Damien, 9.9.2008 13:42:
Nyt ollaan niin off-topic:ssa että voidaan pikkuhiljaa lopetella. Alunperinhän mä lähdin purkamaan tilannetta siltä kantilta, että sulla olis helpompaa saada viestisi perille tässä ketjussa, eikä vaan räkä poskella huudella noressa ihmisille. . .
Lopetellaan vain.
Ihmettelit miksi en ole kertonut enempää itsestäni. Miksi pitäisi? Jotta voisit analysoida mua?
Pitäiskö mun kertoa kaikkia nyyhkyjuttuja siitä kuinka äiskä veti ittensä hirteen tai vastaavaa jotta tajuaisit? Kato ku se on se ongelma. Miksi mun pitäisi sitä kertoa. Eikö se ole ihan selvää?
Jengi räkii katu-ojassa nukkuvan päälle ellei hän sitten kerro siitä ringissä, sitten taputetaan.
Ihan naurettavaa että ihmiset näkee siellä ojassa vaan sen luuserin. Sitten vedetään sillä isin henkisellä bemarilla ja kitistään kun toi ei ota itteään niskasta kiinni ja joudutaan maksaa sen maksa. Aika epäinhimillistä tai typerää. Riippuu tapauksesta. Yleensä vaan typeryyttä.
Ei menestyminen ole paljoakaan itsestään kiinni. Toki siitäkin, mutta enemmän siihen vaikuttavat onnelliset perustat ja onni muussakin elämässä. Menestyminen vaatii voimia joita saa perheeltään pienenä. Teillä on niin kiire olla hyviä ja kunniallisia ihmisiä että te unohdatte muut.
Nyt mun pitäis nyyhkyttää, mutta kyyneleet on tehty ilmaisemaan tunteet ja niitä mä en teille halua näyttää. Te ootte julmia ihmisiä ja julmat ihmiset ei oo kyynelien arvosia. Sitä paitsi maailmas on tärkeempiäkin uutisia kun mun nyyhkytys.
Mun jutut ei ehkä oo kauheen kypsiä mut miks niitten sit pitäis olla? Ei täällä jengi tajua yleisellä tasolla hevon vittuakaan mitä on kypsyys.
Se on ihan sama mitä mä sanon niin se voidaan ohittaa iän perusteella ja koska mä olen vasta 22, en ole koskaan tarpeeksi vanha. Ei mun yksinkertaisesti ole järkevää olla järkevä koska tää yhteiskunta ei anna mun hyödyntää mun mahdollista potentiaalia vaikka haluaisinkin.
Mä oon mitä mä oon, koska en voi olla muutakaan.
Auttoiko?