REivaaja,
Ei kato mä en ole itselleni katkera. Mä oon sen verta mulkku jätkä että mä en pidä itteäni muita huonompana yleisellä tasolla. Oikeastaan mä oon sitäkin mulkumpi ja pidän itseni keskivertoa parempana ihmisenä.
Ikävä kyllä et ole sen parempi vaikka niin ajattelisitkin, kyse on lähinnä siitä miten oppia käyttämään tunteitaan hyödykseen. Ei ole moraalia ei ole Jumalan lakeja, on vain tekoja ja niiden vaikutuksia, tunteita ja niiden ymmärtämistä.
REivaaja,
Kyllä sitä on tullut itkettyä kaikenlaista ja paljon, mutten rupea nyt sen enempää säröttämään imagoani julkisesti.
Jos sulla on jotain menetettävää niin se ois just toi imago. Immateriaalisilla asioille ei ole oikeaa arvoa, kuten raha. Sillä ei ole arvoa jos se ei yhtäkkiä tuotakkaan sulle hyödykkeitä.
Arvokkaita asioita tässä elämässä on sellaiset jutut jotka antavat ja jatkavat antamistaan myös jatkossa, kuten lähimmäisen rakkaus. Sitä saa mitä tilaa...
REivaaja,
Mä oon just sellanen ku muut kuvittelee. olen kaikkea ja vähän enemmänkin.
Mä en kuvittele susta mitään, mutta huomaan miten olet alkanut pikkuhiljaa avautumaan, kun olen sinua lähestynyt. Mitä tehdä kuvitelmilla, kun voi tuntea?
REivaaja,
olen myöskin vähemmän kuin enemmän ja myös minä olen siten puolijumala vaikken ikuisesti eläkkään.
Me olemme kaikki Jumalia, me olemme tämä todellisuus ja sen äärettömät muodustelmat. Se ettemme osaa (vielä) manipuloida todellisuuden energiakenttiä mielenvoimalla, ei tee meistä kuin tyhmiä seisaallaan käveleviä apinajumalia matkallaan ikuisella avaruusaluksellaan telluksella, kohti ääretöntä. Sitä paitsi etkö vielä tiedä ikuisen elämän salaisuutta? En minäkään, mutta se varmasti liittyy jotenkin, itsensä replikoimiseen toisen lajitoverin kanssa ja täten jälkipolviensa kautta itsensä presentoimista vaihtoehtoisella mielikuvamarkkinoinnilla. (Kuullostaa jotain mikä myydään sulle puhelimen välityksellä=)
REivaaja,
Mielummin valitsen täydellisen vapauden kuin ikuisen orjuuden.
''Mielummin päivä leijonana kuin sata vuotta lampaana''
Sanoisi Spartalainen ja siellä olisin katkaissutkin moraalittomilta mutupoliitikoilta pään irti epäröimättä.
Olen kuitenkin kristuksen jälkeläinen ja siksi en niin tee. Onko se sitten hyvä asia? Sitä en tiedä.
Täydelinen vapaus on suhteellista - mikä on sopivaa, joka taas on täysin suhteellinen käsite.
Me pelaamme, meitä pelataan, meillä pelataan ja meillä pelaavat ovat ne jotka minua kiinnostavat.
REivaaja,
Agendaa mulla ei oikeastaan ole. On turhaa opettaa idiootille älykkyyttä kun ei sen älykkyyden järkevvyyttä itsekkään ymmärrä.
Vaikka olisimmekin samaa mieltä, olisimme silti idiootteja. Sen sentään tajuan.
Onneksi kuitenkin on ruohoa ja lantaa sekä mukavat ilmat. :)
Ei älykkyyttä voi oppia se peritään, vähän niinkuin valta tässä maassa. Järkevyys, no siis mikään ei ole järkevää tarkemmin tarkasteltuna, kaikki ovat vain kompromisseja koska valinnan vapautta ei ole. Teet niin tai näin,onko väärinpäin oikein päin? Kyllä, tietyissä tilanteissa.