96 posts, 5 pages, 17,875 views
niomic, 16.9.2007 16:46:
Dillingerin setti oli kyllä ihan hyvää, mut piti alkuun kyl keskittyy enemmän teslarokin synkkään dubstep-maailmaan. Loppuilta meniki sahatessa ees taas vähän drinkkii imaillen ku yritin saada winkkiä kiinni kännissä :D
Super-Kerttu, 17.9.2007 08:19:
Jos saakeli ollaan niin kiimassa, ettei sitä nussimista jakseta säästää kotiin asti, niin valkkaisitteko edes sellaisen vessan, minkä ovi pysyy kiinni??? Mä EN TODELLAKAAN halua bileissä nähdä karvaperseistä äijää muna pystyssä ja mimmiä vessanpöntön päällä römpsäl evällään naisten vessassa. Tyypit hoiti hommiiaan tyynesti ovi auki.. Seksi on ihan iloinen asia, mut bileissä MÄ EN ainakaan sitä halua nähdä..JÄRKYTYIN!
Super-Kerttu, 17.9.2007 08:28:
---
laite, 17.9.2007 08:26:
Pics or STFU!
---
Järkytykseltäni en kyennyt ottamaan kuvaa..
stimox, 17.9.2007 14:18:
Kiitos järkkääjille! Asiallista jengiä olette. Saattoi muuten hyvinkin olla Suomen ensimmäiset bileet, joissa visuaaleissa oli live-lämpökuvaa.
jaywink, 17.9.2007 14:22:
En tiedä olenko ainoa mutta mun mielestä se lämpökuva, vaikkakin hauska idea, oli aika tylsää katottavaa.. olihan siellä muutakin, ehkä satuin aina silloin sinnepäin tuijottamaan kun lämpökameraa näytettiin :)
jaywink, 17.9.2007 14:22:
En tiedä olenko ainoa mutta mun mielestä se lämpökuva, vaikkakin hauska idea, oli aika tylsää katottavaa.. olihan siellä muutakin, ehkä satuin aina silloin sinnepäin tuijottamaan kun lämpökameraa näytettiin :)