Kuinka usein haluat seksiä?

318 posts, 16 pages, 106,767 views

Janisa

#161 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

sune, 18.8.2007 20:26:
---
Amarie, 16.8.2007 18:29:
Mulla se vaihtelee aika paljon, välillä on kuivaa, kerran pari viikossa, mutta nyt kun loppui puoli vuotta sitten puolentoista vuoden suhde, jossa ei ollut ollenkaan seksiä, oon ottanut kaiken irti. Viimeisen puolentoista kuukauden aikana joku 2-4 kertaa päivässä.

---

No mahtaa olla toosa ku halolla hakattu. *sars*Eiks vähän ala maistua puulle jos viettää puolet päivästä nussien ? *eiei*

*REPSKOPS* *lmao*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

AdonisHercules

#162 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Kyllä päivittäin panettaa, mutta säästän itseäni avioliittoon *enkeli*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Shaz

#163 • • Shaz team Wittupäät
Kokoajan! *tirsk*

..ja mies on HYVIN tyytyäinen kun mulla ei ikinä oo pää kipee eikä mua väsytä koskaan sillon ku pitäs rupee touhuumaan. *nauru*
p3trus

#164 • • p3trus
Ryhdytäänkö klubbarissa nyt boldaamaan nimimerkkejä sen mukaan, mitä tähän kyselyyn on vastattu? Eli esim. ohut pinkki = harvoin, super boldface pinkki = saa heruttaa?
Tapi

#165 • • Tapi Dreamstate
TAPI
Amarie

#166 • • Amarie täysipäiväinen lusmu

---
Mulla se vaihtelee aika paljon, välillä on kuivaa, kerran pari viikossa, mutta nyt kun loppui puoli vuotta sitten puolentoista vuoden suhde, jossa ei ollut ollenkaan seksiä, oon ottanut kaiken irti. Viimeisen puolentoista kuukauden aikana joku 2-4 kertaa päivässä.

---

No mahtaa olla toosa ku halolla hakattu. *sars*Eiks vähän ala maistua puulle jos viettää puolet päivästä nussien ? *eiei*

Kun on tarpeeks hellä, niin ei oo paikat hellänä. :P Ja on siinä välissä ollut joitain päiviä tietysti, kun ei oo kerennyt tms.

--
In her eyes I see the sky.

Tarsu

#167 • • Tarsu

Amarie, Kun on tarpeeks hellä, niin ei oo paikat hellänä..

YÄK!

4 krt päivässä hellänä..

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

mummoankka

#168 • • Edited mummoankka

Amarie, 20.8.2007 09:43:
---
---

---

---

Kun on tarpeeks hellä, niin ei oo paikat hellänä. :P Ja on siinä välissä ollut joitain päiviä tietysti, kun ei oo kerennyt tms.

ahahhhahhahahah... *lmao* halolla hakattu toosa... ei vissiin kerkee edes duunissa käydä...
patis

#169 • • patis 10
Kerta päivässä ois just sopiva.
Riku

#170 • • Riku The Little Prince

Ilmottele sit kun oot vaihtamassa poikaystävää! *nauru*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

#171 • • Annakins Guest
*hih*
typo

#172 • • typo Testaaja
Lienee se tavallinen tarina:

Paljon useammin kuin sitä on tarjolla. *grr*

.pi.

--
.psychedelicious.

stimox

#173 • • stimox Wanha stara
Kaks kertaa päivässä vois olla aika sopiva, jos löytyis "se oikea".

*sydän*
Jii-75

#174 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
hmm luonnollisesti haluumisen määrä vaihtelee olotila kohtaisesti... mutta lienee oikea vastaus että aina ja mitä enemmän saan sitä enemmän haluan :D eli siis ei koskaan tarpeeksi :D tosin kai se keho johonkin sen rajan vetäisä että ei enää tekis mieli jos sitä riittävästi rääkkäis.. mtu sellasta tilannetta ei oo tullu viel eteen :)

--
dodiih

oooo

#175 • • oooo

---

---

Eiks vähän ala maistua puulle jos viettää puolet päivästä nussien ? *eiei*

Nussiminen maistuu aina puulle. Siis se tunteeton jyystö, mitä mä itse tarkoitan, jos käytän sanaa "nussia".

Mun mielestä seksi ei todellakaan maistu puulle, jos sitä on usein. Paremmaksi vaan menee koko ajan. Sen sijaan se alkaisi vähän maistumaan paskalle, jos seksiä ei olisi.

Seksiin kuuluu mun mielestä paljon muutakin kuin itse yhdyntä, joten eipä se toosa halolla hakatuksi mene. Luonnollisesti monet pitää myös välipäiviä silloin tällöin.

Jokaisella halunsa. Jotkut tosiaan viettävät päivänsä harrastamalla onnellisesti seksiä. Toiset eivät. Joten mun mielestä se on ihan täysin yksilöllistä, että mikä maistuu puulle ja mikä ei.

Se että sä et halua seksiä kolmea kertaa päivässä, ei varmaankaan ole mikään sääntö, jota kaikkien tulee noudattaa.

Mä ainakin otan kaiken ilon irti haluistani. Joskus voi koittaa se päivä, ettei enää haluta, joten miksi en seksiä harrastaisi just niin paljon kun haluan.

Eikä todellakaan maistu puulle, jos vietän päiväni seksiä harrastellen.
mummoankka

#176 • • mummoankka
edelleen: Kellä voi olla aikaa neljästi päivässä? *lmao* kutsukoonkin ketä sitä millä nimellä tahtoo...
ei ymmärrä tavallinen kuolevainen *nauru*
Nacu

#177 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Nyt.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

kokosbollar

#178 • • kokosbollar franks and beans!