sune, 18.8.2007 20:26:
---
Amarie, 16.8.2007 18:29:
Mulla se vaihtelee aika paljon, välillä on kuivaa, kerran pari viikossa, mutta nyt kun loppui puoli vuotta sitten puolentoista vuoden suhde, jossa ei ollut ollenkaan seksiä, oon ottanut kaiken irti. Viimeisen puolentoista kuukauden aikana joku 2-4 kertaa päivässä.
---
Eiks vähän ala maistua puulle jos viettää puolet päivästä nussien ?
Nussiminen maistuu aina puulle. Siis se tunteeton jyystö, mitä mä itse tarkoitan, jos käytän sanaa "nussia".
Mun mielestä seksi ei todellakaan maistu puulle, jos sitä on usein. Paremmaksi vaan menee koko ajan. Sen sijaan se alkaisi vähän maistumaan paskalle, jos seksiä ei olisi.
Seksiin kuuluu mun mielestä paljon muutakin kuin itse yhdyntä, joten eipä se toosa halolla hakatuksi mene. Luonnollisesti monet pitää myös välipäiviä silloin tällöin.
Jokaisella halunsa. Jotkut tosiaan viettävät päivänsä harrastamalla onnellisesti seksiä. Toiset eivät. Joten mun mielestä se on ihan täysin yksilöllistä, että mikä maistuu puulle ja mikä ei.
Se että sä et halua seksiä kolmea kertaa päivässä, ei varmaankaan ole mikään sääntö, jota kaikkien tulee noudattaa.
Mä ainakin otan kaiken ilon irti haluistani. Joskus voi koittaa se päivä, ettei enää haluta, joten miksi en seksiä harrastaisi just niin paljon kun haluan.
Eikä todellakaan maistu puulle, jos vietän päiväni seksiä harrastellen.