Kuinka usein haluat seksiä?

318 posts, 16 pages, 106,688 views

#241 • • Elwira Guest
Kerran vuodessa *vink* Nunna on aika hot sana muoto mulle niin vi"#"!#"tun *enkeli* aina *vink*
Miinapiina

#242 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
nykyään lähes päivittäin...
myllääminen tulee jo (ja vain) uniinkin *igor*

--
pinkki on pop!!!

#244 • • astaroth Guest

Zenni, 13.10.2007 16:35:
Hyy, en oo koskaan tajunnu darrapanetusta. Tosin ite tuppaan kärsimään sillon niin pahoista oireista, et lakanoidenkin kosketus tuntuu hyväksikäytöltä.

sikäli kun tiedä, niin tämä johtuu (yleisesti ottaen) sukupuolten hormoneista; naisia panettaa kännissä, miehiä panettaa darrassa

oma muna elää ihan omaa elämäänsä darra-aamuina, mutta harvemmin kanuunan takia uskaltaa olla sille mieliksi. lopputulos on yleensä yhtä miellyttävä, kuin olo aamulla ensitöikseen pikaisesti poltetun kahden tupakan jälkeen

vitut mä mitään pysty vastustaan
plink

#245 • • plink team paska

Zenni, 13.10.2007 16:35:
---
trustus, 13.10.2007 14:28:
liian usein *darra*

---

Hyy, en oo koskaan tajunnu darrapanetusta. Tosin ite tuppaan kärsimään sillon niin pahoista oireista, et lakanoidenkin kosketus tuntuu hyväksikäytöltä.

paljosta oot jäänyt paitsi, sillä darrapano on kaikista paras pano <3

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

#246 • • astaroth Guest

plink, 13.10.2007 16:53:

"vittu mikä olo, vittu mikä olo, en yrjöö, en yrjöö, en yrjöö... tonko näkönen se olikin...? ihasamasaatana...!"

on se kyl juu :D
plink

#247 • • plink team paska

astaroth, 13.10.2007 17:00:
---
plink, 13.10.2007 16:53:

---

"vittu mikä olo, vittu mikä olo, en yrjöö, en yrjöö, en yrjöö... tonko näkönen se olikin...? ihasamasaatana...!"

on se kyl juu :D

haha emmä ny ihan tollasta tarkottanut ;D

vaan pikemminkin jonkun vakkarin kanssa sellaista todella kiimaista ja hikistä, hidasta ja aistikasta syväporaamista, jossa otetaan täysillä toinen huomioon ja jokainen asento tuntuu taivaalliselta. darrassa ei sillä hetkellä oo millään muulla mitään väliä:) ja auttaa sitäpaitsi itse krapulaankin ;P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

embie

#248 • • embie Shwoopsie poo
Ennustan, että tulevana 3-4 päivänä useasti, monta kertaa päivässä, koko ajan... (on myös vapaata töistä, joten älkää huoliko, aikaa on kyllä! *vink*)
sit taas rauhottuu kun se toinen osapuoli lähtee pois...tai ei se sitä halajamista kyllä estä, mutta elämää helpottaakseen sitä ikäänkuin pistää itsensä säästöliekille, ennen ku taas seuraavalla kerralla räjähtää potti *pepsodent*
vinsku

#249 • • vinsku huba huba

Miinapiina, 13.10.2007 16:39:
nykyään lähes päivittäin...
myllääminen tulee jo (ja vain) uniinkin *igor*

myllääminen?! Voi ei, maailman ihanin sana on häväisty! *tirsk*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

#251 • • Annakins Guest

plink, 13.10.2007 17:18:
vaan pikemminkin jonkun vakkarin kanssa sellaista todella kiimaista ja hikistä, hidasta ja aistikasta syväporaamista, jossa otetaan täysillä toinen huomioon ja jokainen asento tuntuu taivaalliselta. darrassa ei sillä hetkellä oo millään muulla mitään väliä:) ja auttaa sitäpaitsi itse krapulaankin ;P

nimenomaan!
Cloud

#252 • • Cloud Game Freak

Miinapiina, 13.10.2007 19:02:
---
vinsku, 13.10.2007 17:37:

myllääminen?! Voi ei, maailman ihanin sana on häväisty! *tirsk*

---

khihihi *tirsk*

Niin täytyy kyl myöntää, et ei myllääminen tota oo yleensä tarkottanut.. =(

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

SamHard

#253 • • SamHard
Aika usein.. enemmän jos saisi kokoajan säännöllisesti*hih*
evvk

#254 • • Edited evvk
Jokä päivä tai useasti päivässä.. sehän on kuulemma epäterveelistä jos näin paljon saa.
Mellu-

#255 • • Mellu-
öööh.. niiku nyt *pepsodent*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Timmo

#256 • • Timmo
nyt. tosin olisin vaan aika säälittävä, ku on polvi venähtäny. en pysty oikeen liikkuu :D

--
Elämä On Raato

Miinapiina

#257 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Cloud, 13.10.2007 19:11:

Niin täytyy kyl myöntää, et ei myllääminen tota oo yleensä tarkottanut.. =(

öööh, jos joku puhuu mylläämisestä ni mulle kyl tulee ensimmäisenä mieleen "myllääminen"
*tirsk*

paitsi et tää on taas näitä samoi juttui ku "ulee", mä vissiin pilaan kaikki sanat *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Cloud

#258 • • Cloud Game Freak

Miinapiina, 13.10.2007 19:23:

öööh, jos joku puhuu mylläämisestä ni mulle kyl tulee ensimmäisenä mieleen "myllääminen"
*tirsk*

paitsi et tää on taas näitä samoi juttui ku "ulee", mä vissiin pilaan kaikki sanat *lmao*

No et sä mitään pilaa.. Annatpa niille uusia käyttömahdollisuuksia.

Tosin mulle myllääminen on tarkottanut just sitä.. myllättä sängyssä kun ei saa nukutuksi.. Tyyliin pöyhiä tyynyjä ja asetella niitä etc etc.. toisaalta voin kyl ymmärtää miten sen saa juonnettua tuohon toiseenkin juttuun =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Miinapiina

#259 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Cloud, 13.10.2007 19:34:

nii just *joo* *hymy*

Cloud
Tosin mulle myllääminen on tarkottanut just sitä.. myllättä sängyssä kun ei saa nukutuksi.. Tyyliin pöyhiä tyynyjä ja asetella niitä etc etc.. toisaalta voin kyl ymmärtää miten sen saa juonnettua tuohon toiseenkin juttuun =P

hihi *tirsk*
mulla toi myllääminen "siinä" mielessä on kyl niiin juurtunut sanavarastoon *joo* *nauru*

--
pinkki on pop!!!

ezzy

#260 • • ezzy Droid-pappa

Miinapiina, 13.10.2007 19:44:
---
Cloud, 13.10.2007 19:34:

---

nii just *joo* *hymy*

---
Cloud

---

hihi *tirsk*
mulla toi myllääminen "siinä" mielessä on kyl niiin juurtunut sanavarastoon *joo* *nauru*

Saatpahan ainakin aikaan ihastuttavia väärinkäsityksiä *pepsodent*