle*sydän* olet paras!=)
KiimanenKurre

Posts: 791

#53 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
ongelmia

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Mellu-

Posts: 4,006

#54 • • Mellu-
hmmm.. listataan nyt jottai

- Olen oppinut puhumaan muutamaa kieltä
- Olen kokeillut montaa ihanaa harrastusta
- Olen saanut yhdestä harrastuksesta työn itselleni
- Olen saanut nähdä ja kokea paljon
- Olen muuttunut ujosta ja arasta tytöstä tähän mitä nyt olen


jottai

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,774

#55 • • Freja Sihteeri

mayah, 7.8.2007 16:41:
Muun muassa korjannut tämän keskustelun otsikossa olleen kirjoitusvirheen. Tärkeitä juttuja.



Korjaa myös tuos liikennekäyttäytymis-topikis oleva vihre. Mua häirää ku siinä alkaa sulku, mut se loppuu hymiöön, eli se ei lopu, tai si ne sulut menee kii mut si siin on tollanen yksinäinen ; ja se häirää mua.

:D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aada

Posts: 736

#56 • • aada

mayah, 7.8.2007 16:41:
Muun muassa korjannut tämän keskustelun otsikossa olleen kirjoitusvirheen. Tärkeitä juttuja.



Thänx *super*
papana

Posts: 110

#57 • • papana K-queen
Kyseenalainen kunnia: paljon särkyneitä sydämiä :/

--
life is trip and then you die...

Avatar
#58 • • Muussika Guest
Mä en jaksa, halua, enkä koe tärkeäksi mitata elämän saavutuksia ja aikaansaannoksia materiana, titteleinä tai rahana. Korkea koulutus, maine ja mammona ei ainaskaan mulle ole elämän tärkeimpiä asioita.



Mun saavutukset on seuraavanlaisia:


Mä olen selvinnyt jokaisesta kolauksesta, jonka elämä on eteen heittänyt, ja kasvanut ylitunteikkaasta rääpäleestä tasapainoisemmaksi nuoreksi naiseksi.

Mä en ole katkeroitunut enkä kyynistynyt koskaan, vaikka mua on esim. kiusattu koulussa kersana ja teininä, ja vaikka oon törmänny totaalisiin kuspäihin ja tullu haluamattani ja ennalta aavistamattani tallotuksi useammin kuin usein.

Mä olen aina uskaltanut tehdä ja harrastaa mulle tärkeitä asioita, kulkea omia teitäni, näyttää just siltä miltä haluan.

Mä olen jo hyvän aikaa saanut tehdä mulle tärkeää ja merkityksellistä työtä, jolla en tule koskaan rikastumaan rahallisesti, mutta henkisesti sitäkin enemmän.

Mä en ole unohtanut kuunnella sydäntäni ja uskaltaa antaa sen ohjata, mutta ylpeä olen myös siitä, että kasvaessani olen osannut antaa sopivasti tilaa järjenkäytölle.

Olen kyennyt antamaan anteeksi äidilleni, vaikka luulin etten koskaan pystyisi.

Mulla on melko vahva fiilis siitä, et oon löytäny just passelin miehen rinnalleni. Time will tell. Se ei sinänsä ole mikään mun aikaansaannos, mutta kuitenkin.
aaaaaaaa

Posts: 178

#59 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Se on mun suurimpia saavutuksia että olen alalla joka on mulle just se oikea ja jossa pystyn auttamaan ihmisiä. Siitä saan suurimmat kiksit.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Miika

Posts: 893

#60 • • Miika
Musiikkia, pitkiä pyöräretkiä, todellisen vapauden *sydän*