Kuinka usein haluat seksiä?

318 posts, 16 pages, 106,314 views

Dementation

#281 • • Dementation wednesday?
Nyt olis jees...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Prime Number

#282 • • Edited Prime Number UG-///
Ihan koska vaan.

-Edit.- Ai siis kuinka usein?

Aina vaan

--
Repikää siitä

Heli

#283 • • Heli vai kuka se oli
WoW vie halut.

--
ei se väärin ole.

^Petunia

#284 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Nyt!!

plink, 13.10.2007 17:18:
..vaan pikemminkin jonkun vakkarin kanssa sellaista todella kiimaista ja hikistä, hidasta ja aistikasta syväporaamista, jossa otetaan täysillä toinen huomioon ja jokainen asento tuntuu taivaalliselta. darrassa ei sillä hetkellä oo millään muulla mitään väliä:) ja auttaa sitäpaitsi itse krapulaankin ;P

..ja tämän luettuani Vielä Enemmän!!
Voi helvetin helvetti, apua!! *hikoil**hih*

(ps: eikä mulla oo krapulaa ja yhtä hyvältä se tuntuu krapulalla tai ilman *vink*)
ezzy

#285 • • ezzy Droid-pappa
Kummasti taas halut noussu, kun on uus suhde. I'm alive, ALIVE!
Lyylikki

#286 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ezzy, 22.1.2008 16:19:

Joo ja sitten se toimii niinkin, että jos on toista tapaillu muutaman viikon, eikä haluta enää yhtään niin...

Mut joo. Hianoo, että haluttaa ja että on joku johon sitä purkaa *nauru*
plink

#287 • • plink team paska

^Petunia, 22.1.2008 16:13:
Nyt!!

---
..vaan pikemminkin jonkun vakkarin kanssa sellaista todella kiimaista ja hikistä, hidasta ja aistikasta syväporaamista, jossa otetaan täysillä toinen huomioon ja jokainen asento tuntuu taivaalliselta. darrassa ei sillä hetkellä oo millään muulla mitään väliä:) ja auttaa sitäpaitsi itse krapulaankin ;P

---

(ps: eikä mulla oo krapulaa ja yhtä hyvältä se tuntuu krapulalla tai ilman *vink*)

o/ aina valmis auttamaan ;D

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

^Petunia

#288 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

plink, 22.1.2008 16:28:
---
^Petunia, 22.1.2008 16:13:
Nyt!!
---
---

---
o/ aina valmis auttamaan ;D

Eeeeh.. Kiitos mutta Ei kiitos!! *nauru*
Alko tekeen vaan mieli ja aattelin ilmottaa siitä tänne ja kun luin ton sun tekstin niin siitä tuli Aivan Sietämätöntä!! *igor*
..mutta se helpotti jo vähän.. *hih*
tänks enivei *vink*
ezzy

#289 • • ezzy Droid-pappa

Lyylikki, 22.1.2008 16:22:
---
ezzy, 22.1.2008 16:19:

---

Joo ja sitten se toimii niinkin, että jos on toista tapaillu muutaman viikon, eikä haluta enää yhtään niin...

Mut joo. Hianoo, että haluttaa ja että on joku johon sitä purkaa *nauru*

Nimenomaan. Eipä tässä pitkään olla tapailtu, marraskuusta. Kaukosuhde kun on, niin sitäkin tiiviimmin, kun siihen on mahdollisuus. Helpottanut elämää ja pään sisäistä painetta kummasti. Elämä maistuu taas muullekin kuin stressileivälle ja vedelle. *pepsodent*

Vuoden tässä jo ehtikin yksin sompailemaan. Halipula oli melkoinen.
plink

#290 • • plink team paska

^Petunia, 22.1.2008 16:34:
Eeeeh.. Kiitos mutta Ei kiitos!! *nauru*
Alko tekeen vaan mieli ja aattelin ilmottaa siitä tänne ja kun luin ton sun tekstin niin siitä tuli Aivan Sietämätöntä!! *igor*
..mutta se helpotti jo vähän.. *hih*
tänks enivei *vink*

damn:) yrittänyttä ei laiteta jne... ;P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Admo

#291 • • Admo

vaan pikemminkin jonkun vakkarin kanssa sellaista todella kiimaista ja hikistä, hidasta ja aistikasta syväporaamista, jossa otetaan täysillä toinen huomioon ja jokainen asento tuntuu taivaalliselta. darrassa ei sillä hetkellä oo millään muulla mitään väliä:) ja auttaa sitäpaitsi itse krapulaankin ;P

Tää on kyllä niiiiiiiiin totta. Sellaisessa sopivassa krapulassa sopivan henkilön kanssa millään muulla ei tosiaan ole mitään väliä. Maailmankaikkeus kutistuu siihen sängyn ympärille, ja kaikki tuntuu aivan mahtavalta. Session jälkeen pullo kylmää fantaa, pienet nokoset, ja uusintakierros. Teppo M sen sanoi melkein yhtä hyvin:

"Krapulaseksi on jotain sellaista, mikä pitäisi yleisellä asetuksella määrätä kaikissa tilanteissa anteeksiannettavaksi teoksi ja sen suorittaja syyntakeettomaksi. Jos krapulapanon aikana mies esimerkiksi haistaa savun hajua, jota hieman myöhemmin alkaa tukea viereisestä huoneesta kuuluva tulenrätinä, hän menee tarkastamaan tilanteen seksin jälkeen. Jos jaksaa. Tuossa tilassa aikahorisontti ei kertakaikkiaan ulotu sen hetkistä minuuttia pidemmälle."
Yediah

#292 • • Yediah FINRG, Spacehouse
saa heruttaa xD xD ...ja privaa*lmao**vink*
Slim_Jim

#296 • • Slim_Jim
24/7.

Paitsi kun on paha darra.
kilobitti

#297 • • kilobitti 1-2-3 techno
en muista enää.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Lyylikki

#298 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Perkele - tänään, usein ja päivä ei ole vielä edes puolessa. levottomuus lisääntyy...
#299 • • Säty Guest
Aika usein..
zari

#300 • • zari Team Tamppaajat
Aivan liian usein *nauru*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice